کیک موز و بارون!

بالاخره بارون به این شهر پا گذاشت 

منت گذاشتی خانم باران خوش آمدی

هنوز یخچال درست نشده!

میم اصرار داره که چند روزی بیشتر بمونه که اگر نشتی گازش رو درست تشخیص نداده باشن

و اصرار کنی و تحویلش بدن

یکی دوماه دیگه باز همین اش و همین کاسه است هم بابت هزینه هاش هم اذیت و ازار ناشی از نبودن یخچال وفریزر در خانه!

درست هم میگه و حرف گوش کردم

امروز که پیگیر شدم گفتن عصر امادست به تعمیر کار گفتم تماس هام ناشی از عجله نیست!

بهتر هست تا فردا صبح پیشتون بمونه و تستش کنید

گفت چقدر منطقی خدا خیرتون بده 

من نگران همین مساله بودم که نشتی رو درست تشخیص نداده باشیم!!

میم هم صبح به بهانه ای رفته بودتعمیرگاه گفت دونفر روی یخچالت کار میکردن!

و خیالش راحت شد

امروز حس باشگاه رفتن نداشتم ولی باید میرفتم و پا رو انتخاب کردم برای تمرین

بااینکه روزاول پریودی معمولا سنگین کار نمیکنم

تصمیم گرفتم برنامه ام رو کمی سبک کنم و سه ست هر سوپر ست رو بیشتر نزنم 

اینطوری بهم فشار کمتری میاد هرچند همین هم برای افراد عادی در باشگاه خیلی سنگین محسوب میشه!

وزن کردم امروز دیدم باز وزن کم کردم و دکتر گفت باید از این ماه حتما مکمل مصرف کنی

احتمالا وی ایزوله و کراتین یا امینو مینویسه برام

وی رو که من نمیتونم بخورم روی هورمون هام اثر منفی داره و توی این چندسال هر بار خریدم بهم ریخته هورمونهام

و ترجیحا مصرف نمیکنم با همون غذا پروتئینم رو تکمیل میکنم به جای وی از پودر سفید تخم مرغ استفاده میکنم احتمالا

میم میخواست بره شیراز با دوستاش یه سفر دوروزه که منصرف شد 

بخاطر مادرش و خرابی یخچال من 

اونا رفتن و میم موند 

سخته بدون یخچال رژیم رو رعایت کردن 

فقط سالم خوری میکنم!

همه سبزیجات خراب شدن! چون جنوب هنوز گرمه با وجود کولر!

الانم هوس کیک کردم و کیک موز با جو دوسر و شیره انگور و کره بادام زمینی و شکلات 90 درصد و گردو و دو تخم مرغ درست کردم

فعلا توی فر در حال پخت و بارون در حال باریدن 

این روزها مودم خوب نیست 

ولی میدونم به قول آروین یالوم عزیزم 

زندگی شاد غیرممکن است بهترین زندگی که بشر می تواند به دست آورد، زندگی شجاعانه است!

همینکه توی سختی ها کم نیاریم و اگر هم کم اوردیم و ضعیف بودیم

فقط کافیه که شجاعانه بپذیریم که نتونستیم!

روزهای بدی که کنترلش از دسترس ما خارج توی زندگیش بسیار زیاد و یک روز بد دلیل بر یک زندگی بد نیست!

یه نکته ای که دیروز یکی از بچهای باشگاه بهم گوشزد کرد 

توی ذهنم حک شد گاهی نیاز به یک شاهد بیرونی داریم برای تلاشهامون!

یه خانمی که دلسوز و مهربان هست و اون بود که به من گفت میتونی صبحها زودتر بیای

 و روی چمن با ما گرم کنی اگر دوست داشته باشی که به برنامه ات برسی!

همون خانم که اسمش رو هم نپرسیدم حتی!

ولی اون اسم من رو میدونه معمولا بچها منو به اسم میشناسن اونجا

گفت میدونی؟ تو یه جوری تلاش میکنی تمرین میکنی و تمرکز داری اون لحظه

وسط این شلوغی باشگاه ادم فکر میکنه تو هیچ رو نمیبینی و تمرکزت اونقدر رو خودته

که انگار فقط خودت توی این باشگاهی و هیچ صدایی رو نمیشنوی هیچ تصویری رو نمیبنی!

از تحلیلش خوشم اومد خودم اونقدر غرق میشم که متوجه نمیشم گاهی !

اگر تایم کاریم نبود و نباید گوشی رو چک میکردم کل اون سه ساعت رو متوجه نمیشدم!

--------------

با چندگوجه باقی مونده و فلفل دلمه ای های قرمز باقی مونده

یه سس کچاب خفن درست کردم که خیلی خوشمزه شد.

----------------

نازی تصادف کردن نرسیده به یزد و برگشتن!

دوتا از خدا بی خبر کورس میذارن وسط جاده و اینه چپ و راست ماشین رو میزنن!

فکر کن چقدر وحشتناک شدن مردم 

با جون یه خونواده بازی کردن خدا رحم کرد بهشون واقعا که سالم هستن

-------------

 

کار جدید رو هنوز شروع نکردم و پروسه اش یکم طولانی شد

بخاطر یه سری مسائل اقتصادی ممکلت 

-----------

توی بارون اول پاییز رفتم بیرون تو محله خرید کردم وبرگشتم اونقدر عشق کردم با بارون خداروشکر

کاش هر چه زودتر هوا خنک بشه

یخچال هم درست شده به قول تعمیرکارش

و من گفتم بمونه تا فردا ساعت 11 تستش کنه مغازه روشن باشه

تا من ماشین بفرستم براش

----------

خونه رو تمیز کردم و سابیدم واقعا میم سر این وسواسم خیلی حساس شده 

بخاطر دستم

نمیتونم دروغ بگم هر سری تماس میگیره من دارم میسابم

تو پریودی هم این وسواسم بیشتر میشه:(((((

الان اتاق خواب رو هم تی بکشم و جارو و تمیز کاری و مرتب کاری

و لباسها رو مرتب کنم

و عود روشن کنم و دوش بگیرم و چایی کیکم رو بخورم کیف کنم

بعد هم کار رییس رو انجام بدم و جقدر دلم یه فیلم میخواد مدتهاست فیلم ندیدم:((((

-----------

ودر پایان لطفا برای طلایی شدن دوباره هادی چوپان در مستر المپیا دعاکنید

من پیجش رو دنبال میکنم بخاطر علاقه و رشته ام به بدنسازی

ولی فارغ اینها این مرد از لای خاک و گل و کارگری به اینجا رسیده 

و کمتر ادم هدفمندی و پرتلاشی رو عین هادی دیدم من 

روز شنبه و یکشنبه مسابقه هادی هست

به امید پیروزیش

 

موجا ... ۲ خوشم اومد :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان