مود غروب جمعه!

دلم میخواد عید رو خونه ام بمونم

چون پی ام اسم شروع شده 

و اصلا اینطوری اعصاب مهمونی رفتن ندارم 

اعصاب مهمون داری هم ندارم!

یجوری امروز عین غروب جمعه دلگیر واسم 

اتاق خواب رو تموم کردم

یه جلسه مهم داشتم از ساعت 5 تا 7

نخوابیدم 

با میم هم حرف نزدم اصلا 

یه دونه از پیامهاش رو جواب دادم گفتم درگیرکارای خونه و شرکتم

داداشی هم فردا صبح میره 

باید دیگه سالن رو یه تی دیگه بکشم و فرشها رو پهن کنم

خرید عید هیچی انجام ندادم حتی سفره هفت سین رو!

به ساقی گفتم احتمالا امشب نمیام بیرون

کار دارم 

الان فقط رفتم از سوپری یه بسته نون لواش گرفتم و شیر

که از گشنگی نمیرم 

داداش میم رو دیدم 

شبیه هستن 

ولی میم خوشگلتره به نظرم 

و قدش یکم بلندتره

از پوسچرش هم مشخص بود افسردست به نظر من!

بدون اعتماد به نفس ...

دوش گرفتم ولی عجله ای ده مین فقط وقت داشتم 

چون 5 جلسه داشتم 

الان نیمرو درست کردم خوردم تا از معده درد شدید متوجه شدم گرسنه ام 

امشب خونه رو ردیف کنم

فردا شاید رفتم بازار

لیلا زنگ زد کلی حرف زدیم 

گفت امشب بیا خونه ما اخرین دور همی اخراین سالمون

گفتم نه کلی کار دارم 

بذار برا عیددیدنی دیگه میام پیشتون

من پاشم که خوشم نمیاد ساعت 10 به بعد جارو برقی بکشم 

احساس میکنم خیلی مزاحم صاحبخونه و همسایه هاست صداش

 

 

موجا ... ۱ خوشم اومد :)
مینا شین

عزیزم ... این چ وقت پی ام اس بود دم عیدی :))

قشنگم امیدوارم زود تموم شه بره عید خوبی داشته باشی . 

فدات شم عزیزم 

واقعا خود پایان سال و ورود به فصل جدید سیستم ادمو یکم بهم می ریزه پی ام اس دیگه کم داشتم:(((((
قربونت قشنکگم امیدوارم سال نو شمسی سال خوبی برات باشه همراه با ارامش و عشق و موفقیت عزیزم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان