نبود نت و مشعولی!

امروز کلا نت ایرانسل اینجا قطع بود!

و دسترسی به اینترنت با سیستم سخت بود

هات اسپات با گوشی هم که اصلا سرعت نداره

بیشتر کارای من موند چون بدون نت عملا من نمیتونم خیلی کارها رو انجام بدم 

تمرین امروزمم خوب بود خداروشکر ولی سنگین بود 

دیشب میم رفت همه ی داروخانه های شهر رو بگرده که اون مکملی که من نیاز دارم 

بهش رو تهیه کنه 

در نهایت 20 امین داروخانه پیداش کرده بود همون مارکی که میخواستم رو 

خیلی امروز بدن دردم کمتر شد پسرعمو هم مکمل مهمه رو دیشب فرستاده بود

و امروز به دستم رسید

من میترسم که از کسی دیگه خرید کنم چون تقلب توی این حوزه خیلی زیاده

و نباید ریسک کرد!

بعد اینکه مکمل ها گرونن اینم درست ولی بخاطر یه مقدار پول کمتر بازم میگم چون بحث سلامتی 

بخصوص قلب و کبد هست

نباید از هرکسی مکمل گرفت!

حتی داروخانه ای ها رو هم باید با احتیاط گرفت!

حالا من خیالم راحت بابت پسرعموم

و بهترین مارک موجود گرفتم که ضرر کمتری داره

مربیم هم تایید کرد مارک و محصولی که خریده بودم رو

تاکیدش این بود خودش برا من بفرسته مکمل رو بخاطر تقلب بالایی که وجود داره

وقتی فهمید از پسرعموم خریدم خیالش راحت شدو عکسم فرستادم تایید کرد گفت اصله

اون قرص که نیاز داشتم داروخانه ای وارداتی بود 

که از داروخانه گرفتم مکمل آرژنتین بود.

اما بی سی دبل ای و آمینو رو از پسرعموم تهیه کردم

دیروز ولی نابود بودم رسما!

درد وحشتناک عضلات سرینی و جلو ران

اونقدروحشتناک بود که اصلا نمیتونستم تکون بخورم از جام

حتی اولین روزهایی که میرفتم باشگاه هم همچنین دردی رو تجربه نکرده بودم!

ولی مکمل ها کمی بهترم کرد

دیروز ابگرمکن رو اومدن بردن سرویس هنوز نیاوردنش

یعنی قرار فردا بیارنش 

دیشب تو قابلمه اب گرم کردم و دوش گرفتم

یعنی نمیدونم چطور عشایر زندگی میکنن بدون حمام بدون آبگرمکن:(((

واقعا قدری بعضی نعمات رو نمیدونیم:(

امروز تونستم هم برم باشگاه هم اینکه برم پیاده روی

این چندروز اصلا نتونسته بودم برم بیرون

خوب بود یه هوایی خورد به کله ام هم خریدهای خونه رو انجام دادم

تازه نت وصل شد منم بعد کارای خونه و شام و میان وعده هام

الان تونستم بشینم پای کارهام 

باید اتاقم رو مرتب کنم

 

البته فردا باشگاه نمیرم و استراحت میکنم

ناهار فردا هم همون فردا درست میکنم امشب وقت نمیشه دیگه

این یکی رژیمم اذیت کننده نیست هرچند هنوز حجمش برای معده من زیاده

اما نوع موادی که داره همون سبک قبلی زندگی خودم بوده 

من برم به کارهام برسم که وقت کمه 

 

موجا ... ۰ خوشم اومد :)
bahar ...

آفرین 

آفرین موجا

پر انرژی ادامه بده

کاش یه عکس از خودت میذاشتی. خیلی دوست داشتم اندام یه خانم بدنساز رو ببینم 

 

مرسی بهار جان

من فعلا اون تغییراتی که مد نظرم هست رو هنوز بهش نرسیدم
و اگر به هدفم قبل پایان سال رسیدم حتما یه عکس رمز دار برای کسایی که میشناسم میذارم 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان