غروب جمعه2!

خوب هرچند دیروز من کار خاصی نکردم!

 ولی امروز کلا تعطیل نبودم یعنی برای خودم تعطیل نبودم!

وگرنه شرکت از عصر چهارشنبه تعطیله

و من یه سری کارهای استادم بود

یه سری کارای دیگه 

دیروز که در بی حالی بودم همچنان 

یکم اشپزخونه رو سروسامون دادم

هوس کتلت کردم که پاشدم برای ناهار یه کتلت رژیمی طور درست کردم

و بسته پستی داشتم که باز تحویل صاحبخونه شده بود رفتم ازش گرفتم 

خیلی خیلی از پالتوم خوشم اومد و لذت بردم یه مدل خاص هست با تیکه های چرم که به قد وبالای منم خیلی میاد

ساعت 4 ونیم رفتم باشگاه یه تمرین خوب وبا کیفیت کردم و ساعت 6ونیم برگشتم خونه

و اجی یکم زنگ زد صحبت کردیم از اصفهان و سفرش گفت هنوز اونجاست و از بچها گفت و....

بعدش من سریع لباسهام عوض کردم و زدم بیرون 

باید میرفتم خرید!

رفتم خرید کردم و 7000 قدمی هم راه رفتم 

شام داشتم از کتلت های ناهار و کتلت مرغ شب قبلش

شامم رو خوردم دیگه نا نداشتم از خستگی 

دراز کشیدم 

از میم هم دوروزی هم خیلی خبر ندارم  یکمم ازم دلخوره 

چون اخر هفته حس و حال ندارم برم بهش سر بزنم 

خوشحالم حداقل بلده به من اعتراض کنه 

خوابیدم زود و صبحم ساعت 9 بیدار شدم

داچ بیبی پنکیک درست کردم باز که این سری گذاشتم تو قالب سرامیکی به نظرم خیلی بهتر شد

یه سفیده هم من اضافه زدم که پروتیینش بیشتربشه واز زرده ها کم کردم!

این سری مزه بهتری داشت به نظرم 

من با مربای رژیمی توت فرنگی و گردو موز خوردم 

که تا ساعت 3 سیر نگهم داشت و میلی به چیزی نداشتم 

و یکسر پشت سیستم بودم به همراه گردن درد:((((

ولی باید کار استاد رو تموم میکردم 

همزمان خورشت آلو بامیه هم گذاشتم روگاز 

برای ناهار هم میخواستم ماهی بذارم تو ایرفرایر

با یکم روغن زیتون و ادویه جات مزه دارش کرده بودم

ساعت 4 تموم شد کار استاد ارسالش کردم

و ناهارمم اماده بود تقریبا 

و نوش جان کردم و یکم استراحت کردم تا 5 

بازم نشستم پای سیستم و دوش گرفتم این وسطها

و کلی ظرف شستم و غذاهارو گذاشتم تو چند ظرف

برای فردا و یه روز دیگه خورشت

برای دو وعده هم برنج که یکیش چشم بلبلی پلو بود

یکیش ساده 

برای شامم فعلا میلی به غذا ندارم و میخوام اتاق خواب رو مرتب کنم

هزینه کار استاد رو یه دراور سفارش دادم 

یه مقدار دیگه هم پس انداز داشتم یه جاکفشی جدید خریدم هر دو ست شن سفید سفارش دادم دوتاش رو

ان شالله که برسن به دستم و خوب باشه کیفیتشون

امروز متوجه شدم عضله قفسه سینه داره خیلی خوب رشد میکنه و کات شده:)))))

کلا این هفته تمرینات خیلی خوب بود هرچند رژیمم رو حدود 50 درصد رعایت کردم البته اگر بخوام میانگین بگیرم!

همینم از خودم راضیم 

چون رعایت رژیم من کار هرکسی نیست 

و چون فعلا قصد مسابقه ندارم فقط درصد پروتیین رو حواسم هست که رعایت شه 

وی هم از دیروز شروع کردم من این سری خودم درست کردم

پودر سفیده تخم مرغ طعم دار موزی گرفتم با pmc شکلاتی

سویا ایزوله و شیر خشک بدون چربی که میشه شیرخشک شیرین!

به همراه پودر جوانه گندم

همه اینا میکس میشن ولی باید درصدها رو درست حساب کنید!

تراپیستم که تهران بود مهاجرت کرده کانادا یه چندماهی هست

دیروز بهم پیام داد و حالم پرسید

و از روند مهاجرتش گفت و...

که برام جالب بود

یه کار استارتاپی خوب هم راه انداخته اونجا

که ایرانم بود تجربه اش رو داشت

دیشب موقع خواب نازی تماس گرفت حرف زدیم یکم

البته دخترش نذاشت غر میزد خوابش میومد بچه

خداروشکر جمعه خوب و با کیفیتی بود 

برم یه سروسامون هم به اتاق خوابم بدم و این جمعه رو به خیر بگذرونیم

موجا ... ۲ خوشم اومد :)
Divine Girl

ای جان 

نوش جونت عزیزم :)

فدات عزیزم دشمنت بی جون به قول خاله ام:)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان