اعتیاد سنگین :))))

دیروز یکم کارای شرکت رو تموم کردم

و شام درست کردم و رفتم خریدای خونه رو هم انجام دادم و برگشتم

شب هم میم منتظرم بود برم پیشش

یکم با اقای ی حرف زدیم داره میره امریکا

و کلا شرایطش فرق کرده 

میگه کلااین مدت عوض شدی این دوساله که سوگوار شدی

درون گرا شدی حرف نمیزنی

موضوعی برا تعریف نداری 

یه جورایی فاصله گرفتی 

گفتم نه از تو از همه این فاصله گرفتم موضوع تو نیستی همچنان تو بهترین رفیق منی:)

و براش کلی آرزوی خوب کردم تو پوزیشن جدیدش

تازه یه آپ خیلی خفن هم طراحی و برنامه نویسی کرده

ان شالله دوستام هرجا هستن همیشه بدرخشن و در رفاه و شادی غرق باشن

آقای ی لیاقتش رو خیلی داره 

بعد انجام تمریناتم و فرستادنش برای دوتا معلم سرخونه:))

و گرفتن نمره بابت حل تمرینات دو تا کورس که گفتم

خیالم راحت شد و میم هم منتظرم بود پاشدم برم 

کلید پشت در جا گذاشته بودم:))))) به همین شیکی!

میم اومد کلید رو برداشت و انداخت تو خونه 

و باهم رفتیم خونه اش

تا ساعت یک نشستیم تحلیل فوتبال دیدیم 

و بعدش میم خوابش برد حالش خیلی اوکی نبود

من این روزها با هرچیزی ممکنه اضطراب بگیرم ترس از مرگ عزیزان

دیگه خوابم نبرد

و تا دونیم که هی نفسش رو چک میکردم یه جاهایی تکونش میدادم که ببینم اصلا حالش خوبه

بیدار میشد میگفت اوکی ام بخدا عزیزم

ولی من بازم اوکی نبودم تا ساعت 3 اینا بیدار بودم

بعدش خوابم برد ساعت 8 بیدارشدم

که بیام خونه و حاضر شم برم باشگاه 

میم گفت امروز تعطیل رسمی!

ساعت 8و نیم زنگ زدم به ثناگفت من میرم باشگاه اگر باز بود اطلاع میدم

باشگاه تو کوچه ثنا ایناست

دیگه ساعت یک ربع به 9 ثنا زنگ زد بیا باشگاه بازه 

دیگه من 9 اومدم خونه و تند تند یه لقمه صبحانه خوردم و رفتم باشگاه 

امروز یه خانمی جدید اومده بود هی میومد میگفت وای چقدر شما بدنت خوبه چند وقته میای باشگاه

کلا تغذیه ات چیه و رشته ات چیه و مگه میخوای بری مسابقه و... مکمل مصرف داری یانه 

گیر داده بود ثنا و سیم سیم هم هی میخندیدن و ادا در میاوردن 

یکم راهنمایی کردم ایشون و دیگه تمریناتم رو انجام دادم امروز برنامه ام سبک بود

میم میگه معلوم اعتیادت به ورزش چقدر بالاست کی یارش اول صبح ول میکنه میره باشگاه؟

اونم صبحانه نخورده :))))

میتونست امروز روز بی تمرینی باشه ولی نشد و یه تمرین اساسی کردم البته رکوردم رو نزدم!

فعلا این هفته رو تو همین وزنه ها نگه داشتم 

بسته ای که منتظرش بودم رسید میخواستم دوش حمام و کلاشیرالات رو عوض کنم 

که این کارو کردم یعنی خریدم وسایلش رو باید بگم بیان تعویض و نصب کنن

اون خانم همسایه هم که گفتم شکایتش رو پس گرفت خداروشکر 

و مقصر انگار خودشون بودن

یه آدم مریضی کامنت گذاشته بود میخواستم اینجا جوابش رو بدم البته کامنت رو تایید نمیکنم

ادمهای مثل شما فقط حس ترحم و دلسوزی رو در من ایجاد میکنن

 کاش برای درمان خودت اقدام کنی

اگر الان دنبال درمان این حسهای منفی

و حسادت و عقده هات و تراماهات نباشی بد میبازی توی زندگی 

 

 

موجا ... ۲ خوشم اومد :)
Divine Girl

بهت افتخار می کنم ک پای ورزشت و هدفت می مونی 

منم اصلا ازش نمی گذرم البته چون میدونم اگه یک یا دو جلسه ول کنم کنم کمالگرایی مزخرفم کلا ولش می کنه من و تو مث هم نیستیم 🤭🤭🤭🤭

زیبا ترین پاسخ به کامنت های مزخرف رو اینجا شاهد هستیم 😃😃😃

عزیزمی الی

یه جایی باید دست از کمالگرایی برداشت یا صداشو خفه کرد
تنها جا همینجاست که با یه انجام کار حتی نصف و نیمه میتونی به خودت افتخار کنی
لازم نیست عالی باشی همینکه گاهی فقط پای کار باشی کافیه 
من دارم اینو کم کم یاد می گیرم
الی میدونی تو جدا از دوستی یه کسی هستی همیشه به من حس مثبت و خوب میدی
حتی وقتی داری انتقاد میکنی

اون تیکه اخرت:)))))))))

Divine Girl

میدونی موجا اکثرا دلم میگیره میام بیان و پستای تو رو می خونم و بهم آرامش میده

یکی از بزرگترین ترسای زندگیم اینه ک چراغتو خاموش ببینم به خاطر همین ازت می خوام اگه یه روز خدایی نکرده خواستی بیان رو ترک کنی حتما یه راه ارتباطی با خودت واسم بذار

قبلا هم بهت گفتم تو خونه امن منی 

الی ممنونم بابت لطفی که بهم داری میدونی این دومین بار اینو بهم میگی جدای از مسئولیتی که این حرفت بهم میده

دقیقا هر دوبارش توی یه حال وخیمی بودم و تو گره های کور زندگی
و این صحبت این حرف که من خونه امن یه نفرم 
بهم حس خوبی داد انگار که من مسئولیت زندگیم رو به پایان رسونده باشم
و همینکه یه حس خوب یه نفر یه جای این دنیا بهم داره اون حس خوب حس امنیت توی این دنیای پر از ناامنی
خیلی حس خوبی بهم میده 
امیدوارم همیشه در ارامش و لذت و خوشی غرق باشی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان