یه تمرین دوست شاد کن!

واقعا تمرین امروزم برام لذت بخش بود

همه ی حرکات صحیح

بجای خستگی و پا درد و کمر درد

یه حال خوبی داره بدنم

و هایپر شده 

هیچ عضله ای از بدنم هم درد نداره با وجود فشار تمرینی زیاد

می تونم بگم امروز به رژیم عادت کردم

و برام معمولی تر شد

و دارم فکر میکنم خلاقیت به خرج بدم

و یه چیزایی رو میکس کنم برام حوصله سر بر نشه رژیمم

دیشب هم تا ساعت دو با استاد حرف میزدیم در مورد این کدنویسی ها

و کلا هیچ کدوم نمیفهمیدن من چطوری ران کردم اینو

اسکرین ویدیو هم گرفتم باز نمیتونستن انجامش بدم 

هیچی دیگه 

مغزم داشت میترکید توان نداشت مغزم دیگه

میم هم سراینکه این دوروز خودم ورها کردم بهم یادآوری کرد

و ازم خواهش کرد گوشی رو خاموش کنم و اینقدر مسئولیت پدیر نباشم که به خودم اسیب بزنم

من که دیگه توان جواب دادن به استاد نداشتم و خاموش کردم

و صبح هم ساعت 7 بیدار شدم

و بعد خوردن اولین وعده رفتم باشگاه 

مربی صبح خانم متشخص تری هست همون که گفتم دیسیپلین داره 

همین که حرفه ای برا من کفایت میکنه 

و اونقدر باحوصله برنامه دکتر رو برام توضیح داد و ذوق کرد

واااااااو دکتر فلانی بهت برنامه داده همون که الان مربی تیم ملی؟ و من با یه کیف خاصی گفتم اری

و اون نه تنها حسادت نکرد بلکه دیدم چه ذوقی کرد که با وجود من میتونه با دکتر ارتباط بگیره

و برنامه دکتر خودش یه کتاب برا یادگیری مربی

بعد اگر من اینو میبردم نشون مربی عصرم میدادم میگفت از دم این برنامه غلطه!!!!!!!!!

و فلان و بهمان

حالا بماند 

همین دوسه روز رژیم سیس پک بنده را نمایان کرده

و تو باشگاه میدیدم امروز زیر چشمی نگاه ها سمتم بود

و از نحوه تمرینم و اینکه با کسی ارتباط نمیگیرم و خانم مربی هوامو داره 

تو دید بودم

فکر کنم اگر همینطوری با اراده پیش برم بدنم حال میاد واقعا 

ولی اولش باید ذهنم رو پاک کنم

دانسته های قبلی90 درصدش غلطه!

و میبینم امروز کمر درد و زانو درد ندارم با وجود سوپر ست های وحشتناک و سنگین 

چون حرکات اصلاح شده و درست میزنم

اما اینم بگم من از برنامه سبک شروع کردم یه روزی که برنامه کمتر از روزهای دیگه بود 

رو امروز شروع کردم که وقت بشه روش کار کنم

و هم اینکه از مربی اجازه گرفتم ساعت 8 بیام از این به بعد 

که بتونم به برنامه تمرینیم برسم لطف کرد اجازه داد با اینکه وسط سانس خصوصیش محسوب میشه!

و اینکه گفت میتونی از حرکاتت هم فیلم بگیری

مشکلی نیست بفرست برای دکتر!

چون دکتر ازم خواسته از حرکاتم فیلم بگیرم و بفرستم براش!

امروز یکی از بچها اومد سمتم که خواهر دوستمه:))

گفتش که سیم سیم گفته تو اومدی و من از نشونه هاش فهمیدم شمایی

خودش خیلی حرفه ای بدنش و عالیه

 

میم میگفت موجا تو سه روز سخت رو گذروندی رژیم رو نشکوندی من همش نگران بودم حالت بد شه و...

این معلوم خیلی هدفمند و با اراده ای ولذت بردم این چند روز چقد مسئولیت پذیر بودی نسبت به کارت

منم بابت این نگاه تیزبینش کیف کردم:))))))

امروز برم تراپی و از دل دکتر دربیارم که این همه جلساتم رو کنسل کردم

 

خوب من برم درگیر کارام شم که خونه زیاد کار داره شرکت اما نه خیلی!

و اینکه نیاز به خواب ظهر دارم واقعا

ناهار هم باید درست کنم:((((

 

موجا ... ۴ خوشم اومد :)
ناشناس

آفرین 

تنکس بیب

مینا شین

ای دختر ورزشکار سسکی 😀

فدایت سوسکی:)))))))

Divine Girl

عالی بودی موجا 

خدا قوت🥰🌿

مرسی الی جان 

خدا قوت به شما حالت بهتر شد؟

Divine Girl

خیلی بهترم عزیزم ولی خب سینوسا و گوشام عفونت داره و بدنم به شدت ضعیف شده 

خیلی مراقبت کن مریض نشی عزیز دلم

اره اجیم حس و حال تورو داره

و وقتی پامیشه هنوز سرگیجه داره بنده خدا
ان شالله زود خوب خوب شی عزیزم و بری سرکار و تصمیمات خوبی بگیری برا زندگیت و مسیر موفقیتت

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان