وزن دوران نوجوانی تا جوانی!

من از وقتی یادمه وزنم 69 کیلو بود

دبیرستان دانشگاه تا 30 سالگی!

وزنم روی همین عدد ثابت بود و اضافه وزنی نداشتم 

خیلی هم لاغرتر از این وزن میزدم 

بخاطر همین تو وزن کشی ساعت ورزش همیشه دبیرهام باهام این چالش رو داشتن

که باورشون نمیشد من 69 کیلو باشم میگفتن اقا بهت نمیاد خیلی لاغری

بعد در نهایت همشون به این نتیجه میترسیدن حتما تراکم استخوانم بالاست که وزنم این میزنه

خلاصه امروز من یهو وزن کردم دیدم 69 کیلو شدم درصورتی که با توجه میزان عضلاتم 

من الان باید 72 یا 73 باشم هفته پیش 71 بودم

و امروز 69

این یعنی اضطراب ببین با من چه میکنه!

دو کیلو وزن کردم توی همین چندروز 

اونقدر امروز بدنم خشک و کات بود که ثنا گفت قشنگ مشخص 

که وزن کم کردی 

خشک خشک بود به اصطلاح و عضلات کات بودن 

فردا باشگاه نمیرم میخوام استراحت کنم

دیشبم کلی خمیر کوکی درست کردم 

به میم گفتم برای سالگرد باباش سفارش نده بیرون 

من کوکی درست میکنم 

اولش که مثل همیشه قبول نکرد میگه خودت هزار کار داری

و گرفتاری و اذیت میشی

خودم اصرار کردم قبول کرد گفت به شرطی که همه ی مواد اولیه اش رو خودش بخره

دیگه لیست دادم رفت خرید یه بخشی از خمیرها رو درست کردم دیشب

کوکی ها رو امروز درست کردم و تو سینی چیدم و سلفون کشیدم

حالا ارد و وسایلی که میم اورده اضافه اومد میخوام کیک هویج هم درست کنم 

جدیدا شیرینی میخورم اذیت میشم بدنم دوست نداره پسش میزنه

-------------------------

دیشب تا ساعت 12 درگیر درست کردن کوکی ها و دو سری کیک هویج 

و باسلوق بودم

همه خوب شدن 

میم نمیدونه من این همه چیز میز درست کردم حالا ببینه اینارو یکمم دعوام میکنه 

چرا این همه خودمو اذیت کردم:(

راستش به نظر خودم تنها کاری که توی این شرایط سخت ازم برمیومد همین بود 

این همه توی این یکسال میم حمایت کرده منو 

و کلی گردنم حق داره 

البته رابطه برد برد هست 

وقرار نیست منم بیشتر از توانم وقت یا انرژی بذارم هرکس اندازه توان و انرژی که داره 

امروز بالاخره دراور رسید خیلی زیبا و شیک بود 

بعد دو هفته تاخیر!!

با تشکر از باربری واقعا این همه طولش داد

بازم همون راننده قبلی بود خیلی خیلی واقعا لطف کرد البته سنگین بود خودم کمکش کردم نمیتونست

خونه در حدی که نگم و نمیشه نشون داد به کسی کثیف و شلخته شده

امروز باشگاه نرفتم و موندم که به کارهام سروسامون بدم

بالاخره تکلیف لباسها امروز مشخص میشه

و خیلی هاشون قرار از خونه من برن:)))))

خیلی خسته ام و کم خوابم نیاز به مرخصی دارم واقعا:(((((

مدیرمم این روزها کارهای جدید ازم میخواد و هی مشورت میکنه 

ببینم جلسه این هفته چی میشه هرچند براش اماده نیستم از نظر روحی

و قرار کلی ادم جدید منو ببینن از من رونمایی بشه در شرکت

 

 

 

موجا ... ۰ خوشم اومد :)
سارینا۲

سلام موجای عزیز

میگم چه تفاهمی

منم ۶۹ کیلو هستم 

چند ساله که این وزنمه

ولی قبل بچه دار شدنم و اینا، ۵۹ بودم

یادش به خیر

ان شاالله همه کارهات خوب پیش بره و همینطور بدنسازیت

چه جالب با قد چند 69 کیلو هستی؟

اره زایمان کلا روی بدن خانمها خیلی اثر گذار هست 
مرسی عزیز ان شالله شما هم موفق باشی  تو مسیر کاری  وزندگیت

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان