روزهای کشدار گرم:))))))

خیلی خیلی هوا گرم شده!

دیروز یک ایستگاه بین المللی در خلیج فارس عدد بالای 60درجه

 رو برای اولین بار ثبت کرده بود

هممون داریم تبدیل به نفت میشیم اینجا:)))))

عین دایناسورها:))

راستش خیلی حال و حوصله حرف زدن ندارم 

همه چی تم ملایم داره ها هیچ خبر بد یا خوبی نیست

همه چی اوکیه 

ولی یه جورایی 

من یکم تغذیه ام خوب نیست بخاطر گرما دلم به غذاهای رژیمی نمیره!

بعد غذاهای خونگی هم خوب نمیخورم خیلی هم خوب نمیپزم:)))

پریروز داداش اومد به دادم رسید زنگ زد که اومده ماموریت

دیگه ناهار گرفت اورد باهم خوردیم من ناهار نداشتم:))))))))

بعد ناهار هر دومون خسته بودیم خوابیدیم و داداش ساعت 5 رفت

منم ساعت 5 تندی حاضر شدم مربیم اومد دنبالم رفتم باشگاه

دیروزم اجی اومد یه سری کار داری داشت با دوستش که اینجاست

کاراشون رو پیش بردن و عصر رفت

برام سوغاتی های مشهد رو هم اورده بود 

یه کفش چرم خوشگل طوسی خریده بود برام که دوستش داشتم

رنگش رو خودم انتخاب کردم 

میم هم خوبه یکم گرما زده است:))))

شنبه که خاکسپاری دوستش بود 

دیروزم یکی از دوستای باباش فوت شد دیگه از عصر مراسم اونا بود

میگفت کنارمون بودن توی روزهایی که بابا فوت شد الان موقع جبرانه

میگم عین مامانم شدی همش میری فاتحه خونی:(

ماهی هاشم این هفته دوسه تاش مردن 

بعد میگم از گرماست لابد میگه اره دماسنجشون دمای بالا رو نشون میده

بعد میگم ماهی ها که میمرن چیکارشون کردی

میگه بردم برا اکواریوم دوستم که ماهی گوشت خوار داره 

رو هوا خورد بچه ها رو

میگم سنگ دلی اخه چه پدری هستی تو 

میگه دارم کمک میکنم به چرخه طبیعت خوب

میگم خوب لابد منم فردا مردم میدیم به قبلیه ادم خوارها:))))))))

دیروز مربیم اندازه هام رو با اصرار خودم گرفت 

خداروشکر دور بازوم 1.5 سانت اضافه شده:))))

این یعنی عضله خالص:))

پاهام هم همینطور

بعد مربیم دست میزنه به عضلاتم میگه واقعا خوب رشد کرده 

میم میگه اره بدنت خیلی خوب عضله گرفته

ولی من از این دورانی که تو حجم رفتم بدم میاد

دلم میخواد که این ورم بدنم بخوابه 

حس سبکی کنم باز

بعد باشگاه میرم دوش میگیرم دیگه نا ندارم بلند شم 

میم میگه موقعی که میری باشگاه گاهی پنجره رو باز میکنم 

میگم خدایا موجا تو این هوا چطوری میره ورزش میکنه:))))))

اقا تورو خدا تو تابستون زمستون گرما سرما یخ بندون

به بوی بدنتون توجه کنید 

به شستن لباسهاتون توجه کنید توروخدا

هرروز بایک لباس نرید باشگاه قطعا روز قبلش عرق کردید  هم خودتون مریض میشین

هم دیگران رو با بوی بدنتون مریض می کنید:(

وای یعنی من گاهی تا اخر روز حالم از بوی بدن بعضیا بده 

خیلی زشته که واقعا این نکات بهداشتی کوچیک بخوای به یکی تذکر بدی

منکه روم نمیشه خدایی

دیروزم میم میگفت یکی اومده شرکت 

تا سه ساعت بعدش من در اتاق و پنجره رو باز گذشتم تو این گرما

اسپری زدم تا بوی طرف رفته

دیشب میگفت نمیدونم من و تو ایقدی رو بوی ادمها حساسیم یا بقیه هم اینطورین

اجی هم دیروز حرفش همین بود اتفاقا

که ما وسواسیم؟

یا خانوادگی شاممون قویه؟

حالا میم اونقدری رو بو حساسه و ادکلن میخره و دوش میگیره

که منی که وسواسم هم گاهی وسواس تر میکنه:)

میدونم بعضی بدنها دست خودشون نیست 

ولی میتونن برن دکتر و کلا با استفاده از خوشبو کننده و مام و...

جلوگیری کنن از بوی بدنشون

یه ماهی هست به اسم فلاور هورن!

میم میگه تو مثل این ماهی هستی

کلا ماهی خوشگل و خاصیه 

و اینکه باید تو محیط خودش تنها باشه!

اخلاقش با بقیه ماهی ها خوب نیست:))))))

میگم من اینطور ادمیم میگه نه خوشگلیش تورو یادم میاره فقط

میگم ارواح عمه ات تو که راست میگی!

بعد من ایقدی سرم بزرگه؟

تو الان داری عیب رو من میذاری

هی قسم و ایه میخوره:) نه بخدا نه فلان

امروزصبح که به یکی از همکارام دیگه هشدار دادم:)

این همکارم خیلی بد قول و بی نظمه 

و کارمون باهم خیلی خیلی شدید ربط داره 

دیگه امروز گفتم بهش ببین اقای فلانی 

اینطوری که تو بی نظمی و بدقولی میکنی

رو کار من اثر میذاره من کم کار دیده میشم

منم بی نظم دیده میشم

عادتم ندارم برم به مدیر چغولی کنم

باید این مسائل بین خودمون حل کنیم یه جوری دیگه

گفت مرسی که صادقانه گفتی اینارو بهم

ازم عذرخواهی کرد 

و سریع کارشو انجام داد

واقعا تاجایی که بشه ادم منعطفیم و

و به مدیر نمیگم این چیزهارو

این همکارم سرش شلوغ هست بنده خدا ولی بدقول وبی نظمم هست!

گفتم من کمکت میکنم نظم بدی حداقل اون بخشی که مربوط به منه!

اصن تا جایی که در توانم باشه ووقتم اجازه بده یه باریم از رو دوشت برمیدارم!

فقط تو رو علی یکم نظم بده به کارات واولویت هات

همینا من برم که کلی کار دارم از ساعت 8ونیم پای سیستمم

 

 

 

موجا ... ۳ خوشم اومد :)
Divine Girl

وای خدا رحم کنه بهتون

من تو گرمای ۴۰ درجه میرم و میام کل روز لشم و بیحال 

مغزم داره ذوب میشه و بدنم همیشه داغه

بگذره این تابستون

چه بامزه من خیلی دوست دارم وقتی یه نفر با دیدن چیزی یاد من بیفته...

من خوب بلدم با این همکارا چطور رفتار کنم :)

عزیزم خداقوت

ما که رسما در اتش جهنم زندگی میکنیم:))
دقیقا من ایقدی بی حالم این روزها از گرما:(
ان شالله به خوشی بگذره این تابستون
میم کلا این شکلیه خواهر یه چیزی میبینه خاصه یاد من میفته:)))))) 
من تا جایی که بتونم انعطاف به خرج میدم با گفتگو با خود شخص
بعدش ببینم ادامه دار میشه بعد چندبار تذکر 
قیدشو میزنم به مدیر میگم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان