جنس بد زنانه!!!

من همه ی عمر فکر میکردم مساله مردها هستن و کش شل

 تنبونشون!

اما الان در آستانه 40 سالگی فهمیدم مساله مردها نیستن زنها هستن!

حداقل من توی یکسال گذشته میم رو شناختم 

اونقدر ادم باحیایی هست که من الان یکسال باهاش موندم

اما میبینم گاهی یه چیزایی تعریف میکنه برام از روی صداقتش

خودشم منظور طرف مقابل رو نگرفته اصلا!!!

حقیقتا من هم تا همین یکسال پیش اگر یکی برام یه ماجرایی رو حتی شرح میداد

که اقا من دارم نخ میدم بااین رفتارم !

بخدا باور نمیکردم:)))))

اما به لطف باشگاه توی یکسال گذشته سه تا باشگاه عوض کردن

دیدن ادمهای لاشی این جامعه اونم از جنس مونث

فهمیدم هرکاری از زنها برمیاد!

زنهایی هستن توی جامعه که ماشالله تعدادشونم از من و شمایی که 

دهن خودمون صاف کردیم یه زندگی مستقلی بسازیم باج نمیدیم به کسی

خیلی خیلی بیشتر!

کم کم نسل زنهای پاک داره منقرض میشه

منظورم از پاک رو خودتون متوجه میشید ربطه به رابطه داشتن اون ادم و ... نداره 

زنی که بدنش رو وسیله امیال خودش و بقیه نکنه!

طرف سنده بودن از سر ورو قیافه اش و حرکاتش میباره!

اگه یه پولی بهش بدی فرقی نداره زن باشی یا مرد !

هروقت که با دوستام بیرون میریم یا حرف میزنیم هم اینو متوجه میشیم

نکه بگم ما خوبیم بقیه بدن!

نه این مساله که من متوجه میشم فلانی با چند نفر همزمان هست خود من رو بدبین میکنه

اکثرا چند پارتنری هستن و این باعث بدبینی ادمهایی عین من میشه

دیشب اقای ی میگفت نگه داشتن دخترایی عین تو خوب هم هزینه داره

هم تلاش زیادی میخواد هم حوصله و صبوری میخواد

اما دخترای اون مدلی هزینه کمتری دارن هم مالی هم وقت و....

تازه کنارش مردای ایرونی هرکاری دوست دارن هم میتونن بکنن

چون طرف مقابلشونم همینه!

پس نتیجه میگیریم این روابط اسون توی جامعه خیلی مد شده 

باعث میشه مردا تلاش کمتری کنن هزینه کمتری بدن و لذت بیشتری ببرن!

بحث لذت رو ازش بگذریم چون من معتقد نیستم لذت فقط برای مرداست!

روز به روز دارم بیشتر از پیش از این جامعه ای که ساختن متنفر میشم

و سخته توی این اوضاعی که خودم هزاران کلاف دورمه 

بخوام به این چیزها هم فکر کنم.

این هفته یکم شل کردم بهتر گذشت 

اضطرابم کمتر از هفته پیش بود 

دیروزم رفتم بازار من عاشق اسفند و پیاده روی هاشم 

هنوزم اینجا هوا سرده و این باعث خوشحالی و خوشبختی من امسال!

من برای هیچ وقت عید خرید نمیکنم اکثرا اشغال هست تو بازار

معمولا اردیبهشت خرید میکنم 

چون اینجا ما از عید وارد تابستون میشیم رسما

جز چندتا کفش و شلوار تو اف زمستونه خریدم و یه شومیز خنک و صندل و یه شومیز ساتن مشکی که خرید کردم اونم از ماه پیش

و هنوزم به دستم نرسیده 

چیز خاصی نیاز ندارم 

کفش و کیفم که میم خرید اوکی بودن ولی کفش یکم پام اذیت میکرد

برد داد به دوستش 

امروز قرار من برم یه کفش دیگه جاش انتخاب کنم 

امروز  اون یکی شرکتمون عیدی واریز کرد که مبلغ خوبی بود. و یه بسته هم عیدی از طرف این شرکت برام ارسال شد که نمیدونم چیه احتمالا بسته فرهنگی هست به رسم همیشه

این ماه باید برم برای ترمیم فیلرم چون کاملا جذب شده 

میخوام برای عروسی صورتم شاداب باشه هم اینکه مزوفیل هم احتمالا بزنم که پوستم تقویت بشه

خیلی کار دارم ولی همشون رو نگه داشتم که حالم کمی بهتر بشه و هفته اینده هفته خیلی شلوغی در پیش دارم 

ولی واقعا هنوز از نظر روحی و جسمی به استراحت نیاز دارم.

یکی دو برنامه هم برای اول سال دارم که اگر خدا بخوادو خوب پیش بره میگم حتما.

 

 

 

موجا ... ۱ خوشم اومد :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان