خانه تکاتی خر است!!!

دکمه غلط کردمش کجاست؟

دقیقا کجاست؟

من چرا ایقدی ظرف و ظروف دارم؟ مگه یه نفر نیستم؟

واقعا چرا؟

اگر بهتون بگم من کل امروز فقط درگیر اشپزخونه و کابینت ها بودم و هستم هنوز

و ادامه داره تا قیامت باور کنید

نابود نابودم یعنی کل ظرفها رو با سفید کننده و مایع ظرفشویی شستم 

اول خیس میکردم نیم ساعت بعد هم میسابیدم و میشستم

یکی نیست بگه بلانسبتت عزیزم مگه سگ تو اینا غذا خورده:))))))

اعصاب مصاب ندارم یعنی خدا نکنه امشب یکی دم پر من بذاره جرش میدم قشنگ

میم هم بدتر مامانم میگه خدایی خونه توبه این تمیزی یعنی نمیفهمم چرا ایقدی وسواس به خرج میدی

اصن خونه تکونی واسه چیته درک نمیکنم گفتم عزیزم خداحافظی کن تا زخمیت نکردم:(

عین مامانهاست در این موارد 

نشستم وسط این همه کار و شلختی نصف بانکه هارو رنگ کردم یکم جیگرم حال بیاد

یه دوش اب گرم اساسی گرفتم و موهامم ماسک مو گذاشتم بهتر شد

سرم موی اجی نمیدونم چی بود موهای منو کلا داغون کرد 

مردم تا موهام برگرده به حالت عادی امیدوارم دیگه دمج نشه 

الان دوتا اسنک رایس کیک و شکلات صبحانه خانگی و موز خوردم میخوام چایی بنوشم و فیلم ببینم

گور بابای دنیا اصلا چراخودمو اذیت کنم

امروز دیگه توان ادامه و کار خونه رو ندارم 

پس دکمه شات دون رو زدم

برای شام هیچ فکری نکردم هنوز

احتمالا از بیرون پیتزا بگیرم برای جایزه این همه کار

ولی خوشحالم با این جزییات خونه رو تمیز میکنم 

اینطوری حس خوبی دارم 

واسه یه ای دی اچ دی تمرکز سخته

ولی من خیلی تمرکزم بهتر شده خداروشکر

و کلا دیگه همه چی رو توهم نمی ریزم از هر کاری یه ذره انجام نمیدم!

هرکاری تموم میکنم بعد میرم سراغ کار بعدی اینا پیشرفتهای من بدون هیچ دارویی بوده خداروشکر

تپل مجدد برگشت به دارو

نمیتونست بدون دارو تمرکز کنه و کار کنه 

ولی من بدون دارو خیلی بهترم خداروشکر

و کلا روان من برای دارو خلق نشده و نتیجه خوبی نداره روی من

مثلا داروهای افسردگی بخاطر سوگ اصلا حال منو بهتر نکرد

دارو برای ای دی اچ دی 

بدتر باعث تمرکزم روی کارای بیهوده و حاشیه می شد

یه جایی دیدم نمیشه همش برمیگرده به توجه نکردن به احساساتت و عمل کردن!

احساس چیزی نیست که گاهی دست ما باشه

پس بهتر هست تحت هرشرایطی وظابفمون رو انجام بدیم همین به من خیلی کمک کرد.

خوب من برم ببینم چه فیلمی میتونم انتخاب کنم

دکتر برای فردا دیدن یک فیلم در کلینیک به همراه بقیه همکاراش و تعدادی از دانشجوهاش

و تحلیلش ازم دعوت کرده ولی نمیتونم برم

وقت نمیشه اصلا باید به کارای خونه برسم وفردا دیگه تکلیف سالن و اشپزخونه رو یکسره کنم

البته بعیدبدونم بتونم استند ادویه جات رو تمیز کنم یعنی خیلی مونده ازش باید یکی یکی شسته بشه ورنگ بشه که اینو میذارم اخر کار

 

موجا ... ۰ خوشم اومد :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان