قرار دیشب!

خوش گذشت؟ حقیقتا نه!

اولا که میم شام کاپلی دعوت کرده بود!

اینا دخترشونم آوردن! و کل سیستم شام و اینا و باغ رو برد زیرسوال

گفت من فست فودی میخوام و مجبور شدیم رزرو شام پس بدیم

و بریم بهترین فست فودی شهر که لژ خانوادگی نداره!

خیلی هم محیطش سرد بود!

و کلا خیلی تو دید بودیم 

دوسه تااز همکارهای میم هم مارو اونجا دیدن

هرچند برای میم مساله ای نبود ولی من معذب بودم!

کلا با میم به من خوش میگذره و بلعکس

ولی کلا از شام دیشب نگم بهتر 

از رفتارهای این زوج هم نگم بهتره!

کلا من با اینا هیچ نقطه مشترکی ندارم!

خود میم هم دیشب برگشتیم خیلی ناراحت بود

و خوشش نیومده بود!

خودش هم اعتراف کرد اینا زوج مناسب ما نیستن برای بیرون رفتن!

هرچقدر ما محترمانه و مودبانه رفتار میکنیم خانم اصلا این مدلی نیست!

من حقیقتابا دکتر جز هوول بودنش مساله ای ندارم!

که رفتار خانمش که میبینم به دکتر حق میدم!

دکتر ادم خوش مشرب و شوخ و انعطاف پذیر و خوش صحبتی 

من که ازش بدم نمیاد واقعا

یعنی برا فان و بیرون رفتن من مساله ام دکتر نیست خانمشه

و میم هم همینطور!

از جزییات نگم که چی شد و چی رفت که فقط اعصاب خودم خرد میشه

بهترین بخش ماجرا همون بودن میم هست و اینکه رفتارش توی جمع هم

با من دور از اغراق هست و شبیه رابطه خودمون دوتاست

رفتارش با آدمهای دیگه تو محیط هم مودبانه و مورد تایید بوده تا الان

از شام هم بگم خیلی همه چی خوب و پرفکت و خوشمزه بود

هرچند من اشتهام کم شده!

و کلا من و میم هرچی سفارش بدیم حتی جدا هم باهم میخوریم:)

من یه چهارم یه پیتزا کالزونه با سالاد خوردم  و یکم چیپس

این سری هم میم کنار من عقب نشست و تو فست فودی هم کنار من نشست 

و من گفتم جامون عوض کنیم چون اینجا همه میبینن ولی اون براش مساله ای نبود

اصرار داشت باهم و کنار هم باشیم.

حقیقتا من اصلا کاری به دکتر و خانمش ندارم هدفم از این بیرون رفتنها

فقط شناخت میم توی محیط اجتماع هست وبس!

سنجیدن خیلی چیزها مثل استانه تحمل و رفتارش با زیر دستان و

ادمهای دیگه که بهش خدمات میدن و رفتارش با خودم که چقدر صادقانه است چقدر اغراق امیز؟ ....

 

برا همین خودم خیلی درگیر مسائل حاشیه ای نمیکنم 

اگر بخوام کل دیشب براتون تعریف کنم شما هم عین من اعصابتون از دست اون خانم خرد میشه!

امروزم صبح رفتم باشگاه یه تمرین خفن و سنگین انجام دادم دارم برمیگردم:)))))))))))))))))

خوب من برم که کلی کار دارم 

 

 

 

 

موجا ... ۲ خوشم اومد :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان