تغییر دکور!!

هیچی مثل تغییر دکور حال ادمو تو خونه خوب نمیکنه

دیروز با وجود خستگی

و همینطور حال بدی که تجربه کردم سعی کردم از ظهر یه حرکتی بزنم

لباسها رو توی این داور جا دادم

و اونایی که باید از خونه خارج میشد رو هم مشخص کردم و که ببرم خونه مامان بده به مستحق

کتابخونه رو هم منتقل کردم به اتاق خواب 

هرچند یکم کمر درد شدم بسکه تنهایی وسایل جابه جا کردم 

ولی می ارزید

تخت رو هم تغییر دادم جاش رو 

و اینطوری بود دیشب یه خواب راحتی داشتم تغییر دکور روم اثر گذاشت

مدیتیشن رو هم دوباره شروع کردم

شمع روشن کردم تو شیشه هایی که پارسال رنگ کرده بودم خیلی حس خوبی داشت خونه

عود رو هم من همیشه روشن میکنم جز جدایی ناپذیر خونه است 

هر وقت کارای خونه تموم میشه و خونه تمیز ومرتب

من عود روشن میکنم و همیشه صاحبخونه ام ازم نوع عودهام رو میپرسه میگه خیلی بوی خوبی می پیچه توی خونه 

میم هم مهمان داشتن این دوسه روز 

ولی حتی توی مراسم و سرخاک هم یاد من بود و چندباری تماس گرفت

چون میدونست سرفرم نیستم 

بهش اطمینان دادم حالم جوری نیست تنهایی هندل نشه 

اوکیم 

بعد مراسم تونستیم حرف بزنیم حسابی

اونم خسته بود 

وقتی داداش میاد یه دردسری داره وقتیم نیست یه دردسر دیگه 

صبحم رفتم باشگاه تمرینم سنگین بود سرشانه داشتم و روزهای سرشانه خیلی برنامه ام طولانی و سنگین

امروزم تونستم با دمبلهای ده کیلویی کار کنم و سرشانه چرخشی هام رو با دمبل های ده زدم خیلی خوب بود

ثنا سیم سیم میگن خیلی تغییر کردی چندشب پیش داشتیم حرفتو میزدیم

که بدنت توی این دو هفته تغییراتش عالی بوده 

خودمم همین حس رو دارم که کاتتر شده بدنم در حینی که یه سری عضلاتم حجم خوبی گرفته درصد چربی هم همزمان کم شده

تازه این مدت من هیچ مکملی نخوردم حتی وی

توی این دوهفته پاک پاک بدنم :))))))

از هفته اینده کراتین و وی رو دوباره شروع میکنم چون باید یه عضلات رو حجم بدم 

اومدم خونه خیلی خسته بودم و نای اشپزی نداشتم 

و بخاطر همین شوید پلو از دیروز بود با دوتا از اون همبرگرهایی که همیشه اماده میکنم میذارم فریزر

و دوتا گوجه یه غذای خوب پر پروتیین درست کردم 

و با سالاد نوش جان کردم 

البته این ناهار بود میان وعده های من اکثرا 4تا سفیده یه دونه سیب زمینی متوسط هست

یا فیله مرغ و بادام درختی

کارای شرکت رو به یه سرانجام نصف و نیمه ای رسوندم

و میم هم چندباری تماس گرفت حرف زدیم تااز اداره بیاد من ناهارمم خورده بودم

و دیگه میم وقتی داداشش میاد 

میم خونه خودش میره یعنی طبقه بالاست اکثرا

ناهارش رو که خورد رفت بالا یکم دیگه حرف زدیم و من دیگه خوابم برد تا 5

واقعا بهش نیاز داشتم 

داداشی هم ساعت 1 حرکت کردن از اصفهان و الان رسیدن خداروشکر

رفتن خونه مادرخانمش

منم بیدارشدم رفتم تره باری یه سری نون پروتیین و اینا نیاز داشتم خریدم و اومدم

یه سری خرید هم انلاین داشتم که اوردن تحویل دادن پیک و دیگه خیالم راحت شد کار بیرون ندارم

شامم شنیسل مرغ درست کردم سالاد

یه حمام اساسی کردم و لباسهایی که شسته شده بود رو تازدم

یکم بشینم کارای شرکت رو تموم کنم

و ریلکس کنم یه فیلم ببینم 

البته دوتا کورس اموزشی که برداشتم هم هرکدوم رو نیم ساعت وقت میذارم هرشب

و این خیلی خوبه روتینم شده

برم من موهام سشوار بکشم و راستی بچها من یه مدت روغن نارگیل رو با لوسیون بدنم میکس میکنم

وخیلی اثر خوبی روی پوست بدنم داشته چون من پوستم خشکه و حساسه 

روغن نارگیل هم جز روغنهایی خشک محسوب میشه یعنی رو پوست سنگین نیست

و زود جذب میشه و تا دوش بعدی حس خوبی داره پوستتون اگر مثل من پوست خشک و حساسی دارین

که از چربی و سنگینی کرمها هم بدتون میاد روغن نارگیل رو میکس کنید با لوسیونتون و کیف کنید

 

 

موجا ... ۲ خوشم اومد :)
Divine Girl

خیلی کارت درسته ک تغییر دکوراسیون دادی منم تو فکرم همین کارو بکنم اتاقم خیلی ساده و خسته کننده ست ولی خب ایده ای براش ندارم 

خسته نباشی موجای عزیزم امیدوارم حال دلت خوب باشه

فدات گلم

با توجه به بودجه ات حالا یا پرده عوض کن یا اگر بودجه داری تخت اینارو 
اگر نمیخوای هزینه کنی جاشون عوض کن 
و یه تغییرات کمی بده یه وسیله کوچیک حتی شده یه جا شمعی اضافه کن 
یه گلدون گل یه چیز در دسترس و ارزون
همون خودش کلی توی روحیه ادم و اینکه درگیر روزمرگی نشه موثره
امیدوام توهم همیشه حالت خوب باشه ولبت خندون عزیزم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان