یادگرفتم تو جاده زندگی همیشه پایین و بالاهست...

دیروز رو به سلامت به اتمام رسوندم و سعی کردم تا اخر روز حال خودمو خوب نگه دارم

وقتی حالم بده کمی استراحت کنم وبه خودم فرصت بدم که ارامشمو دوباره پیدا کنم

تقریبا دارم میپذیرم مسائل پیش آمده رو 

و دارم سعی میکنم منطقی به قضیه نگاه کنم و راه حل پیدا کنم برای مسائل

تصمیم گرفتم عصرها برم باشگاه

صبحها هم از کاریکم عقب میمونم

هم اینکه عصرهاخستیگمو میبرم باشگاه و دیگه شب خوابم بهتر میشه عین پارسال

کمبود خواب دارم هرصبح و امروز به سختی بیدارشدم و به دوستم گفتم نیاد دنبالم!

میم هم دیشب میگفت کلا تو ادم خیلی کم خوابی هستی و میخواستم بگم صبح ها نرو باشگاه یکم بخواب

بعد میگم عصر میرم سانس خانما ساعت 5.5 هست تا 7.5 میگه 5.5 گرمه اذیت میشی 6 برو

عین مامانها:)))) میگم نه از تمرین عقب میمونم اینطوری تازه تو کل اون ساعات هم ممکنه بعضی دستگاه ها رو باید نوبت بگیرم که نوبتم بشه

شلوغه این باشگاهه 

حالا امروز دارم سعیمو میکنم که عصر برم این باشگاه ببینم شرایط چطوره

صبح یه صحبت فرسایشی با مدیری داشتم که گفتم کارمو باهاشون بیشتر کردم 

یعنی دیروز یه صحبت فرسایشی داشتیم امروز زنگ زده عذر خواهی!

میگم شخصی سازیش نکن مهندس دیروز دیروز بود امروز در نظر بگیر اصلامساله دیروز بسپار به همون روز قبل

من اصلا فراموش کردم بیا در موردش حرف نزنیم هی قسم و ایه میخوره و...

برای قرار داد خونه هم تماس گرفتم برم دفتر املاک برادر صاحبخونه گفت چندروزی نیستم

بذار برگردم بعد بیا قرار داد بنویس!

عصر هم لیلا تماس گرفت که میخوایم امشب با نازی بیایم پیشت کادو تولدو بیارم 

و گفتم خوش اومدین خونه رو مرتب کردم و دوش گرفتم

تاساعت 12 اینا بودن بعد رفتن

خوب بود حضورشون 

فکر میکنم حضورم تو این باشگاهمون خوب باشه با هم باشگاهی های قدیمیم باشم

پیش بریم ببینم چی پیش میاد

موجا ... ۲ خوشم اومد :)
نیمه سیب سقراطی

از اتفاقات پیش اومده جدا ناراحت شدم... 

امیدوارم خیلی زود به آرامش و ثباتی ک دلخواهته برسی 

مرسی دوست مهربونم ممنونم ار دعای خیرت ان شالله که همینطور بشه

مینا شین

موجای عزیز ...  بنظرت هیچوقت میتونی تو یه کشور سرد زندگی کنی؟ 

من عاشق سرمام مینایی

ازگرما به شدت بدم میاد و از تابستون ها!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان