آرا بیرا:))))

حقیقا دوست داشتم برای 40 سالگی یه کار خاص انجام بدم

بعد دیدم یه لیست از کارهایی که من دوست داره رو باید انجام بدم:(

اولین کار این بود برم فیلر بزنم مجددا

که از قبل تصمیمش رو داشتم و اقدام کردم شنبه 

صورتم به شدت کبود شده وورم داره 

و هنوز نتیجه کاملا مشخص نیست ولی دوستام میگن خوب شدی:(

خانم دکتر هم از همون اول گرفت تو یه چیزهایی توی صورتت داری

مثل استخون گونه برجسته و پوست خوب روشن 

یکم زاویه فک 

اینهاباعث میشه زیباتر بشی پس نگران نباش

دوسه روز اول یه حال بدی داشتم 

همش میخواستم برم تخلیه اش کنم 

چون احساس ورم و حس زشتی بهم میداد

من اصلا صورت گرد و صورت چاق دوست ندارم 

کلا صورت استخونی رو بیشتر میپسندم

مثلا صورت لیلا حاتمی

یا صورت سحر دولت شاهی

کلاصورت گرد  وتپل ندوست 

هرکسی یه چیزی میپسنده خوب

ولی خوب امروز که از ورمش کمتر شده داره مشخص میشه

باید دوهفته بگذره تا نتایج مشخص بشه

سری قبلی که ژل زدم شهریور

اصلا دوست نداشتم و کلا هم خیلی نزدم کل صورتم در حد 3 سی سی بود

از کیفیت فیلر و تمرینات سنگین من میشه گفت روی صورتم جواب نداد!

این سری فیلر رو خودم خریدم 

رپلن کره ای

ببنیم این روی صورتم چه جووابی میده البته نیاز هست سه ماه دیگه مجدد ترمیم کوچکی کنیم

که تا پایان سال دیگه نیازی نباشه!

کاش زودتر اقدام میکردم که برای روز عید صورتم خوب میشد:((

امروز هم نوبت مژه داشتم

که من مدل اسپایکی رو از قبل انتخاب کرده بودم

من اولین بار مژه میذارم کلا مژه های بی رنگ و بوری دارم که کوتاه هم هست!

و با یه ریمل خیلی تغییر میکنم

از مژه کلاسیک خوشم نیومد از والیوم هم همینطور خیلی مصنوعی بود

کلی طرح و اینا دیدم و در نهایت دیدم به چشم و پوست و مدل شخصیتی من

اسپایکی میاد

امروز که رفتم اولش مژه کارم دو دل بود میگفت مژه هات خیلی بوره 

بیا والیوم گربه ای بذار 

بعد که من رو انتخابم تاکید کردم ونتیجه یه چیز خوجلی شد

خودش خیللی ذوق کرد و خواهش کرد بذارم عکس بگیره و بذاره پیجش قبول کردم

خدایی تمیز کار کرد و چسب عالی اصلا نه چسبش بو داشت نه چشمم رو سوزوند

من مژه مصنوعی هم به خاطر چسبش نمیتونستم بذارم چون حساسیت دارم

ولی این عالی بود با حوصله کار کرد حدود سه ساعت خوردی بنده خدا وقت گذاشت

برا همینم هردو از نتیجه کار راضی بودیم 

نوبت مژه رو سیم سیم واسم گرفته بود عالی بود

مریم هم نوبت ناخن واسم گرفته از ناخن کارش

که اون یه ارایشگاه دیگه است اونم جز معروف های شهر هست

و خداروشکرکه با وجود دوستام این دم عیدی از این دونفر نوبت گیراومد

مریم اینا خیلی از مژه های من خوششون اومده و وسوسه شد بیاد مژه بکاره

خیلی طبیعی و شیک هست

ناخن من لمینت لاک ژل انتخاب کردم 

هنوز رنگش رو قطعی نکردم 

احتمالا رنگ قرمز یا جیگری انتخاب کنم

هیچ کدوم از اینکارها وبلاهایی که سرخودم اوردم رو میم خبر نداره:))))))

و ندیده شنبه هم گفتم میرم بوتاکس بزنم:)))

البته بوتاکسم زدم دیگه وقتش بود

وقتی برگشتم گفت چراایقدی طول کشید؟

گفتم خط خنده امم فیلر زدم:)

دیگه از امروز نیاز به مراقبت خاصی نداره صورتم یعنی نیاز نیست طاق باز بخوابم و...

هرچند ورم داره هنوز باید مراقبت کنم کیسه یخ بذارم و...

رنگ مو رو هم هنوز تصمیم نگرفتم احتمالا رنگ شکلاتی متوسط کنم:)

دیگه باید بیفتم دنبال کارای لباس برا عروسی و....

مامان اینا هم نمیدونن من فیلر زدم نمیخوام بهشون بگم چون کلا با کارهایی این مدلی مخالفن

میگن ضرر داره و مریض میشی و....

همون روز که من برگشتم از مطب

داداش میم با ماشین میم تصادف کرد و هم ماشین میم خسارت زیادی دید

هم ماشین جلویی!

و کلا مقصر هم داداش میم بود

این اخر سالی اوقات میم تلخ شد درگیر این مسائل شد و..

منم گذاشتم تو حال خودش باشه مسائلش رو حل کنه 

چون اخلاق میم این مدلی تو مشکلاتش ترجیح میده تنهاباشه

میگه میترسم بداخلاقی کنم باهات و اذیت بشی

منم از این فرصت واسه خلوت کردن وبه خودم رسیدن استفاده میکنم

خونه تکونی نکردم امسال چون واقعاجونش رو ندارم

هی تمیز کاری کنم منکه کل سال کارم تمیز کاری خونه است

پس میذارم واسه بعدا

فقط پتوها رو میدم بشورن 

و فرش اشپزخونه رو

امیدوارم شما هم خودتون برا سال جدید و تولد جدید طبیعت اماده کنید

موجا ... ۱ خوشم اومد :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان