کادوی میم!

امروز یک میلیون کارم سرم ریخته و هنوز حتی 10 تایش را هم انجام نداده ام!

مثلا میخواستم میم را سورپرایز کنم! 

اما مثل همیشه که در مهر و محبت و توجه و عشق میم از من جلوتر است 

اون منو سورپرایز کرد و برام کادو خریده بود 

خوراکی های مورد علاقه ام به اضافه یک فلاکس برنزی خوشگل که خیلی وقت پیش در ذهنم میخواستم بخرمش!

بدون اینکه حرفی زده باشم یا حتی گفته باشم فلاکس نیاز دارم 

نمیدونم از کجا و چطور خودش اون چیزی که میخواستم رو خریده

به همراه یک فلاک اب سرد و گرم هم همون رنگ برنزی خریده برای باشگاهم 

عنوان کادو هم روز دختر بود پیشاپیش

تازه من فقط تونستم کیک رو بپزم هنوز فرم دادن خامه مونده

کله ام رو رنگ گذاشتم!

خرید کادو هنوز مونده!

تازه دیشب فقط تونستم سینی کیک و شمع و تزیینات کیک رو بخرم

اینطوری کیک خیلی گرونتر از اماده شده تاالان

اما راضیم

چون میخوام خودم درستش کنم و خلق کنم!

گل نیاز دارم برای روی کیک ها!

کادوی میم رو هم میرم مرکز خرید از امیر دوستش کمک میگیرم یه بلوز یقه کوبایی یا انگلیسی مد نظرم براش بخرم 

برم ببینم پیدا میکنم این بلوز مورد نظرم رو یه دسته گل کوچیک هم نیاز دارم 

بعد تازه میمونه چطور اقای مهندس را سورپرایزش کنیم!

اگر دکتر بفهمه که دهن لقی میکنه 

و من ترجیحم اینه باامیر هم کلام بشم تا دکتر! با وجودی که دو شماره دکتر رو دارم!

اما علاقه ای به ارتباط باهاش ندارم!

خوب کیک ها دوتاشد برای دو طبقه کیک 

سایز کوچک و بزرگ 

کیک ها عالی پنبه ای شده 

کیک شکلاتی درست کردم

خامه هم باید برم فرم بدم وبعد فیلینگ گذاری و در نهایت نزدیک به موقع سرو هم تزیینات 

تازه فقط یکساعت میتونم برم خرید و پاساژ گردی

بعد گل فروشی

همه ی اینها رو هم باید جوری انجام بدم میم مشکوک نشه

امیدوارم که امیر اینا برنامه ای نداشته باشن!

که با برنامه امشب من تداخل نکنه

امیدوارم به برنامه هام برسم:))))))))

دیشب تا اخر شب با تپل جلسه داشتم

بخشی از کارای اداریم رو هم امروز میم زحمت کشید انجام داد

و تپل که هنوز در جریان دوستی من و میم نیست

گفت باهم دوستین؟

چون باهم چندبار امروز تلفنی صحبت کردند

گفتم بله پسر خوبیه

گفت دوست پسر دختر؟

جوابی ندادم

راستش علاقه ای ندارم رابطه ام رو به همه بگم

مثلا هنوز الف هم اطلاعی نداره

اما اقای ی از روز اول میدونسته ما دوست هستیم

ببینم چی میشه

 

 

موجا ... ۲ خوشم اومد :)
مینا شین

من فکر میکردم من فقط دقیقه ی نودم موجا :)

عکس کیکت رو بذار ببینیم بعدا 

تولدش مبارک :) 

نه عزیزم دقت کرده باشی من برا این موارد همیشه دقیقه 90 هستم:)

چشم واسه خاطر شما دوتا گذاشتم 
مرسی عزیزم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان