اگزما خیلی خر است!

همینطوری داره پیشرفت میکنه و من به اندازه کافی به داروها مجال دادم

اثر که نکرد هیچ تحریک پذیری پوستم رو هم بیشتر کرد

 

تا شستشو نمیکنم و.... خوبه 

ولی به محضی که میرم باشگاه و دستم به صفحه هالترها میخوره

دستکش بدنسازی دستمه ولی خوب نیم بند انگشتت بیرون دیگه

میام خونه هم میشورم میسابم دروغ چرا 70 درصد مواقع فقط دستکش میپوشم

گاهی عجله دارم دستکش نمیپوشم

و 

همینطور قضیه ادامه داره 

تا میم زنگ میزنه میگم دارم چیزی رو میشورم یا تمیزکاری میکنم

کلی غر میزنه که دستت از بین بردی 

خوب چیکار کنم 

کلفتهام که نمیان کارها رو بکنن

بعدم هیچکسی عین خودم نمیتونه خونه رو تمیز کنه که به دلم باشه

و دیشب حسابی خونه رو تمیز و مرتب کردم

در حین گردگیری هم من دستکش میپوشم

ولی بازم بی فایده خود لاتکس دستکش هم باعث اگزما میشه

 

امروز کارهام کمتر هست یعنی برای بعد از ظهر 

و من سعی کردم یکم بخوابم 

این روزها که زودتر میرم باشگاه

با تمرکز بیشتری تمریناتم رو انجام میدم

روزهای قبل بیشتر مجبور میشدم یه سری حرکات رو سریع تموم کنم

چون همیشه یه عده بالاسرتن منتظر دستگاه خالی بشه

خوب رفتم دکتر این سری کرم ثمین با اوره ده درصد داد

قبلا این کرم اثرات خوبی روی اگزامای دستم داشت امیدوارم این سری هم اثر خوبی بذاره 

رفتم یکم تره باری خریدم و برگشتم

بروکلی و مرغ قیمتشون یه اندازه هست اینجا:)))))

حالا به حرف یکی از اساتیدم رسیدم که میگفت رژیم گرفتن و سالم خوری توی این مملکت 

هزینه خیلی بالاتری داره تا ناسالم زندگی کردن

مثلا بسکویت و شکلات و قند و شکر بستنی و اب میوه و... ارزونتر از بروکلی و سبزیجات مفید و گوشت و پروتیین هست!

 

تو کل روز نوشتم پستو برم که دیگه من خیلی دیرم هست و چندتا کار دیگه رو هم تیک بزنم و دوش بگیرم و بخوابم 

 

موجا ... ۱ خوشم اومد :)
سما

سلام

به عنوان کسی که سالها با اگزمای دست درگیر بوده بهت میگم که حداقل به مدت یک ماه حتی الامکان به دستت اب نزنی.شاید باورت نشه ولی من دستشویی هم که میرفتم دستکش یکبار مصرف میپوشیدم که نخوام دستمو بشورم مگر زمانی که دیگه مجبور بودم

حتی صورتمو هم کمتر میشستم که نخوام به دستم اب بزنم.زیر دستکش لاتکس هم حتما دستکش نخی بپوش.موقع گردگیری و تمیز کاری دستکش نخی.چون خود لاتکس بیشتر اگزما رو تحریک میکنه وگرنه هیچ دارویی جواب نمیده.فلوئوسینولون برای من بهتر از بقیه جواب میداد

الان سالهاست اگزمام به اون شکل وحشتناک برنگشته هروقت میبینم پوستم داره خشک میشه و لای انگشتام خارش میگیره تماس با اب و شوینده رو کم میکنم.

همیشه هم توی خونه و هم سر کار یه قوطی کرم مرطوب کننده اووکادو کامان برای پوست خشک رو دارم و مدام دستمو چرب میکنم بعد هر شستشو و کلا هر یه ساعت

خیلی برای دست و ناخن خوبه این کرم.من هر کرم دست و ناخن خارجی رو امتحان کردم به خوبی این نبوده

سلام سماجان

مرسی از توضیحات کامل و مفیدت
دقیقا منم تنها کرم مرطوب کننده ای که به پوست دستم سازگار هست کرم آواکادو کامان هست یعنی هرچی کرم خارجی و گرون استفاده کردم نشد
من توی دوران کرونا و اسپری الکل که سرکار استفاده میکردیم دستهام این اگزما رو گرفت
و گاهی برمیگرده اما شاید خنده دار باشه هرچی کرم ترکیبی و کرم های گرون نوشتن دکترا خوب نشد در نهایت با کرم کامان خوب شد:))))))))
هرسری هم دقیقا وقتی از اب استفاده نکنم
و شستشونکنم خوب میشه
الانم آخر هفته میرم خونه اونجا سعی میکنم کاری نکنم تا دستهام بهتربشه
سری قبلی مرخصی گرفتم چند روز رفتم خونه مامانم
و کلا دست به هیچ کار خونه ای نزدم و دستهام خوب شد
کرم ثمین هم همیشه موثر بوده برام
خود لاتکس هم دقیقا برای من باعث اگزمای بیشتر میشه
فلووسینولون برای من بدتر کرد دستمو باعث پیشروی اگزمام شد
ولی فعلا از دیروز مجددا ثمین رو شروع کردم خیلی بهتر شده حداقل زخمش رو خوب کرد


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان