و بالاخره پایان...

امروز که تمریناتم تموم شد یه برق شادی توی چشام بود

بابت تموم کردن یه هفته تمرینی عالی

امروز از دیدن خودم تو آینه های باشگاه کیف میکردم

خیلی تغییراتم مشهوده

مربی گفت سرشونه هات خیلی زود داره واکنش نشون میده به این برنامه غذایی و تمرینیت

ولی خودم فکر میکنم همه ی عضلات واکنش خوبی نشون دادن چون لگ پام بود مربی متوجه پاهام نشد

ولی دور کمر و شکم و پاهام هم قشنگ فرم خوبی گرفته تو این 10 روز تمرین این دوهفته

برنامه غذاییم هم دارم کم کم منعطف میکنم

یعنی بجای خوردن تخم مرغ و سیب زمینی ابپز و سینه مرغ ابپز 

دارم از این ترکیبات غذاهای خوشمزه میسازم

مثلا امروز ترکیب سینه مرغ چرخ شده با پیاز و ادویه جات رو به سیب زمینی ابپز ها اضافه کردم

و یه کوکوی خیلی خوشمزه و رژیمی تو ایرفرایر درآوردم

یا بجای خوردن سینه مرغ ابپز 

از همون میکس چرخ کرده مرغ و ادویه و پیاز کباب ماهیتابه ای درست کردم با کباب تابه ای گوشت

شد یه کباب دورنگ و فوق خوشمزه با کته بدون روغن زعفرونی

من ظهرها میتونم 5 قاشق پاستا یا ماکارونی یا برنج سفید بخورم و محدودیتی ندارم 

برا همین میذارم غذاهایی که بهشون عادت دارم و دوستشون دارم بااین ترکیبات درست کنم

وگرنه از دیروز پنه مرغ و ریحون دارم گفتم اگر امروز بخورم من دیگه دلمو میزنه 4 روز پنه میخورم با مرغ

مربی آخرای تمرین اومد گفت که حرکاتت خیلی خوب اصلاح شده و در ضمن تو خیلی بااراده ای دختر جان میدونم موفق میش

ی و اینکه رنگ بنفش فوق العاده بهت میاد:)))

راست میگه چاپلوسی نبود رنگ بنفش بهم میاد خودمم خیلی دوست دارم یه لگ سیملکس بنفش با نیم تنه بنفش خوش رنگ پوشیده بودم

تقریبا نصف لباسهای باشگاهیم بنفشن نصفش قرمز:))))))))

یکم دیگه اش سبز و طوسی هست

این سری میخوام یه دامن نایکی بخرم خیلی دوستش دارم برای جایزه رژیم و تمرینات فوق سنگینم

دیشبم بعد پیاده روی زیاد دیشب و تمیزکاری خونه 

و چندبار صحبت با میم خیلی خسته بودم و زود خوابم برد

تولد دیشبی که میم برای بچهای صاحبخونه اشون گرفته بودن فوق العاده بود 

چقدرم باسلیقه میزچیده بودن کیک خریده بودن

حسابی سورپرایزشون کردن 

گفتم چقدر تو خوش قلبی میم خیلی کار قشنگی کردی 

میم با کسایی که نمیشناسه هم مهربون و دیروز وسط مکالممون که بیرون بود من شنیدم

بچها هزینه سفره تولد رو از کارت میم داشتن حساب میکردن  

صبح ساعت 4ونیم بیدارشدم چون شب ساعت 12 خوابیده بودم

اب میذارم روی عسلی کنار تخت 

یه لیوان اب و لیمو خوردم یکم بیدار بودم تا 6

بعد دوباره خوابم برد تا یه ربع به هشت

برنامه تمرین امروزم سبک بود و نیازی نبود زودتر از خونه بزنم بیرون

تا دوتا وعده غذایی خوردم و حاضر شدم شد 

ساعت 9

کلید خونه رو پیدا نکردم

دیشب ساعت یازده خرید اینترینتی هام رسیده بود خرید سوپری بود

کلید رو هم همراهم بود بعدش در ساختمون قفل کردم و تمیز کاری کردم خونه رو

نمیدونم کجا گذاشتمش کلید یدکم هم پیدا نمیکردم

دیگه در نهایت داشتم نامید می شدم که کلید یدک پیدا شد 

و بخاطر همین امروز یکم دیر شد تا رفت باشگاه ولی در نهایت رفتم:))))))

بعدشم اومدم خونه اشپزی 

 میم اینا امروز میرفتن کوه 

و در دسترس نبودن فقط صبح دوبار صحبت کردیم تا جایی که آنتن داشت تماس گرفت

بعدش دیگه خبری ازشون ندارم 

یه سری کار دارم برای آخر هفته که باید انجامشون بدم و کلی غذا هم باید درست کنم 

فعلا بشینم کارای کار نیمه وقت رو جلو ببرم 

یه کاری هم هست برای استاد

و جمعه هم استراحت بی استراحت البته میتونم صبح دیرتر بیدارشم چون باشگاه ندارم

دیگه همینا فردا اگر خدا بخواد میم میادش:))))))

 

 

موجا ... ۱ خوشم اومد :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان