آب قطعه برادر!

نمیدونم این قطعه هکسره هست یا نه که صفحه کلید من تو حالتی که حرکت گذاری نمیکنه!

به خوبی و حساسیت خودتون ببخشید!

امروز گفتیم باشگاه نریم بخوابیم ریلکس کنیم!

ابگرمکن هم ساعت ده میان نصب میکنن

یه دوش اب گرم حسابی میگیری موجا خانم 

انگار رفتی انتالیا اصن!

 

تا ساعت 1 که بنده خوابم نبرد 

ومیم هم تا اون موقع فقط تونست بیدار بمونه

ساعت 1ونیم اینا خوابیدم

ساعت 6ونیم با صدای های ناهنجار کوبیدن یه چیزایی پایین پنجره اتاق خواب بیدار شدم!

صاحبخونه ام یه چیزایی رو بهم می کوبید ظرف و ظروف روی بود یا هرچی 

فقط خواهش کردم یواش تر 

هیچی دیگه بعدش بیهوش شدم تا 9

بیدارشدم دیدم ااا اب قطعه که برادر محترم

دیروز نت رو قطع کردی امروز اب رو 

میدونیم *ی اب قطعه عزیزم

دست از سرما وردار

بدون هیچ اعلامی اینا اب رو بردن 

خوب که چی؟

بله میدونیم رییس شمایی!

پاشدم صبحانه خوردم با اب تصفیه کارام رو راه انداختم

در حدی که بتونم یه صبحونه بخورم حداقل

تعمیرکار ها اومدن ابگرمکن رو نصب کردن لوله های جدید هم براش خریده بودن

حمام رو تعویض شیرها رو گفت بذار برای شب که اب اومده باشه

و ابگرمکنم تست کرده باشی و خیالمون راحت باشه قطعه دیگه ای نیاز نداری!

این تعمیرکار اشنای صاحبخونه است

بعد میگه که همین خوبه اب قطعه نمی ریزه پایین که غر بزنه 

پریروز که اومدن ابگرمکن بردن یکم خاک ریخت پایین

حالا من سه روز بهش هی پیام میدم اطلاع میدم پایین چیزی نذار که کثیف شه 

قبلی هم که بیان ابگرمکن رو ببرن گفتم نیا حیاط خلوت خدای نکرده چیزی بخوره تو سرتون

احتیاط کن

اونقدر که من به همه چی دقت میکنم واقعا 

باید مامور امنیت و ایمنی سازمان میشدم

بعد هیچی برا یه ریزه خاک همون موقع میگه وای کثیف شد اینجا

گفتم خودم میام میشورم بابا فقط خانم فلانی هیچی نگو 

بعد رفتن تعمیرکارها

رفتم واقعا اونجا رو شستم!!

میم باورش نمیشد این کارو کردم

گفتم واقعا این کارو کردم!

بعد امروز تعمیرکار میگه خدا بهت صبر بده من از بچگی بااینا بزرگ شدم

خیلی خیلی ادمیه که نمیشه باهاش ساخت و زندگی کرد

فکر میکنم تازه تو روش اثر مثبت گذاشتی!

من نمیدونم چرا ایقدی کله شقم

مامانم همیشه میگه وقتی تعمیرکار میاد خونه صاحبخونه رو خبر کن تنها نمون!

بعد من عین خیالمم نیست و عادی این مساله برام!

میم هم عین مامانمه 

اون تایم زنگ زده بهم!میگه تنها نباشی:)))))))

کارای تا ساعت 1 شرکت رو انجام دادم دیشب

ولی کارای بعدش رو نه 

یه دوتا کار عقب افتاده از خودم مونده که اعتراف میکنم حس و حال انجامش رو نداشتم این چندروزه!

امروز دوست دارم برم پیش نازی

تاببینم خودم امادگیشو دارم!

 و اون هم امادگیشو داره یا نه

 

موجا ... ۰ خوشم اومد :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان