بعضی آدمها!

من به تاثیر آدمها روی زندگیمون اعتقاد دارم!

همجوار با هرکسی رو نمیپذیرم 

یعنی خیلی سال مراقبم با کی حرف میزنم؟

با کی میرم بیرون؟

کی رو میارم تو خونه ام؟

به خونه کی میرم؟

چه کسی رو باید انتخاب کنم به عنوان دوست؟

خیلی سختگیرم برای این مورد 

و اگر خطایی ببینم دور اون آدم رو خط میکشم

نهایتا یکی دوماهی ناراحتم بعدش اوکی میشم 

محیط های عمومی مثل باشگاه که هرروز میری

ناگزیر با ادمهای مختلفی دم خور میشی

آدمهایی خوب و بد نه ها 

کلا آدمهایی که تایپ من نیستن یا تایپ تو نیستن 

آدمهایی که اگر انتخاب دست من بود همسایه ام بودن

همکارم بودن 

یا حتی قوم و خویشمم بودن باهاشون ارتباطی برقرار نمیکردم!

یه جو عجیبی بیشتر ایران رو گرفته که همه میان باشگاه 

این خوبه خوشحالم همه ورزش میکنن به فکر سلامتیشون هستن

اما بیشتر برای حاشیه و... و چشم و همچشمی چون دوست میاد

چون همسایه ام میاد میان!

بدی شهرستان هم اینه کلا وبدی مکان عمومی با افراد محدود که بعد یکی دوماه 

هم همه تورو میشناسن و باهات سلام علیک میکنن

هم تو اونا رو میشناسی دیگه!

امروز یکی یه حرفی زد سر یه دستگاه بودم که اصلا داغ کردم 

ولی خوب دیدم ترجیحم اینه بااین ادم هم کلام نشم ارزشش رو نداره 

ایا این آدم اگر انتخاب من بود مورد مناسبی بود برای حتی نگاه کردن بهش؟

من نگاهم به آدمها صفر و صدی نیست خیلی 

ولی بعضی آدمها برا خودشون خوبن برای من نه!

تصمیمم 100درصدی شد برم از باشگاه حتی اگر باشگاه جدید دستگاه های مورد نیازم رو نداشته باشه!

به خودم گفتم موجا مگر چقدر عمر داری؟

درسته اینجا مکان عمومی

و تو خیلی مراقبت کردی تاالان برای ارتباط با این ادمها

ولی خوب تو ورزش میکنی برای سلامتی روحی و جسمیت

وقتی قرار اسیب روحی ببینی چرا باز بین این آدمهایی؟

داداشی حرف خوبی زد

گفت شهرستان محیط ارایشگاه  وباشگاه محل همه ی شایعات و  حواشی هست

تا میتونی دوری کن!

امروز با مربی صحبت کردم برای رفتن گفت نه نرو و بمون و... اصلا بیا کلا تایم خصوصی بمون 

هزینه عمومی رو بده و....

اومدم خونه ثنا زنگ زد گفت وای موجا دستگاه جدیدی که میخواستی رو امروز اوردن:)))

خیلی خوشحال شدم 

فردا اخرین روزی که میرم این باشگاه میم هم برای همفکری میگه خوب اون مربی خوبه

تغییرات اصلی تو از زمانی شروع شد که رفتی پیش این مربی

ولی باز تصمیم خودته که کی رو انتخاب کنی

الان من توی بیشتر حرکات و دامنه اشون و عضلات خوب شدم یعنی دانش پیدا کردم

از این به بعد باید سختی بیشتری رو متحمل شم

یعنی آموزش هم ببینم!

خودم مربی خودم باشم 

از طرفی این قطع کردن وابستگی علمی 

باعث میشه من از دکتر کمک بیشتری بگیرم!

از حرکاتم فیلم بگیرم براش

توضیحات بیشتری ازش بخوام!

نادی و ثنا هم کمکم هستن 

اگر نادی بیاد این باشگاه ما یه مثلث قدرتمند میشیم

چون نادی مدرک مربیگیری درجه دو داره 

و کلا از نظر علمی خیلی قبولش دارم 

خیلی به اینکه یاد بگیرم کمک کرده توی این چند ماه مرتب برام کلیپ های مفید میفرسته 

که حرکات رو تحلیل میکنن 

دیشب یکی بهم یه پیشنهاد کاری داد که من خودم سر دو راهی بودم منو سر سه راهی قرار داد!

این هفته رو باید هفته تصمیم نامگذاری کرد!

داداشی هم ظهر رفت و اومد برای خداحافظی

امشبم با دوستم قرار کافه داریم شام دعوتش کردم ولی چون کلاس داشت قرارمون شد دسر توی کافه 

یه شامپوو ماسک جدید خریدم امیدوارم خوب باشه اگر خوب بود میگم حتما

اونقدر پوست من حساسه بخصوص پوست سرم که نگم ده تا شامپو باز شده تو خونه هست که هیچ کدوم 

مناسب من نبوده و پوست سرم حساسیت میده و کهیر میزنه!

فعلا فقط دو مارک شامپو به من ساخته دیپ سنس و ایروکس اما هردو به موهام خیلی نمیسازن!

اون شامپویی که به موی من میسازه به پوست سرم نمیسازه:(((((((

بدبختی گیر افتادیم 

در این موارد میم میگه تو مویرگ های زیر پوستتم مشخصه بسکه پوستت نازکه

خوب معلوم هیچی بهت نمیسازه 

کلی پول این شامپو و ماسک رو دادم دعا کنید خوب باشه:))))))

نمیدونم امشب چی بپوشم :(

احتمالا میم هم بیاد همراهم. 

دیشبم کلی قرص تقویتی و مکمل که مصرف میکنم مثل منیزیم و آهن و امگا3 خریدم 

اینارو تموم کرده بودم این سری آنلاین خریدم بهتر هست

چون هرسری داروخانه یه مارک میاره و من اذیت میشم مارک هایی که مصرف میکنم رو خریدم از سایت اینطوری همیشه همون مارک همیشگی رو میخرم تازه قیمت مناسبتر. چون فروش سایت از داروخانه کمتره! و قیمت قبل میدن!

دیگه همینا 

من برم به کارهام برسم که امشب راحت باشم و استرس کارهام رو نداشته باشم.

 

 

موجا ... ۱ خوشم اومد :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان