قهوه و کم خوابی!

دیروز عصر که رسیدیم فکر کنم ساعت 7 بود با داداش رفتیم قهوه خوردیم

معمولا بعد از ساعت 5 من دیگه قهوه نمیخورم 

و دیگه دیشب بنده تا ساعت 4 خوابم نبرد

استاد زنگ زد گفت هنوز بچها نتونستن از کدهات استفاده کنن

گیج شدن 

بیا بهشون آموزش بده گفتم بابا فیلم که گرفتم براشون نمیدونستم ایقد ممکن خنگ باشن!

هیچی کلی غر زدم بهش

گفتم فردا بگو یکیشون ساعت 11زنگ بزنه ده مین بیشتر من براش وقت نمیذارم 

گفت اوکیه منت میذاری سرم و همینم من بابتش بهت هزینه اموزش میدم که جبران شه برات

چون سراین کار خیلی وقت گذاشتی

خلاصه هیچی تو فکر بودم صبح باید زودتر پاشم 

در نهایت ساعت 7ونیم بیدار شدم قرصم رو خوردم

ولی باز خوابم برد تا 10و40 دقیقه 

دیگه سریع پاشدم یه قهوه خوردم که زنگ زد اونی که باید از طرف استاد زنگ بزنه

اونقدر تو فازبی دفاعی و خواهش تمنا بود 

و خنگ 

45 مین طول کشید 

باور کنید همین توضیحات خلاصه و مفید و مفصل در دو ویس 10 دقیقه ای و فیلم براشون ارسال کرده بودم

ولی بعضی ادمها اونقدر خنگ و بی تلاش هستن که لایق هیچ کمکی نیستن به نظرم

من مشکلی با ادمهای خنگ ندارم 

مشکلم اینه یه ادم بی تلاش باشه 

ولی اینم بگم من اصلا حوصله اموزش ندارم 

تحت هیچ شرایطی نمیتونم یه چیز دوبار توضیح بدم کلافه و عصبی میشم

چون انتظار دارم همون بار اول یاد بگیره طرف بسکه مفصل توضیح میدم

و اینکه من خودم یادگیریم خوبه و زود یه چیزی رو میگیرم

همین کد رو شما هرچی بری سرچ کنی و کمک بگیری تو دنیا خیلی مطالعات زیادی نداره 

یه مدل سخته 

من خودم تو 48 ساعتی که شاهدش بودین یادش گرفتم و ران کردم و نوشتمش

شاید این انتظارو دارم از همکارم این لقمه اماده رو زودتر تو ذهنش جا میداد 

ده دقیقه شد 45 دقیقه!

مغزم درد میکنه یعنی

میم عزیز هم خوبه و هی میگه جات خالی هرجا میره

میگه کاش همراهم بودی 

امروز باشگاه تعطیل و مربی گفت اگر باز کنیم جریمه میشیم

فردا صبح میرم دیگه 

امروز میخوام پتو ها رو بذارم تو افتاب 

یکم و یه سری کار دیگه تو خونه انجام بدم

و از طرفی هم باید کلی کار برا شرکت انجام بدم ان شالله به همشون میرسم

عملا 12 ساعت برای همه ی اینا وقت دارم چون بدخوابی دیشب روی کل روزم اثر گذاشت

من برم به کارام برسم که دیره 

 

 

موجا ... ۱ خوشم اومد :)
Divine Girl

اکثرا آدمایی که تو شرکتها و اداره ها دیدم اینطوری بودن 

اصلا تلاشی برای یادگیری نمی کنن

تو کار قبلیم یه همکار داشتم که واسه هر کاریش روی سرم آوار میشد و با اینکه کنار دستم بود و میدید می گفت من نمی تونم تو برام انجام بده تازه سابقه کاریش بیشتر از من بود :/

امیدوارم به همه کارات برسی و خوب بخوابی 

 

اره دقیقا منم ادمهای این مدلی زیاد دیدم

و دقیقا خیلی هاشون کارمند هستن
اما به لطف من آجیم و داداشام که کارمندش خیلی تو استفاده از تکنولوژی سطح بالا هستن
و از طرفی اگر بخوان تنبل بازی دربیارن دعواشون میکنم
ولی جدا من اینو زیاد دیدم 
که وقتی یکی رو میبینن زرنگه و زود یاد میگیره یا پرتلاشه
دیگه رو سرش اوار میشن و خودشون تلاشی نمیکنن

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان