جمعه ی کاری!

هرچند امروز تنها روز تعطیلی من در این هفته است

اما خوب امروز روز کاری محسوب میشه برام

چون باید کار استاد را تمام کنم

میم هم یه دعوتی داشتن از لاهیچان

که دوست صمیمی هست و قرار شد شنبه رو هم مرخصی بگیره که بتونه به اصرار دوستش بعد مدتها

همدیگه رو ملاقات کنن و هم لاهیجان رو هم ببینن

آقای دکتر امیر ایمیل زده سالگرد آشناییمون هست و من چقدر غمیگنم که ندارمت!

داشتم به اینکه آدم ظرفیت نه شنیدن نداشته باشه چقدر سخته 

و هم اینکه من یه آدم خوبیم

 تو روابطم به همه ی روابطم منظورم رابطه ام با خانواده دوست افراد جامعه

و معمولا و از خظای اول و دوم آدمها میگذرم 

ولی سالهاست خطای سوم را نمیبخشم و حذف طرف رو

حالا هنوز این آدم در بهت هست که چی شد موجا رفت؟ چون آدم عاقلی نیست که به توضیحات تو حتی توجه کرده باشه!

و اونقدر خودشیفته است که برای قبول اشتباهاتش هم دنبال بهانه و... است و توجیه میکنه

دیروز میم رفته بود علم کوه و بسیار خوش گذشته بود بهش

چون میم آدم اکتیوی هست 

دوست نداره توی سفر تو خونه باشه و عاشق تجربه های جدید هست

برعکس هم سفرهاش

ودیروز خیلی روز خوبی بود براش بابت اون تجربه 

عادت کردم دور وبر ساعت 12 بخوابم 

و این عادت خیلی خوبه 

وزودتر بیدار میشم

و هم اینکه حس کمبود خواب ندارم 

بدنم و عضلات عزیزم، قشنگ ریکاوری شد با خواب دیشب

داشتم به وسواس غذایی برخی شاخ های اینستا فکر میکردم 

این روزها هر کی از راه میرسه میاد یه پیج میزنه 

و ته تهش روزی یه ماده غذایی رو میگه نخورید سرطان زاست!

مثل این موضوع ترند جدید که میگه جودوسر سرطان زاست!

اولا شما که میری نتیجه تحقیقات رو میخونی متوجه میشی که خیسوندن و پختن جودوسر موجب میشه موادسمی اون خارج بشه!

که عملا 90 درصد داریم همین کارو میکنم دیگه از شب قبل اماده میکنیم مواد اوتمیل رو و فرداش هم میپزیمش دیگه!

پس نگران نباشید و بخورید و بیاشامید که اینجا محل گذر است!

ایقدری وسواس به خرج ندید که گوشت گاو خوب نیست فلان چیز خوب نیست بهمان چیز خوب نیست!پشت همه ی اینا وسواس هست و ترس از مرگ !

یادتون نره هممون قرار بمیریم!

و در نهایت با ورزش و سبک غذایی سالم هم مرگ در انتظار ماست فقط اینها کیفیت زندگیمون رو بهتر میکنه

اما به حرف شاخ های اینستا گوش نکنید!

مثلا میگن حرارت دادن پودر وی یا پروتیین باعث از بین رفتن پروتیین اون میشه!

در صورتی که مزخرفه 

مگه شما با پختن مرغ و تخم مرغ و گوشت پروتیینش رو از بین می برید؟

عجبااااااا

لطفا دنبال علم تغذیه و ورزش توی فضای مجازی نباشید!

سعی کنید چندتا مقاله درست درمون بخونید یا کتاب مناسب یا حداقل چندتا ادم درست رو دنبال کنید 

این روزها ایقدی از این سوالات ازم میپرسن منبع همشون هم اینستا هست!

در مورد رژیم فستینگ هم که تازگی مد شده باید بگم که 

من موقعی که میخواستم رژیم و ورزش رو سالها پیش شروع کنم 

دقیقا این رژیم فستینگ هم وجود داشت ولی این رژیم واقعا مناسب همه نیست بخصوص مناسب بدنسازها و کسانی که مشکلات هورمونی دارن!

تو داری با بدنت بازی می کنی!

یه روز 2 هزار کالری بهش میدی یه روزدیگه 500 کالری!

بیشتر بدن میره تو فاز بقا و چربی هارو حذف میکنه! اما اگر هم کاهش وزنی صورت بگیره 

از عضلات هست معمولا!

ولی کلا روزه گرفتن و فستینگ چندروز در سال برا سیستم گوارش خوبه 

اگر مشکل تیرویید نداشته باشید البته!

امروز رو رژیم رو راحتتر میگیرم یعنی حجم کربوهیدارتم رو کمی افزایش میدم مثلا امروز بعد دوهفته نون خوردم!

ناهار دارم دوسه نوع غذا

و از الان تا شب باید درگیر کار استاد باشم

 دیگه از دیروز دلتنگ میم نیستم و میگم واو چه خوبه که اخر هفته مال خودمم:)))))

در همین حد پارتنر خوبیم من:))))

هفته آینده اجی قرار بیاد یکی دوروز پیشم بریم سنگ های خونه رو بخریم و نظر منو میخواد

آجی میگه میخواد طبقه بالارو برای من بسازه 

من قبول نکردم به نامم باشه!

ولی گفتم اوکیه کارهاش رو انجام بده 

من حوصله کارای اداریشو ندارم و هم اینکه ته تهش هممون میخوایم بریم تو یه گله جا

خونه و ملک و املاک برا هیچ کس نمیمونه 

تهش تا زنده ایم میتونیم از یه اتاق و یه تخت و چند دست لیوان و بشقاب استفاده کنیم !

پس لذت ببرید و مینیمال زندگی کنید.

---------------

همین الان که ساعت 8 هست 

کار استاد تموم شد و من تونستم یه نفس راحت بکشم

کدنویسی ها خیلی وقت گرفت ولی با همون بار اول ران شد:))))))))

دیگه هیچی من برم یه استراحت کنم و دوش بگیرم و خونه سروسامون بدم هرچند ریز برای هفته اینده 

و برنامه فردام رو بچینم 

یه چیزی که خوشحالم کرده حس رضایت از خودم بابت این شش ماه اول سال هست که تموم شد هست

اینکه واقعا این شش خیلی خوب پیش رفتم متعهدانه و مثل همیشه فعال

تونستم چندتا چیز رو همزمان پیش ببرم هم کارم رو متمرکزانه انجام بدم و بدون خطا

هم رابطه ام رو خوب هندل کنم و هردو در جهت هم پیش ببرم و واقعا هم هردو بهم کمک کردن!

در مورد ورزشم خیلی راضیم از خودم تو شش ماه اول سال بخصوص سه ماهه دوم

پیش به سوی شش ماه دوم و پیش روی اهداف جدید ان شالله.

 

موجا ... ۱ خوشم اومد :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان