بعد از یک روز سفر!

یه روز میری سفر اونقدر کار و بار میریزه سرت و

که یه جورایی فرصت نفس کشیدنم ازت میگیره:(

البته من هنوزتوی این سه روز نیمه وقت کار کردم با شرکت!

که بتونم یکم استراحت کنم هم به کارای عقب افتادم برسم!

دیروز که تا رسیدم کارای شرکت تموم کردم

و نشستم پای کار استادم

و تا پاسی از شب درگیر اون بودم

ساعت 11 دیگه رسما بی حال و بیهوش شدم از کم خوابی و خستگی

صبحم عین همیشه زود بیدار شدم رفتم باشگاه 

و امروز برنامه ام سنگین بود 

کتفم یکم درد میکنه

عضلات زیر بغلم دیگه نمایان شده هی فیگور میگیرم برای مربیم:)))))

اقا یه ماجرایی برای میم پیش اومد اینجا بگم برا هممون تجربه بشه!

وقتی وسیله برقی رو میخواید بدید تعمیر حتما یه عکس ازش بگیرید!

بخصوص یخچال و کولر و... اگر امکانش هست بخصوص از قسمت موتورش عکس بگیرید حتما

4تا پیچ باز کردن و عکس از موتور گرفتن کار سختی نیست!

میم اون روزی که یخچالشون خراب شده بود عکس از موتور و یخچال گرفت واسه من فرستاد!

که داشته باشم همینطوری 

بعد 

اون تعمیرکار بی انصاف سرووضع خونه میم که میبینه 

هوس تیغ زدن میزنه به کله اش

و میگه موتور سوخته و باید تعویض بشه و... 

هزینه تعمیر میشه ده تومن!

من به میم اصرار کردم اقا عکس بگیر بفرست برا من 

این تعمیرکاری که یخچال منو تعمیر کرد ادم منصفی

و کلا 4 ساله من میشناسمش همه کارای تعمیراتی خونه منو انجام میده

از برقی گرفته تا لوله کشی 

همیشه هم من همه خریدارو به عهده خودش میذارم در نهایت باهاش حساب میکنم

عکس موتور اینا رو برا من فرستاد 

من تماس گرفتم با اقای کربلایی گفتش که هزینه تعمیر و تعویض موتور میشه 5 تومن نهایت!

به میم گفتم گفت این تعمیرکار اشناست من دیگه بهش حرف زدم نمیشه بزنم زیر حرفم

هیچی اقا یخچال بردن و تعمیر کردن دیشب یخچال فرستادن

بعد میم زنگ زد موجا من حالم بده اصلا از دیدن یه موضوعی

میگم چی شده میگه موتور تعویض نکرده همون موتور یخچال خودمونه 

اینو از روی عکسی که واست فرستادم متوجه شدم

و کلا رنگ زده و گفت رنگ زدم لوله ها رو بخاطر زرنگ زدگی!

اصلا یخچال میم اینا ساید بود و دوسه ساله خریدن و زرنگ زدی نداشت که

هیچی گفت الان من موندم چطور به این ادم بگم 

حالا خوبه میم بسیار ادم صبور و مودبی 

البته اینم بگم یه جاهایی ادم معذبیه! بخاطر شغل و پستش و کلا زیادی فداکاری میکنه گاهی

من گفتم به نظرم باید صریح بگی 

اقا این دزدی عملا

هرچند این واسه تو پولی نیس

ولی بقیه مردم چی؟

اونا گناه ندارن که گیر این ادم بیفتن؟

خلاصه این موضوع تموم شد

من دیگه حرفی نزدم و ....

بعد یکی دوساعت تماس گرفت شاید ما اشتباه کنیم

فردا برم بپرسم ببینم ایا موتور تعویض میشه شماره وسریالش فرق داره؟

یا یکی هست و....

هرچند هردومون میدونستیم هر کالایی تولید میشه سریال مخصوص به خودشو داره!

خلاصه امروز زنگ زد گفت موجا من میگم بهش موتور قبلی رو بیاره!

بعد اون اقا یه موتور سوخته دیگه اورد تحویل داد رفت!

میم هم در شگفتی که چطور بااین ادم کلاش رفتار کنه اصلا

هیچی دیگه قرار شد عصری بره اروم مطرح کنه قضیه رو اگر انکار کنه

بره صنف ازش شکایت کنه تا تجربه بشه براش و دیگه سرکسی رو کلاه نذاره 

یعنی ما به خودمون رحم نداریم واقعا

همین پول حلالی که در میاریم خرج هزار جور مشکل میشه

بعد اینجور ادمها واقعا فکر نمیکنن که این پول حروم تو زندگیشون قرار چه اتیشی به پا کنه؟

 

 

موجا ... ۱ خوشم اومد :)
سارینا۲

سلام

پست آخرت رو الان خوندم

عجب تعمیرکار بی انصافی

ما تابستون کولر ملشینمون خراب شد به یه نفر نشون دادیم و گفت ۱۰ میلیون باید بدید تا موتورش رو عوض کنم

یه جای دیگه هم بهمون معرفی کردن اونم همینو گفت

خوب ما اینقدر نمی خواستیم خرج کنیم

دیکه پیش نفر سوم بردیم و گفت نیاز به تعویض نداره و تعمیرش می کنم با سه میلیون

آخرشم فکر کنم دو میلیون گرفت

فکر کن تفاوت آدمها رو

البته اونا شاید واقعا عوض می کردن 

ولی چیزی که تعمیر میشه رو چرا عوض می کنی

بگو بلد نیستم یا حالشو ندارم

اره واقعا بین تعمیرکارها ادم منصف کم هست

همیشه هم تو ایران اینطوری بوده که بجای تعمیر از دستگاه قطعه های خوب رو برمیدارن!
برا همین قهوه سازم رو ترسیدم ببرم چون ژاپنی هست و برادرزاده ام برام اورده 
یه جورایی ادم چشم ودلش میترسه هزینه تعمیر از یه طرف اینکه نرخ مصوب و مشخصی ندارن این صنف یه طرف!
جالبه بعد اون یخچال میم اینا طرف مغازه رو بسته و کلا جواب تلفن میم رو هم نمیده!
بهش میگم در نهایت که تو این شهره برمیگرده!
واقعا هم وقتی یه کالایی رو خریدی و یکم نیاز به تعمیر داره بعد دوسه سال
چرا بری جدید بخری همینو درست میکنی 
بعد در نهایت بری بدی وسیله درست کنه دوبله حساب کنه خیلی نامردی تازه درستشم نکنه!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان