عاقبت آرامش از اضطراب ها!

گفته بودم تو یه کلاف سردرگم گیر کردم دست و پا نمیزنم که بیشتر نشه این کلاف!

با ورژن جدیدی از خودم برای حل مشکلات و رودرو شدن باهاشون روبه رو هستم

ورژنی که خشم داره اما عاقل هم هست روش دردناکتری از قبله!و باید طاقت بیارم!

امروز با میم نرفتم بیرون چون دیشب خوب نخوابیدم تاساعت 4 بیدار و بدخواب بودم

بااین قیافه خسته نمیشد رفت بیرون اونم کاپلی میخواستم در ورژن بهتری باشم!

امروزم باید یه پروژه رو تموم میکردم!

هنوز کراتین رو دوروز شروع کردم ولی گویا با معده من سازگار نیست!

که در عوارضش هم ذکر شده!

تماما احساس گرسنگی دارم ولی از طرفی چیزی از گلوم پایین نمیره!

بخاطر اضطراب

سعی میکنم وی بخورم که میزان پروتیین مورد نیاز به بدنت برسه حداقل

از دیشب تاالان فقط 4 ساعت خوابیدم و این خیلی کم بوده

پروژه رو تموم کردم!

باید لباسها رو بشورم وبعد برم یکم قدم بزنم

شمع خریدم شبها قبل خواب شمع روشن میکنم و شمعها تموم شده بودن

خونه هم شرایطش اوکی هست

دیشبم که رفتم یه عالمه راه رفتم و قهوه خریدم

 

موجا ... ۱ خوشم اومد :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان