سحرخیزی:)

دیشب دیگه ساعت 11 ونیم من خواب بودم

خیلی خیلی نیازمند خواب بودم

ساعت 5 هم سرحال بیدار شدم و خوابم تکمیل شده بود

و تا 5ونیم سعی کردم باز بخوابم ولی دیگه وقتش بود برم به کارهام برسم

این شد که زودتر از هرروز بیدار شدم

و بعد اماده کردن میان وعده های روزم و خوردن دوتا صبحونه 

ساعت 8 دیگه باشگاه بودم و تا 10 ونیم هم تمرینم طول کشید

که امروز لگ دی بود و خیلی خوب و پرانرژی بودم خداروشکر

اخرای تمرین یکی اعصابم رو بهم ریخت

یه خانمی هست نمیدونم چه مشکلی داره 

ولی آدم سالمی نیست از نظر روحی

از اونها که وارد یه جایی میشه اخمه 

و حالش با خودش اوکی نیست

و انرژی منفی ازش میگیری

دقیقا همچین ادمی حتی وقتی میخنده انگار یه ادم منفی لبخند میزنه و روح زیبایی پشت چهره اش نیس

هرچند قیافه اشم خوب نیست 

دقیقا از اون مدلهایی هست که من هرگز نمیتونم باهاش ارتباط بگیرم 

خانم ساعت 10 میاد باشگاه!

وقتی میاد انتظار داره فرش قرمز پهن کنن براش

و بگن بفرما شما کدوم دستگاه رو داری تا ما با سلام و صلوات تقدیمیتون کنیم 

دقیقا بخدا همین طوری که دارم میگم:))))))

تا میرسه هم چندبار در هفته من دارم اسمیت استفاده میکنم و ایشون انتظار داره تا میرسن بگم بفرمایید!

هردو بارش هم کلی چرت و پرت گفته که دستگاه رو قرق کردی و....

من سکوت اصلا جتی نگاهشم نمیکنم

چون مشخص چقدر ادم مریضی و فقط منتظر باهاش دهن به دهن بشی که کولی بازی دربیاره 

منم اصلا مدلم اینطوری نیست با همچین ادمهایی دهن به دهن بشم 

امروز تا 10 مین حرف زد چرت گفت و ....من و میگی؟

لبخند آروم 

گفتم موجا این ادم در حدت نیست بهش جواب بدی هیچ وقت با یه خوک کشتی نگیر

ولی وقتی یکی مدام در خستگی و تمرین سنگینی که داری بخواد چرت و پرت بگه بالاخره یه جایی ادم عصبانی میشه

من تمرینم رو با ارامش اتفاقا تموم کردم

و تمرکزم روی تمرینم بود تایم استراحتم رفتم به مربی گفتم که ایشون الان چندبار دارن حرفای نامربوط و توهین میکنن

گفت اتفاقا چندباری اومده بهم اعتراض کرده بابت تو که دستگاه دستشه و...

و من چون میدونم تو مدلت چطوری و اصلا ادمی نیستی درگیر اینها بشی و کارتو میکنی

یه حرکت جایگزین بهش دادم که بره رد کارش

و کلا میپسندمت که بااینا دهن به دهن نمیشی

کلا تو استفاده از دستگاهها خیلی منصفم

نوبت میگیرم نوبتم بیشتر اوقات میدم بچها

چون تعداد حرکات من بالاست و اکثرا تری ست هستن و تک دست و تک پا خود این میشه هر ست 5 تا 6 دقیقه 

بلکه بیشتر

ولی یه نفر معطل من میشه من معمولا دستگاه رو اخر میگیرم که کسی اذیت نشه و حقش ضایع نشه خلاصه

و دلیل بعدی اینکه مربیم گفت این شهر اینطورین دیگه بخل جز فرهنگشون هست

چشم ندارن یکی رو بالاتر از خودشون ببینن

شاید از این سانس باشگاه که نزدیک 100 ادم میان و میرن 90تاشون به طور جد منو دوست دارن و الگو میکنن

و حس خوبی بهم میدن 

ولی اون ده نفر با یه خشم و کینه ای نگاه میکنن که انگار ارث باباشون رو خوردی بابت اینکه 

تمرین میکنی سرت تو کار خودته بدنت بهتر از اوناست 

انرژی منفیشون از صد فرسخی حس میکنی

خلاصه که اینطوریاست 

امروز چون زودتر رفتم 10و نیم خونه بودم و البته چون تایمی که بچها گرم میکردن من حرکاتمو شروع کردم زودتر تموم شدم

کارای شرکت رو تموم کنم 

ناهارم دارم از 5شنبه 

ولی خونه رو باید امشب مرتب کنم حتما

من یه روزهایی به سختی میرم تمرین ولی مشکلاتم رو سرهیچ ادمی خالی نمیکنم

نمیدونم کاش اگر ادمها کمی از عقده هاشون رو میتونستن باخودشون حل کنن 

و سربقیه خالی نکنن چقدر دنیا جای قشنگتری میشد

یاد شرکت قبلی افتادم که کار میکردم

یادتون بخاطر جریانات سیاسی و سواستفاده و مشخص نکردن موضعشون بخاطر جریانات شهریور پارسال!

من از اونجا اومدم بیرون و بعد قطع همکاری من فاطی و کیا و.... از بچها اونها هم استعفا دادن

مدیرمون یه ادم معروف توی اینستا هست

و کلا اون چیزی که از خودش نشون میداد توی فضای مجازی با شخصیت اصلیش و حتی سبک زندگیش

و ادمی که بود زمین تا اسمون فرق میکرد ماها خودمون خیلی متعجب بودیم بعد مدتها که ازشون شناخت پیدا کردیم

خیلی خیلی اذیت میشدیم سراین تفاوت ها

یه دختر خانم 25 ساله تو اینستا تریپ موفقیت و ... دبی زندگی کردن و عکسای لاکچری و....

یکی از دوستان اونجا باهاش ملاقات کرده بود

میگفت من واقعا نمیدونم جامعه ایرانی داره به کدوم سمت میره 

ولی اون بخش زندگی مجازیش  و داستانها ادمها داره سراسر دروغ میشه

حالا خدا میدونه چندین نفر با دیدن این دختر خانم حس عدم موفقیت بهشون دست میده

حالا این جریانات منو یاد رییس قبلیم انداخت که چقدر ادمها میتونن تو خالی باشن

 

موجا ... ۰ خوشم اومد :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان