باز باران...

این هفته تا میرسم خونه خودم تا ساعت 3 به زور بیدار نگه میدارم

اونقدر تمریناتم سنگین و انرژیم میره که 

بعد اتمام کارای شرکت و سند کردنش

من بیهوش میشم

و تا ساعت 4 نمیفهمم کجام اصلا 

در همین حد بیهوش

خوبه که این روزها کارای خودم و شرکت کم هست

احتمالا از هفته دیگه وضعیت جسمی و انرژیم بهتر میشه

همیشه دو هفته اول تغییربرنامه از سخت ترین روزهام هست

برای همه بدنسازها همینه

دیشب که تخم مرغها اوردن 

رفتم پایین کارت کشیدم و کارتن اوردم بالا

بعد 20 مین

اون آقا باز تماس گرفت تشریف میارید پایین یه اشتباهی رخ داده!

هیچی رفتم پایین کلی عذرخواهی کرد گفت مدیرم گفته از شما هزینه کمتری بگیرم

و کلا کیلو 52 باهاتون حساب کنم 

من کیلو 54 حساب کرده بودم 

ایشون تاکید کرده برگردین و مابه التفاوت رو برگردونید!

گفتم چطور اخه؟

گفت چون مدیرم گفته اولا برای مصرف شخصی نه فروش که سود ببرید

و همینکه همسایه هستین گویا! ما به ورزشکارها باید تخفیف بدیم:)))

گویا اون اقا ساکن همین کوچه ماست:)))))

تشکر کردم و 60 تومن بهم داد:))

یکی از شیرینترین تخفیف هایی بود که گرفتم

چون کلا من اهل چونه زدن و تخفیف خواستن نیستم

ولی معمولا پیش میاد برام تخفیف قائل بشن 

و در این موارد میم میگه تو مهره مار داری 

به من نمیگی:)))))

اون شیرینی فروشی که ازشون نون میخرم هم نونها رو فرستاد ویه نوع نون هم برای

تست من فرستاده بود 

من از نونهای خمیرترش و نونهای پایه جو و چاودار یا پروتیین استفاده میکنم

این سری نون مخصوص رژیمی زده بودن خیلی خوشمزه بود پرمغزیجات بود

هم نون خمیرترششون خیلی بهتر شده بود 

تماس گرفتم تشکر کردم بابت اون نون کوچولو تستی 

و نظرمم بهشون گفتم معمولا ازم نظر میخوان وقتی نون جدید رژیمی میزنن

در مورد نون خمیرترش هم من بارها بهشون پیشنهاد دادم تا این لاینش رو راه انداختن

نظر شخصی من در مورد نون های رژیمی که این چندسال میخورم اینه

اگر از کارگاه یا شیرینی فروشی یا مجتمع نان بخرید که خیلی قیمتها مناسبتره و معمولا

تازگی داره روزانه درست میکنن

اما درمورد نون های شرکتی من نون پروتیین و فیبر نان سحر رو بیشتر از بقیه برندها دوست دارم

و مزه خیلی خیلی بهتری داره 

شرکت سه نان کیفیتش محصولاتش یکم افت کرده قیمتهاشم برده بالا 

دیگه دیشب نونها رو بسته بندی کردم

و کارای خونه شرکت رو انجام دادم و سعی کردم زود بخوابم که خوابم نبرد

و امروزم قرار بود برنامه ام سبک تر باشه یعنی پا کار نکنم و یه فاصله یه روزه بندازم

بین دوتا تمرین سنگینم

امروز اون برنامه سبکم رو انجام دادم یعنی یک نیم ساعتیم دیرتر رفتم

ناهارم از دیروز داشتم

و بعد از خواب بعدازظهر تازه ظرفهای کل امروزم رو شستم 

یکی از بدی های بدنسازی همین میان وعده خوردن و ظرف کثیف کردنه

که من دیگه از صبح نتونسته بودم ظرف بشورم

تااز باشگاه رسیدمم بخاری رو بستم همه چیش رو جدا کرده بودم

تو ذهنم مونده بود نقشه بستنش

و خداروشکر هم درست بستم هم پیچ اضافه نیومد:))))

تستشم کردم خوب بود.

عصری زدم بیرون یکم پیاده روی کردم توی این هوای عالی

تو مسیر هم رفتم قهوه خریدم هم قرص جرم گیری دستگاه اون اقا مال کافه اش بود

به من فروخت دوتا مرسی شدم ازش

و هم نحوه پاکسازی قهوه ساز رو بهم یاد داد:)

شماهم میتونید از بیرون قرصش رو بگیرید و بذارید توی بسکت دستگاه

ولی بذارید توی مخزن اب بهتره 

بعد هم تا سه بار مخزن اب باید با درجه دمای بالای دستگاه 

از بسکت خالی بشه!

یعنی یکبار خود قرص وارد دستگاه میشه وشما هی ازش قهوه میگیری مثلا

بعدش این کار مخزن میشورین و دوبار دیگه اب میذارین این روش رو ادامه میدین

چون اسید هست و خطرناکه برای گوارش

بعد سه بار که این مسیرطی کردین 

بعدش باز مخزن میشورید اب میذارید و دیگه میتونید از دستگاه استفاده کنید

اما بار اول بسکت رو قهوه میذارید قهوه اش رو دور بریزین:))))

اینطوری مطمئن تر هست که دیگه اسیدی توی مسیر نمونده!

بااین روش قهوه ساز من درست شد به نظرم 

چون قهوه خیلی خوبی بهم داد

خدا به دادم برسه امشبم بی خواب میشم:)))))

بعد قهوه فروشی رفتم میدون تره باری چون خریدام زیاد بود

اژانس گرفتم برگشتم

بعدشم که درگیر جاسازی خریدها

شستشو و قهوه ساز شدم!

خلاصه همینا دیگه کارای خونه رو و وسایل خونه رو باید تموم کنم که از ماه اینده دغدغه نداشته باشم

فقط مونده تعمیر گوشی دوم 

یه ترکیب خفنی هم تو این دوره که دوره حجم هست کشف کردم 

که از خوردن تخم مرغ وسیب زمینی دلزده نشم

سیب زمینی رو نیم پز میکنم بعد ادویه میزنم میذارم توی ایرفرایر تو مراحل اخرش پیاز قرمز میریزم

بعدش هم میریزم توی ماهی تابه و سفیده تخم مرغها رو بهش اضافه میکنم عین املت سیب زمینی میشه

و مزه عالی میده بدون روغن خیلی خوشمزه با سالاد ریز با ابغوره فراون

دیگه من برم که کلی کار دیگه دارم. 

 

موجا ... ۱ خوشم اومد :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان