بارونی و سرد!

خداروبابت این بارشها شکر

اگر امسال برف رو دیدید خوشبحالتون:)

دیروز که عصری بالاخره با درد زیاد پا و کوفتگی زدم بیرون چون ظهر هم خوابم نبرده بود

هلاک بودم قشنگ رفتم نزدیکترین تره باری به خونه که نزدیکه

خریدام رو کردم و برگشتم 

سالاد انار درست کردم برای جایزه خودم

میم هم برام ماست خریده بود ماست لبو و ماست موسیر و کدو درست کردم

اینطوری لبوهای تو یخچال خورده میشن:)))

کدو هم ندوست اینطوری خورده میشه هم کلی فیبر وارد بدنم میشه

دیروز خیلی خوب برنامه غذاییم رو رعایت کردم همیشه شام دوم رو نمیخوردم دیگه

ولی دیشب هم گرسنه بودم هنوز هم اینکه باید برنامه ام درست اجرا میکردم شام اخری رو هم نوش جان کردم

من هرشب شامم دوسه قاشق کینوا و ماش پخته و فیله مرغ یا سفیده هست با سالاد و یه قاشق مغز تخمه افتابگردان

از خستگی و درد یکم دیرتر خوابم برد و بخش عظیمی از کارهای شرکت رو هم هندل کردم

امروز هم یه روز تمرینی خفن بود برام با آرامش و کیفیت عالی

امروز یعنی سبکترین روز تمرینیم هست ولی اونقدر که من با آرامش و حوصله تمرین کردم

عین یه روز سنگین گذشت

فقط یه خانمه رو مخم بود امروز هی ازم سوالات خصوصی میپرسید

خونتون کجاست خونه برا خودتونه؟

دیروز منو تو کوچه دیدید گفت ااا همسایه ایم

یعنی روزی که فرهنگ سرت رو از کون بقیه بکش بیرون جا بیفته تو شهرستان

روز عید منه

همش سرشون تو کون همدیگه هست و گوه خوری میکنن بابا ول کنید چیکار دارید کی کجاییه 

چیکارست شوهرش چیکارست خودش مجرد یا متاهل مجرد یا مطلقه تنهاست یا باکسی 

بچه داره یا نداره 

در این مواقع سوال رو با سوال جواب بدید طرف حساب کار دستش بیاد

امروز با ملاطفت و غیض رفتار کردم

فردا سوال بپرسه میزنم تو برجکش

به نظرم همین دوسه روز هم عضلاتم خوب دم کرده بخاطر تمرین خوب

تمرینات باقی مونده دیروز رو امروز انجام دادم هرچند درست نیست

ولی بهتر از اینه یه عضله تمرین کنه تو چند روز

باید هرروز 5 دقیقه زودتر برم تا برسم به ساعت 8

که به انجام یه تمرین عالی و با کیفیت همراه با 30 دقیقه هوازی با کیفیت برسم 

فعلا این هفته رو نمیخوام خیلی هوازی سنگین کار کنم 

امروز حدود 20 مین هوازی کار کردم بعد تمرینم

فردا هم روز تمرینی سنگینیه

احتمالا سه شنبه رو استراحت کنم!

دارم سعی میکنم این هفته بشینم برنامه تمرینیم رو با وزنه هایی که زدم بنویسم

که برای هفته آینده روند پیشرفتم مشخص باشه

صبح قبل رفتن هم با نادی حرف زدیم در مورد تمرینات و غذاهامون 

اگر نادی بیاد اینجا خیلی خوب میشه 

 

من برم که کلی کار دارم تازه یکساعتم خوابیدم حسابی اشپزخونه نیاز به تمیز کاری داره 

منم نیاز به پیاده روی

ولی کلی کار هم دارم :))))

امیدوارم بتونم همشون رو تیک بزنم:)

 

موجا ... ۲ خوشم اومد :)
ناشناس

اینو گفتی یاد یه خاطره ای افتادم. 

زمان کرونا کوپه های قطار 4 نفری رو 2 نفر سوار میکردن، منم کلا تو قطار و اتوبوس و اینجور جاها سرم تو گوشیه و هندزفری دارم. فکر کن من ساعت 10 شب سوار شدم، سرم ب کار خودم بود تا 3 صبح که نزدیک مقصدم بود (بین راه پیاده میشدم) هندزفریمو در آوردم و آماده شدم. 3 صبح تو تاریکی خانومه یک کاره از فضولی تو خواب چشاشو وا کرده میپرسه دانشجویی؟

خنده ام هم گرفته بوداااا، یکم مات نگاهش کردم گفتم چطور مگه؟ 

:)))))

زن حسابی به تو چه، به چه دردت میخوره 

اوه تصورت کردم با یه کتاب:))) تو اون سرما نصف شب تو قطار

ولی خدایی این خانم دیگه شاهکار بود واقعا 
بهترین کار اینه بی محلی کنیم یا سوالشون با سوال جواب بدیم:)))

Divine Girl

موفق باشی عزیزم

وای من کینوا اصلا دوست ندارم یبار درست کردم خیلی بدمزه شد:( کلی هم مونده رو دستم 

کاش منم بتونم مثل تو به برنامه هام پایبند باشم  :)

فدات الی جون 

خوبی؟ همه چی به رواله؟
خوب عزیزم اول بگو چه نوع کینوایی خریدی؟ 
من کینوا طلایی میخرم یا همون سفید
اونایی که رنگین به نظرم خوشمزه نیست!
برای اینکه مزه اش بهتر شه و اون ته تلخی که داره گرفته بشه باید کینوا رو خیس کنی عین برنج
با نمک 
بعدش عین دمی گوجه درستش کن و کیف کن 
منکه این مدلیشو خیلی دوست دارم بهش لوبیا اینا هم اضافه میکنم
مسیر موفقیت وروتین ساختن خطی نیست الی
یه روزهای منم ول میکنم میبینی که صادقانه مینویسم
بخوای در نظر بگیری جمع بندی کنی
میشه گفت یه روزهایی صددرصد پایبندم یه روزهایی 60 درصد یه روزایی صفر درصد
ولی مهم اینه دوباره برمیگردم به مسیر و دوباره تلاش میکنم 

Divine Girl

خوبم خوبم امیدوارم توام خوب باشی مال من قرمزه رنگش رو به زرشکیه 

من میشستمش ولی نمی خیسوندم این بار امتحان می کنم امیدوارم خوب دربیاد 

اوهوم خوبه ک بهش برمیگردی من وقتی یکم افت می کنم کلا ولش می کنم میگم دیگه خراب شد 

امیدوارم بتونم از کمالگراییم دست بردارم 

خود کینوا قرمز تلخیش بیشتر از بقیه کینواهاست به نظر من و میزان خوشمزگیشم کمتره!

پس با نمک خیس کن از شب تا صبح بعد اون مدلی درستش کن 
یا ابپزش کن و ابکش کن تو سالاد بریزش اونم خوشمزه است!
مرسی عزیزم
من دارم سعی میکنم این کمال گرایی و برچسب ها رو روی خودم بردارم 
چون اینا به ادم مجوز میده تنبل باشه!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان