بازم بارون 2

خوب خداروشکر خیلی خیلی از دیشب بارون بارید

و من کیف کردم 

هرچند دیشب همونطوری که حدس میزدم خوب نخوابیدم

بخاطر قهوه دیر خوابم برد هم صدای بارون شدید اذیت میکرد

ساعت 2 فکر کنم خوابم برد 

و صبحم زود بیدار شدم که لگ دی بود و باید زود میرفتم باشگاه 

و بارون خیلی شدید بود ساعت 8 یه کوچولو بارون کمتر شد

دیگه منم بدو بدو رفتم باشگاه 

اونقدر هوای باشگاه گرم و دم کرده بود نمیشد کولر رو هم روشن کرد

نصف بچها سردشون بود فقط تهویه ها روشن بود

منم روز سختی رو گذروندم هم نفس کم میاوردم بخاطر شرجی بودن و گرم بودن

بدنم خیس عرق میشد و انرژیم میومد پایین

ولی همه ی تمرینهام رو انجام دادم و ساعت 11 با یه حال بد و خسته ای اومدم خونه

جوری که نمیتونستم سرپا بایستم

و رفتم دوش اب گرم گرفتم تا پاهام جون پیدا کنه 

از همون تایم فقط زیر پتو کنار بخاری افتاده بودم خوب شد میان وعده هام اماده بودن 

مرخصی ساعتی گرفتم 

نا نداشتم یعنی

میم هم چندباری تماس گرفت که استراحت کن 

من خوابم نمیبرد از خستگی

میم ساعت 3 اومد تعجب کرد من هنوز بیدارم 

و گفتم خوابم نمیبره 

دیگه یه نیم ساعت بعدش پیام داد اگر خوابت نمیاد بیا اینجا بخواب

خیلی بارون شدیدتر شده بود 

من فقط یه پلیور تنم کردم و رفتم خسته 

در نهایتم خوابمون نبرد 

نشستیم به چایی خوردن و با گوشی میم تو اینستا چرخ زدن

تا غروب که اومدم خونه 

و درگیر خونه داری شدم 

بازم مجبور شدم دیرهنگام قهوه بخورم:(

بارون بند اومده فعلا و یکم هوا بهترشده 

خلاصه اینطوری هاست 

مکمل ها خوب بوده 

فقط گوارش من باهاش سازگار نشده

امروز دختر صاحبخونه ام منو دید میگفت وای خانم فلانی چقدی شما لاغری شدی تو این دوهفته که

ندیدمتون

ولی من خودم فکر میکنم بدنم حجم گرفته نظر میم هم همینه

امروز دکتر عکسمو استوری کرده بود:)))))

و کپشن زده بود تغییرات عالی در مدت کوتاه و یه بانوی با آتیه!

منم تگ کرده بود:))))))))

چون دیروزاز تغییرات جدید باید عکس میفرستادم براش

کات عضلاتم بیشتر شده 

رژیم غذایی جدید یه جوری من همش فکر میکنم دارم چیت میکنم:((

چون همه وعده هاش سیب زمینی یا کربوهیدرات دیگه ای داره!

کینوا هم من با گوجه و پیاز قرمز درست میکنم شبیه دمپختک میشه خیلی خوشمزه میشه

وعده اخر شب من چند قاشق کینوا و ماش و سفیده تخم مرغ یا فیله  مرغ هست

کارای شرکت رو تموم کنم و بخوابم که خیلی خسته ام

فردا هم باشگاه نمیرم و استراحتم

واقعا بدنم نیاز به ریکاوری داره برای تمرینات سنگین برنامه بالاتنه ام که بارفیکسها زیاده

 

موجا ... ۱ خوشم اومد :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان