نیمه اسفند عزیز!!

15 روز کمتر تا سال جدید مونده 

امیدوارم که لحظاتتون رو به خوشی سپری کنید

و برای سال جدیدتون هم اهداف قشنگی چیده باشید:)

امروز باید استراحت میکردم بخاطر لگ دی سنگین دیروز

ولی خوب نمیشه چون 5شنبه نمیتونم برم باشگاه 

و به همین خاطر امروز هرچند دیر ولی باشگاه رفتم

این روزها هرکی میاد باشگاه 

میپرسه چند وقت تمرین میکنی وای چقدر بدنتون عالیه 

و از این تعریفها

امروز سیم سیم میگفت بهشون بابا این نتیجه چندسال تمرین مداوم

روزی 20 سفیده تخم مرغ خوردن و نه گفتن به فست فود و خداتومن هم پروتیین هست:)

اگر میتونید یا علی چندسال دیگه همینطوری با همین بدن میبینمتون:))

فعلا نمیخوام دوران حجم رو شروع کنم 

چون فعلا فکر میکنم برای عروسی همین اوکی هست 

و نمیتونم اونجا تغذیه دوران حجم رو رعایت کنم که  هر دوساعت یه وعده غذای پروتیینی بخورم

امروزم تمرین خوب و با کیفیت بود فیلم گرفتم خیلی خیلی تکنیک اجرای حرکت پرس سینه

و همینطور میزان سنگینیش رو دوست داشتم و دکتر هم خیلی پسندید:))))

من الان دیگه پرس سینه 30 کیلو به بالا برام یه تمرین سبک هست

شما فکر کن سه تا گونی برنج رو میتونی بالا سرت نگه داری؟تازه در حالت پرس سینه دست جمع:(

بالاسر نگه داشتن یه چیز حرکت زدن باهاش یه چیز دیگه 

دمت گرم

پس نگران نباشید کسی با وزن زدن گولاخ و مردونه نمیشه

من بعد چندسال کار کردن باید بهتون بگم اتفاقا هرچی میگذره

ظریفتر زیباتر و زنونه تر میشید!

با زدن استروئیدو...است که شما فیزیکتون و هورمونهاتون  تغییر میکنه!

امروز نوبت تراپی دارم و باید کارای شرکت امروز که تموم شد ولی یکم کارای فردا رو اوکی کنم

و کارای خونه رو تموم کنم وبزنم بیرون

 

 

 

موجا ... ۱ خوشم اومد :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان