از اون روزها....

از اون روزهاست که دلم میخواد هیچ کاری نکنم و تو رختخواب بمونم

نصف روزم رفته 

و یه عالمه کار دارم!

ولی این پی ام اس مزخرف نمیذاره....

برای صبحانه فرنچ تست درست کردم

قیافه میم دیدنی بود:))))))))))))

اونقدر خندیدم امروز که دلدرد شدم 

میم فرنچ تست شکری دوستداره

من اومدم با کره سرخ کردم تست هارو

ولی شکر نزدم

چون من شکر نمیخورم 

حالا یعنی غیررژیمی درستش کردم که 20 گرم کره گذاشتم!

دیزاین کردم نشستم با اشتها خوردم میم 

یه گاز زد حالت تهوع گرفت:))))

من اونقدر خندیدم 

میگه تو چطور رسپی ها رو رژیمی میکنی بهتم میچسبه 

هیچی دیگه فقط میوه ها رو خورد و قهوه

من تا همین الان فقط خنده فکر کنم تا اخر شب قیافه اش یادم بیاد بخندم

یادم باشه براش شکر بزنم سری بعدی

تازه تصور کنید نونها هم نون تست جو بود:)))))))))))))))))))))))))

بچها شما هم مثل من روی شستشوی مرغ توی سینک

و تعویض اسکاچ حساسین؟

من هر دو هفته اسکاچ رو دور میندازم و عوض میکنم

چون واقعا عامل باکتری و... است و الوده است

از طرفی مرغ و گوشت هم خیلی باکتری داره 

من معمولا میدم همونجا بشورن و میام خونه فریز میکنم

وهرسری دیگه برا پخت میشورمش!

اما اگر نیاز باشه مثل دیشب بشورم مرغ رو چون میخواستم تا تازه است

چرغ درشت کنم برای شنیسل 

سینک رو با سفیدکننده میشورم بعدش با سیف

و در نهایتم به دلم نیست اسپری افروز میزنم

ولی میگن اونقدر این دوتا موضوع مهم و باکتری دارن 

واون اسکاچ هم علاوه برباکتری قارچ هم داره 

چه تمیز باشی چه نباشی اسکاچ عامل باکتری و قارچ هست

من تازه بعد هربار مصرف میذارم خشک بشه:((((

برا لیوان ها هم اسکاچ جداگانه دارم:((((

بازم رو این دوموضوع اذیت میشم:(

حساسیت دستم بازم برگشت

اونم خونه مامان من یه ذره مایع ظرفشوری خورد به دستم

تو روشویی که تو سرویس حیاط بود ظرف مایع ظرفشویی و مایع دستشویی عین هم بود

حالا حالاها باز درگیرشم تا خوب بشه

همچنان کمد خوراکی هارو کابینت خوراکی ها باید تمیز و مرتب بشه ونشده!

خریدها گذاشته گوشه ی خونه 

اما لباسها شسته شدن

کاش یکی میومد کارای خونه منو انجام میداد وکارای شرکت برا من ناهار پلو میگو درست میکرد

 

من فقط امروز استراحت میکردم:((((((((

نازی هم دورهمیمون بهم خورد چون امیر سه روز بیمارستان هست

و هنوز تبش قطع نشده 

بچها هی میرن مهد و میرن مدرسه تو ایران تااخر سال سرما خورده و مریضن

چون یه عده اصلا رعایت نمیکنن وبچه مریضشون میفرستن مدرسه

دقیقا خواهر زاده میم هم دوسه بار تو این دوسه ماه افتاده بیمارستان

از بچها ویروس میگیره

خوب چرا وقتی بچه مریضه میفرستین مهد یا مدرسه که بقیه رو هم مبتلا کنه

تازه بچه خودتون مگه براتون مهم نیست؟ که تو اون حال مریضی نیاز به استراحت و مراقبت داره ...

عجبببببب

 

 

 

موجا ... ۲ خوشم اومد :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان