شکلاتی طور!

دیروز موهام رنگش کامل شد

و دیگه از حالت امبره درش آوردم

و یه دست شد تقریبا

شکلاتی متوسط شده 

و رنگش رو دوست دارم

 وبه نظرم خیلی بهم میاد

میم درست میگه موهای تیره به من بیشتر میاد

یادمه موقعی که با مرحوم بودم همیشه میگفت فقط مشکی

خیلی مشکی بهت میاد

منم گاهی دل به دلش می دادم و بقیه میگفت مشکی بهت بیشتر میاد

الان میدونم مشکی موهام رو خراب میکنه

یه مدت از پارسال همین موقع موهام روشن بوده دیگه

و الان خسته ام میخوام یه مدت تیره باشه 

احتمالا دوسه هفته دیگه برم آرایشگاه یه کوتاهی هم داشته باشم

دیشب بعد خوردن اون ماکارونی چرب و چیل خیلی حس سنگینی داشتم واقعا

هرچند زیاد نخوردم و رعایت کردم

ولی بدنم غذای چرب رو خیلی نمیتونه بپذیره 

چایی خوردم به میزان زیاد

میم با امیر رفت بیرون

چندباری تا برن بیرون زنگ زد عین همیشه 

وگفت امشب میای خونه ما؟

گفتم اره من بیدارم تو برو شامتو بخور با بچها من هستم

اینطوری که میگه یعنی زود برمیگرده 

معذب که من اذیت شم یا بیدار بمونم

منم مشغول مرتب کردن لباسها شدم

و یکم با دوستم چت کردم و لباس شستم

ومیم هم یک و خوردی اومد

تا من کارام تموم شد و حاضر شدم رفتم شد 2وربع

براش شیک پروتیین درست کرده بودم

دیگه عادت کرده من میرم اونجا بطری شیک دستم باشه

یکی دوشب نبردم میگفت تنها خوری کردی

حالا میم اصلا ادم راحتی نیست معذبه یجورایی

حیا داره برای اینکه چیزی از من بخواد یا منو به زحمت بندازه

منم دقیقا این مدلیم باهاش

یعنی خیلی کم به زحمت می اندازمش

یاد گرفتم خودم خواسته هام و نیازهام رو برطرف کنم

ولی برای شیک درخواست میده قشنگ

خوشم میاد که میگه 

رفته بودن پیش یکی از دوستاشون که برگشت برام تعریف کرد ماجرای دوستش رو کلی خندیدیم

تا سه وخوردی حرف زدیم 

هنوز حالش اوکی نیست منم نمیپرسم!

ولی با من اوکیه 

تا ده خواب بودیم 

و ده تا یازده هم خواب وبیدار

دیگه من 11 ونیم اومدم خونه 

ساعت 12ونیم اینطورها قرمه رو بار گذاشتم

صبونه امم خورده بودم

یکم استراحت کنم 

باز یکم دیگه لباس شستم

الان بعد ناهار باید بشینم برنامه هفته اینده رو مشخص کنم

و یه مقداری کارها رو جلو ببرم

خمیر هم درست کردم هوس رول دارچین و گردو کردم

 

 

موجا ... ۰ خوشم اومد :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان