هشتگ میم!

می بینم طرفدارای میم از من بیشتره اینجا

-_-

یهویی من جمع کنم برم از اینجا وبلاگ بدم دست میم حالا که ایقدی طرفداراش بالان اینجا:(

دیروز واقعا روز سختی بود برام 

غروبی زدم بیرون که برم کرفس و سبزیجات بخرم 

دیدم ماشین میم دم دره از کوچه بغلی رفتم 

یه سر به بچها باشگاه اینوری زدم 

که درخواستهاشون زیاد بود برای اومدن من 

رفتم یه 20 مین بچها رو دیدم خوش بش کردیم و از اون کوچه تاریکه زدم به خیابون 

رفتم بازار سبزیجات خریدم البته بیشتر قصدم پیاده روی بود که مغز ودلم اروم بشه

وخداخدا میکردم نه من میم رو ببینم نه اون منو

خیلی راه رفتم تا ده تا میدون انورتر خونه:0-0

دقیقا جایی که فکرش رو نمیکردم میم منو دید

این شهر اینطوری تقریبا هر مورد خریدی یه جای مخصوص داره 

یه چیزی شبیه تهران

رفته بودم قهوه بخرم از راسته قهوه فروشها که خیلیم دور از خونه

جفت این راسته یک بار مصرفی فروشهاست و کادویی و مهمونی

میم اومده بوده خریده کنه برا سالگرد

اومد سلام داد من یهو شوک شدم همینطوری چند ثانیه مونده بودم زووم جواب بدم ندم چیکار کنم

ماتم برده بود 

هیچی نگفتم دستمو گرفت برد تو ماشین گفت چته تو 

واقعا چته موجا

چرا نمیذاری من کنارت باشم 

هرچی هست بگو من دربارش بهت توضیح بدم اگر توضیح میخوای

اگر مشکل از خودته بگو باهم حلش کنیم

اگر مشکلی تو زندگیته بگو ببنیم چاره اش چیه 

اون لحظه ایقدی متنفر بودم ازش که دلم میخواست فقط ازش دور شم 

یعنی فکر نمیکردم اونجا همدیگه رو ببنیم

من تا جایی که تونسته بودم از خونه دور شده بودم که یادم بره

که هضم کنم این موضوع رو

حالا اومده بود منو گیر انداخته بود درست جایی که فکرشم نمیکردم

دلم تنهایی میخواست انگار اومده بود خلوتمو بهم ریخته بود

هیچی نگفتم گفتم فقط بذار برم خونه حرف میزنیم بعدا 

میخوام پیاده برم 

راهی هم جز قبول کردن درخواستم نداشت 

برگشتم خونه بازم پیاده 

دیگه داشت 8ونیم میشد

عصری هم یکی از دوستام زنگ زد امشب پایه ای بریم قدم بزنیم؟

گفتم اره از خدا خواسته دلم نمیخواست تو خونه و محله بمونم فقط

رسیدم خونه خورشت کرفس جا افتاده بود 

برای دوستم کشیدم تو ظرف و گذاشتم خنک شه

شام درست کردم

و با همون لباس بیرون که تنم بود چراغها رو خاموش کردم 

تا دوستم بیاد میخواست پسرش بخوابونه و بیاد 

دلم تاریکی مطلق میخواست و سکوت

دوسه نخ سیگار کشیدم

و دوستم رسید سرکوچه گفتم همونجا بمون تا بیام

رفتیم کلی دور زدیم و اتفاقی فهمیدیم هردو سیگار میکشیم ولی ازهم قایم میکردیم 

سیگار کشیدیم 

یه جایی پیاده شدیم و قدم زدیم 

یکی دونفر مزاحممون شدن 

منم خو فقط منتظر یه جرقه بودم مادرشون به عزاشون نشوندم

دوستمم بازوی منو سفت چسبیده بود

بهم میگه خدایی فکر میکنم با شوهرم اومدم بیرون حس امنیت بهم دادی دم گرم 

انگار قدم زدم دوتا خانم ساعت 9ونیم ده شب تو شهرستان جرمه!

 اونم حاشیه خیابون شلوغ

دوستم گفت بریم نزدیک خونه شما ماشین پارک کنیم اونجا قدم بزنیم و حرف بزنیم بهتر

گفتم اوکی بیا بریم این خیابون، خیابونی که شرکت میم هست رو انتخاب کردم چون میم تا 11 معمولا شرکته 

شرکتشون هم پارتشین بندی ولی جلوش کامل سیکوریت هست و تو هر بخشی باشه میم به خیابون دید داره

اینطوری حس امنیت میکردم که اون هست و هم اینکه دلم نمیخواست اگر اون موقع شب یه جا دیگه منو می دید پیش خودش فکر وخیال میکرد و اذیت میشد

حدسم درست بود هنوز شرکت بود و ماشینش پارک بود اونجا 

رفتیم تا دوتا میدون اورنور برگشتیم دوستای میم اومده بودن پیشش وشلوغ بود دورش

برگشتیم خونه و دوستم رفت ساعت 11

منم رفتم یه دوش حسابی گرفتم که صبح به برنامه باشگاهم برسم 

میم زنگ زد 

گفت خوب الان صحبت کنیم؟

گفت این موقع شب چقدر حالت بد بوده که زدی بیرون اره؟

گفتم اره درسته نیاز داشتم راه برم میگه تو امروز ده کیلومتر بیشتر راه رفتی هنوز ذهنت اروم نشده؟

گفتم خوب چی بگم والا

و تشکر کرداون خیابون انتخاب کردم برای پیاده روی امشب که جلو چشمش باشم

گفتم اینطوری امنیتش بیشتر بود برای من

کلی حرف زد 

منو قانع کرد باهم موندمون بهتر از جدا شدنمونه 

ما هیچ مساله ای مشکلی نداریم فعلا تو رابطمون

فقط من حالم خوب نیست الان برای رابطه 

اینطوری نابود میشی با من 

گفت جای من تصمیم نگیر

بذار خودم تصمیم بگیرم

منم قبول کردم 

موجا ... ۱ خوشم اومد :)
نیمه سیب سقراطی

توی پست قبلی میخواستم حرف بزنم و نظرمو بگم ولی خب گفتم نظری نخواسته بود موجا و یکجورایی حس کردم شاید درست نباشه ولی الان ک با خود میم حرف زدی راحت ترم :) 

بذار بهت بگم ک همین الان بطور رندوم بری توی خیابون هر جای ایران از 100 تا خانم در مورد رفتارهای همسرشون یا پارتنرشون اوایل رابطه بپرسی، شک نکن بالای 80، 70 نفر تجربیات مشابه از این مدل گیر دادن ب لباس و توی چشم بودن و اینا دارن!!!

موجا این آقایون یه پوسته امروزی و مدرن دارن و هسته و درونشون هنوزم یه مرد کلاسیکه ک از سالها مرد سالاری باقی مونده! باید در جایگاه و نقش مرد قرار بگیرن. طول میکشه کنار بیان و درک کنن و از اون ذهنیت مرد سالاری ک درونشون رخنه کرده بیان بیرون. 

نه میتونم نه میخوام ک برای همه نسخه بپیچم ولی اغلب این بهونه گیری ها و گیر دادن ها و... تموم میشه، انقدر مسائلی با اولویت بیشتر جاشون رو میگیره ک اینا بین روزمرگی و عشق گم میشه. 

ترست رو درک میکنم، تجربش کردم. مدل کلافگی هاتو میفهمم. اینکه میخوای برای آرامشت از اون عامل اختلال از اون خیابون از اون آدم دور بشی و برگردی ب روزهای آروم خودت ک دغدغه رابطه رو نداشتی. از منطقه امن خودت اومدی بیرون و داری با منطقه ترس روبرو میشی. اون وقتا انقدر ترس همه جای زندگیم بود ک فقط کابوس میدیدم و با آرام بخش میتونستم بخوابم. خیلی زود از ترسهات میگذری و ب منطقه یادگیری و رشد میرسی. 

اگه میم اونی هست ک همیشه میتونید باهم حرف بزنید، اگه حواسش به فکر و خیال هات هست ارزششو داره بخاطرش از ترسهات عبور کنی. اگه میم اون آدم باشه باور کن به آرامش بعدش می ارزه... 

 

https://s27.picofile.com/file/8458937176/Screenshot_20221224_173510.jpg

 

دیشب یه متنی خوندم یادت افتادم، میگفت برای شروع رابطه دو نفر باید موافق باشن برای اتمام رابطه هم همینطور. بنظرم میم راست گفته. ولی هشتگ موجای مو فرفری :)) 

نه عزیزم این جه حرفیه وقتی من نظراتم بازه یعنی اینکه هر نظری رو پذیرا هستم توکه دیگه دوست قدیمی من هستی اینجا.

میم یه عادت بدی داره شایدم یه عادت خوبی
نمیگه تا من بپرسم نمیگه آروم و ساکت میشه در این موارد 
و مشخص که جقدر خودشو آزار میده با این حساسیت ها 
ولی به من نمیگه جون میدونه من گیردادن رو برنمیتابم
بعد من باید بپرسم بعد جند روز میم جان اون روز که من فلان لباس تنم بود 
شما حساس شده بودی که اون طوری شد حالت؟ بعد تازه میشینه شرح احساس میده...
ولی دیدم که تموم نشده در بعضی موارد، مثلا رابطه من با مرحوم اینطوری بود اصلا گیر نمیداد حساس نبود
اخراش بود که به پوشش من گیر میداد بخصوص یکسال اخر! 
دقیقا نابود کرد منو 
ترسم از اینه بهش احترام بذارم به حرفش سر پوشش اهمیت بدم بعدترها بدتر بشه!
دقیقا رد شدن از محدوده امنم سختمه تو و مینا خیلی خوب اینو درک کردید
ولی متاسفانه مشاورم یه جوری بامن حرف زد انگار من دارم خطر میکنم!
مدل اشنایی منو ومیم مثل اینه دونفر که هرروز همدیگه رو دیدن یه جورای از دور همو شناختن
میدونن در جامعه جه جایگاهی دارن و...
باهم حالا ارتباط گرفتن قطعا برای اعتماد و... یه ند پله جلوتر از ادمهایی هستیم که تازه باهم اشنا شدن 
الان واقعا من کم خوابی و کم اشتهایی یا پراشتهایی میگیرم 
ولی الان واقعا خوبم یعنی خوابم خوبه خوراکم خوبه انگیزه ام خوبه 
ولی یه روزهایی اون ترس از گذشتن از محدوده امنم اونقدر پررنگ میشه که میرم فقط تو خلوت خودم و میم به بدترین شکل از خودم دور میکنم.
اره هم میتونیم راحت با جزییات حرف بزنیم و هم میشنوه هم حواسش هست
هم اینکه اهداف مشترک داریم
یه جایی که هدف مشترک هم نداشتیم داره ساخته میشه مثل بدنسازی
مثل زبان 
بدون اینکه من بخوام 
خودش جذب این دوتاشده.
مرسی عزیزم بابت اون متن 
دقیقا خیلی به من کمک میکنه تو شناخت احساستم ببینم تو کدوم مرحله هستم.

ناشناس

#برای_میمم_میمت_میم‌‌هامون. 

#تا موجا رو نگیریم آروم نمیگیریم!

مینا شین

آخ موجا کاش کنارت بودم خفه ات میکردم :) 

میدونی من هیچوقت هیچ ورژنی غیر از این رفتارت تو روابطتت ندیدم . الان که این پست رو خوندم رفتم گذشته و دیدم همیشه همینو ازت خوندم . 

دختر خوب اگه انقدر تنهایی میخوای چرا وارد رابطه میشی شیرینی اولش رو میچشی و میچشونی بعد هی میخوای فرار کنی ؟ 

اصلا منظورم نیست که رابطه خیلی چیز مهمیه و آدم اگه توش نباشه یه جیزی میلنگه ولی برای رشد خودت بیا و اونجوری که یه آدم در رابطه باید باشه رفتار کن با یه نفر .تو رفیق خیلی خوبی هستی حتی با همین پسرا تا قبل رابطه عاطفی ، ولی وقتی چراغ اول رو نشون میدی که قبول کنی رابطه عاطفی بینتون باشه بیا و هی نخواه بهشون ثابت کنی چقدر کم اهمیت و بی ارزشن تو زندگیت . 

مثل پیامی که واتس اپ بهت گفتم بیا یه بار هم شده از در رابطه بودن لذتشو ببر خوب . 

بوس به اون چشمای قلمبه ات :)

الحمدالله رب العالمین و الضالین که دستت بهم نمیرسه:))))))))))

اره دقیقا مینایی خودم اینو متوجه شدم 
بعد میدونی یه مشاوره که میرم جدیدا و خیلی ادم خفنیه این دکتره
کلا معذرت میخوام رید به همه حالم 
اونقدرکه اون شب من درمورد رابطم با میم حرف زدم 
این عنتر به من حسهایی قبلیم رو برگردوند!
یعنی یه جورایی من ادم شکاکی هم نبودم شکاکم کرد!
جوری که وقتی از دفترش اومدم بیرون میم گفت جته جرا ایقدی نابود شدی موجا؟
دلم میخواد خودمو رها کنم تو این رابطه امنه واسم
ولی از طرفی گاهی دلم تنهایی خودم و بی مسئولیتیم نسبت به یکی دیگه رو میخواد!
دارم سعیمو میکنم عین ادم باشم:))))) بوس بهت عزیزکم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان