بدن درد!

دیروز که عین فرفره بودم

بقول میم در این موارد میگه میگ میگ :)))))

جدا من تلاشم اینه تو سال جدید یکم اسلو تر باشم

مثلا ارومتر راه برم

یکی از کارایی که میتونم انجام بدم پوشیدن پاشه بلند هست

که اصلا من از اول زندگیم با پاشه بلند رابطه خوبی نداشتم

تنها کفش پاشه بلندی که با عشق پوشیدم و خوب یادمه 

کفشهای پاشه بلند قرمز قشنگم بود تو 6 سالگی که بابا برام خریده بود

و کل محله رو با فیس باهاش طی میکردم:))

قشنگ یادمه هنوز حتی برق اون کفشهای ورنی قرمز تو ذهنمه

حالافکر میکنم برای مبارزه بااین تند راه رفتم تند تند کارا رو انجام دادن همیشه عجله داشتن

باید از راه رفتنم شروع کنم و یکم مزه مزه کنم زندگی رو 

دیروز که گفتم پرده ها شسته شد لباسها و...

بارون اومد دیشب یعنی میدونستم بارونه 

میم داشت تو خیابونمون پیاده روی میکرد زنگ زد گفت پیش ببینی ات درست بود بارون 

لباسها رو از رو بند بردار

دیگه بخشیشون اوردم رو رخت اویز گذاشتم وپنکه رو روشن کردم 

که از بوی مواد شوینده دوباره سرفه هام شروع شد

لوراتادین خوردم و رخت اویز گذاشتم راه پله 

اسپند دود کردم که بوی مواد شوینده  رو تو ساختمون بگیره 

کابینت های بالای ظرفشویی رو تمیز کردم و 

بانکه های ادویه رو شستم البته یک ششمش رو!

من عین عطاری کلی ادویه دارم 

یه استند بزرگ 4 طبقه پر ادویه دارم فکر کنید استند حدود 1متر و چهل سانت هست 4 طبقه

همش پر بانکه انواع ادویه است 

صاحبخونه هم شنید دارم خونه تکونی میکنم چون در حیاط خلوت باز بود

دیگه اومده بود تو حیاط خلوتشون به حرف گرفته بود منو

منم در حین کارام جوابشو می دادم

کمد توی سالن رو هم تمیز کردم

امروز باید باقی لیستم رو انجام بدم

در واقع امروز وفردا تعطیلیم

ولی من بازم باید کار کنم که جلو بیفتم 

دیشب با وجود خستگی برای شام کوکو گذاشته بودم

بعد خوردن شام حدود ساعت 10 نشستم پای کارا شرکت تا 12ونیم 

شونه سمت چپم درد میکنه که بخاطر کارای خونه ورزش نکردن 

حس خیکی بودن داره بهم دست میده 

امروزم ماکارونی درست میکنم که غذای راحتیه 

امیدوارم امروز 60 درصد این لیستی که نوشتم خط بخوره 

خریدامم هست که نمیدونم امروز میتونم برم بازار یانه 

دلم میخواد بانکه ها رو رنگ کنم 

امیدوارم تا قبل عید وقت بشه این کارو بکنم

 

موجا ... ۱ خوشم اومد :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان