داروی اشتباهی!!

دیشب داروها رو گرفتم و ساعت رو تنظیم کردم و مصرفشون کردم

اما برام سوال بود چرا یکی از قرصها اینه!

و اصلا چرا گلوکوز آمینه این مدلیه!

من همیشه گلوکوز آمین دارم توی خونه 

این سری تموم کرده بودم

ولی از انواع مارک ها استفاده کردم تاالان

و این یکی به نظرم گلوکوز آمین نبود ترکیباتش رو که خوندم متوجه شدم بیشتر

کلسیم و ویتامین کا و منیزیم هست

هیچی زبان به دهان گرفتم و از اون عادت همیشگی برو نسخه رو چک کن

برو سرچ کن دست کشیدم

و تا امروز عصر هم دو نوبت از همه قرصها استفاده شد طبق ساعت 

بعد عصری دیگه طاقت نیاوردم رفتم توی سایت تامین اجتماعی نسخه ام رو چک کردم!

بله خانم متصدی داروخانه داروی اشتباه به من داده بود!

یه اسکرین از نسخه ام گرفتم و داروی اشتباه رو برداشتم بردم داروخانه

گذاشتم خلوت بشه بعد کد نسخه رو دادم گفتم دوباره چک کنید یکی از داروهام اشتباه دادید!

هیچی دیگه چک کرد گفت اااا اره اینم که بهت دادم باز مکمل و ایرادی نداره!

یعنی عذرخواهی هم نکرد! اینجا ایران است عزیز!

خیلی وقته از کسی تو صنفهای مختلف ادارات انتظار ندارم اشتباهش رو بپذیره و....

یه نگاه عاقل اندر سفیه بهش انداختم داروی درست رو ازش گرفتم و داروی قبلی رو پس دادم

یه ورقشم که دوتاش مصرف کرده بودم گفتم کم کن ازش چون چک نکرد دارو رو!

گفتم اینو به اسم 60 ورق نفروشن به یکی دیگه!

سال قبل هم اصفهان اونم یکی از معروفترین داروخانه هاش که نزدیک خونه داداش بود

به من داروی اشتباه داد

 اونم داروی درمانی زمانی که داروهای ای دی اچ دی مصرف  میکردم!

من  کلی وزن از دست دادم و عضله!

فکر کنید به جای دارویی که برای مغز ادمه!

بهش داروی چربی خون داده باشن اونم با دوز بالا!

 یک ماه تمام اذیت شدم

تا در نهایت  دکترم مشورت کردم این دارو چیه 

و چرا من هی دارم وزن کم میکنم! اخه به دکترم قول داده بودم نرم داروها و اثراتشون رو سرچ نکنم!

به تپل هم همین قول داده بودم!

دکتر در کمال تعجب گفت این دارو رو من تجویز نکردم و....

بعد هردو متوجه شدیم به من داروی اشتباه دادن!

بعد اون دیگه من همیشه نسخه هام رو چک میکنم!

و الحمدالله چند ماهی هم هست که دیگه خودتونم می تونید توی سایت تامین من!

تو تب بیمه شدگان پروفایلتون در منو خدمات الکترونیک سلامت نسخه اتون رو چک کنید!

حتما اسم تک تک داروها رو سرچ کنید با دارویی که بهتون دادن مطابقت بدید!

میم میگه حالا همه ادمها عین شما پیگیر و باهوش نیستن برن داروهاشون چک کنن

یا حتی با دکترشون چک کنن 

بعد ببین چقدر ادم در طول سال بابت این اشتباها جونشون از دست میدن!

میم امشب مسابقه دارن باز 

البته مسابقاتشون شروع شده و هر هفته دو روزش مسابقه هست

مسدومیتش خیلی بهتر شده اما هنوز هست

البته تقصیر خودشه یه مدت ورزش کم داشته و این اسیب دیدگی های اون بیشتر بخاطر

آماده نبودن بدنشه 

مهربون شدم و براش توی قمقه آبش آمینو آماده کردم قرص آرژنین هم خودش برام خریده بود 

چندتا گذاشتم که حداقل زودتر بدنش برگرده به روزهای سابقش

بهش زنگ زدم بیا ببرش خیلی ذوق کرد:)))))

بهترین قسمت اینکه پارتنر آدم هدف مشترک باهات داشته باشه همینه

وقتی دو نفر ورزشی هستن 

بیشتر بهم کمک میکنن توی این هدفشون 

یه روزهایی من بی حوصله پریودم یا خسته ام یا مثلا مشکلی دارم

انرژی ندارم برم تمرین میم اونقدر انگیزه میده و پیگیر میشه که من پاشم برم تمرین

یا مثلا برام میره چیزی میخره که ورزشی باشه

اگرم نرم نکه بهم عذاب وجدان بده توی اشتباهاتم توی همه ی کارای بدم 

بهم میگه خوب کردی!

این حرفش واقعا آرامش بخشه نمیگه ایرادی نداره دفعه دیگه جبران میکنی و...

میگه دقیقا خوب کردی!حتما باید این کارو میکردی!

این یعنی من کار اشتباه و غلطی انجام ندادی و بهم امنیت میده بابت هر عملی 

بازخواستی درکار نیست

----------

در مورد باشگاه امروز 

باید بگم مربی خیلی هوامو داشت!

یکی دوتا از حرکاتمم بالا سرم ایستاد بهم حرکات اضافی داد ببینه موبیلتی عضلات پام

در چه وضعیتی و توانم چقدر بیشتر شده نسبت به دوهفته پیش

که خداروشکر خیلی خیلی راضی بود من اگر دوسه ماهه دیگه بااین مربی پیش برم

یعنی نظارتش رو داشته باشم کلیه حرکات رو مسلط میشم

یعنی نحوه اجرای صحیح حرکات و همینطور زاویه دقیق همه حرکتهای پیشرفته رو

کامل یاد میگیرم دیگه الان واقعا خیلی خوب و اصولی دارم پیش میرم یعنی ارتباط ذهن و عضله

قشنگ در من شکل گرفته تمرکز حین تمرینات عالیه

 

البته من امروز یک ساعتی وخوردی دیرتر رفتم!روزهای آینده هم همینطور هست!

دوسه تا از دوستام که خیلی خیلی انرژی مثبت و حال خوب کنن

جویا شدن چرا دیرتر رفتم بابت صمیمیتی که باهم داریم وهم یارتمرینی هم هستیم 

موضوع که رو مطرح کردم واقعا شوکه شدن بابت این همه حسادت و انرژی منفی

اتفاقا اونقدر ذوق کردن بابت این آپشن که به من دادن ولی خوب دیگه کمتر میبینمشون

یعنی ممکنه فقط نیم ساعت تایممون مشترک باشه!

که معمولا هم حرف نمیزنم من کارمو میکنم اون تایم

خوب من برم که باید دوش بگیرم و کارای خونه رو تموم کنم

اون جوجه های مزه دار منو نجات دادن این دوروز خیلی اشپزی برام راحت شد

برای فردا باید برنج خیس کنم

و میل پرپ فردا رو هم حاضر کنم

 

 

 

 

موجا ... ۰ خوشم اومد :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان