دوقی مثل رسیدن پست چی!

من دلم آب میشه دقیقا تا خریدای اینترنتیم برسه!

همیشه با همین ذوق منتظر رسیدن بسته هامم 

و آقای پست چی مهربون که بیدارم نمیکنه ظهرها وبهم پیام میده بسته رو

از بالای در انداختم تو خونه چون شکستنی نبود!

لگ و نیم تنه ای که خریده بودم توی آف رسید

و جنسشون عالی بود و خیلی دوسشون دارم 

برای سربرج هم میخوام یه ست مشکی ازشون بخرم که اگر خدا بخواد و اون کرم درونم راضی بشه

یکی دوماهی خرید باشگاهی نکنم 

اما مگه میشه؟؟؟؟؟؟

خدایی بدن میسازی که لباسهای خوشگل بپوشی دیگه 

حالا فردا من باید استراحت کنم یعنی

ولی به ذوق این لباسها میرم باشگاه 

امروز دلیل دیگه ای برای خوشحالیم دارم که بعدا میگم

و بابت هزاران بار خدا رو شکر کردم 

این مدت یه جسارتهایی پیدا کردم که خودم از خودم بابت این جسارت این اعتماد به نفس

متعجبم

خلاصه امروز خوشحالم واقعا و برای همه ی ادمهای روی زمین خوشحالی رو آرزو میکنم

گردن و کتفم دردش کمتر شده ولی عصر و غروب بیشتر میشه

مثلا امروز باید تااخر شب پای سیستم بشینم 

و این اذیتم میکنه 

فردا هم باید برم بانک دنبال راهی هستم نرم یعنی برم توی سایت بانک

ببینم میتونم درخواستم رو انلاین انجام بدم 

من از اون ادمهام که 99 درصد امورم رو انلاین انجام میدم و از حضور در صف و ....

متنفرم!

وقت تلف کردن همش!

ببینم اگر نشد در نهایت فردا میرم بانک دیگه 

خونه نیاز به تمیز کاری و مرتب کردن داره ولی این چند روز جز کارای جزئی هیچ تمیز کاری نکردم

بخاطر گردن و کتفم

ولی دیگه اگر فردا نرفتم باشگاه باید اساسی خونه رو تمیز کنم:(

موجا ... ۱ خوشم اومد :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان