رفتن به خونه:))

از اونجایی که بدنم نیاز داره فردا تعطیل باشه

و روزهای سه شنبه من نیمه وقت برای شرکت کار میکنم

میتونم که فردا رو با خانواده باشم

امروز میخواستم برم به راننده زنگ زدم

گفت امروز نیومده به داداشی زنگ زدم

میدونستم ماموریت هست و خارج استان ولی با ماشین خودش رفته

گفت که سه ساعت دیگه تا اینجا فاصله داره از اینجا میگذره میاد منو میبره:)))))

به مامی هم نگفتم 

سیب زمینی تخم مرغ های ابپز رو میزنم زیر بغلم میرم اونجا :))))) که تو راه گشنه نشم 

دیروز که نرسیدم برم پیاده روی چون اول یه بسته پستی داشتم که اقای پست چی هی زنگ میزد بمون من میام

تا رسید 6ونیم بود 

بعدش هم اقای احمدی رفته بود واسم اب تصفیه بیاره تا اومد شد 7

دیگه نشد برم خونه رو تمیز و مرتب کردم ودوش گرفتم 

و نشستم پای کارای شرکت 

میم هم که خداروشکر خوب شده رفت سالن مسابقه داشتن 

منم به همه ی کارهام رسیدم تا ده ونیم 

تا میم اومد چندباری تماس گرفت و حرف زدیم

و ساعت 12 هم خوابیدم من 

صبحم یه 10 مین زودتر رفتم باشگاه 

ولی امروزم وقت کم اوردم:))))

اون خانم امروز جرات نکرد سمتم بیاد هی میومد حرف بزنه من محل نمیدادم 

دیگه هیچی نگفت اصلا امیدوارم ادم فهمیده ای باشه سمت من نیاد دیگه 

الان دیگه تو سنی هستم و همینطور با تجربه ای زیسته از زندگی که میتونم 

90 درصد آدمها رو از روی سن و ظاهر و نوع حرف زدنشون تشخیص بدم که مناسب من هستن یا نه؟

خودمو معذب نمیکنم رک هستم 

گاهی میم شوکه میشه میگه خیلی رکی واقعا به فلانی اینو گفتی؟

اینطوری کردی؟

ولی امروزم تمرین خوب وباکیفیتی داشتم با وجود سه روز که تمرین میکنم 

اما تغییرات ظاهر شده سرشانه و بازو و عضلات بک 

عکس فرستادم برا مربی میگه دختر تو این چند روز چه کردی؟

میگم هیچی پایبند رژیم و برنامه ام بودم فقط

 من ونادی و ثنا باهم پیش میریم بهم انگیزه میدیم و همینطور عکس روتینمون این چند روز استوری میکنیم

بعد من یه عکسی از عضلاتم گذاشته بودم کلوز فرند یکی از دوستام اومده میگه ورزشکار شدی این چند روز!

یعنی تو اینقدر آدم سطحی هستی که فکر میکنی این عضلات مال همین دوسه روز که من عکس روتینم رو استوری میکنم؟

کلاروز به روز کلوز فرند دایره دوستان نزدیکم رو تنگتر میکنم 

چون بعضی ادمها اونقدر ظرفیت نزدیک شدن به آدم رو ندارن!

من انتظار تشویق ندارم از کسی ولی سریعا انرژی منفی ها و آدمهایی که بودن من و سبک من 

و کلا من باعث میشم عقده هاشون و تراماهاشون ظاهر بشه رو حذف میکنم

خوب من برم دوش بگیرم و دوسه دست لباس بذارم و کوله ام رو اماده کنم که داداش یکی دوساعت دیگه میرسه 

اینجا بارون هنوز!

و جالبه تو پیش بینی هوای گوگل بارون دیروز و امروز نبود!

 

 

 

موجا ... ۱ خوشم اومد :)
Divine Girl

موجا تو ورزشت چیه؟ 

من دارم فقط هوازی کار می کنم و کل بدنم ول شده و اونطور ک می خوام فرم نمیگیره 

می خوام برم بدنسازی میگن بعد ک ول کنی چاق تر از قبل میشی و خطرناکه

من بدنسازی عزیزم

البته در سطح حرفه ای قبلا گرایش بیکینی بودم
ولی الان هیچ گرایشی نیستم از وقتی با دکتر کار میکنم فعلا گفته بهتر هست بذاریم بدنت شش ماهی تحت تمرینات سنگین باشه
ببینیم چه جوابی میده ژنتیک و....تعیین کننده است برای انتخاب گرایش
هوازی تنها کار کردن خیلی اشتباهه الی دلیل شل شدن بدنت همینه 
برای اینکه بدنت سفت بشه باید یک ورزش مقاومتی مثل بدنسازی انجام بدی 
البته ورزشهای مقاومتی رو کافیه سرچ کنی گوگل ببینی کدومش رو دوست داری و به شرایط زندگیت نزدیکتره که انجامش بدی
هوازی رو فقط روزی نیم ساعت برای سلامتی قلب و عروق باید بعد از ورزش مقاومتی انجام داد
اصن این باور چاقتر از قبل شدن و ... خیلی غلطه 
ببین شما وقتی بدنسازی میری یا هر ورزش مقاومتی دیگه ای به شرط تغذیه مناسب
اول عضلاتت تقویت میشه بعد شروع میکنی به عضله سازی
شاید فرم بگیره بدنت ولی چاق نه!
شاید حجم بگیره جاهایی از بدنت که عضله داره بسته به ژنتیکت و مربی که داری ولی چاق نه واقعا
ولشم کنی چاق نمیشی شما هر فعالیت بدنی که داشته باشی رو بذازی کنار و بیشتر از کالری مورد نیاز بدنت غذا بهش برسونی میشه چربی!
اتفاقا اگر عضله بسازی متابولیسمت افزایش پیدا میکنه نیاز بدنت به غذا هم بیشتر میشه! و عضله بیشتر و ورزش مقاومتی درست باعث میشه درصد چربی بدنت کاهش پیدا کنه!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان