روز مه آلود...2

صبح مه خیلی شدید بود

رفتم سرکوچه بعد مربیم زنگ زد که دیرتر میاد و برگردم خونه چون مه هست

دیگه برگشتم خونه 

دیشب هم خداروشکر قبل 12 من خواب بودم

صبحم ساعت 6ونیم بیدار

میم زنگ زد دیشب میگم من خوابم واقعا 

میگه از وقتی منو دک کردی خوابت خوب شده آره:(

کلا تو تیکه پروندن داره استاد میشه خشمش و اینطوری نشون میده

من گرفتم خوابیدم و گوشی رو خاموش کردم

صبحم سرحال رفتم سرتمرینم

خیلی امروز هم سنگین بود برام و لگ دی بود با برنامه جدید

ولی از پسش براومدم

نکه یک ماهه لگ نداشتم کلا امروز همش خیس عرق بودم

عصرم که کلاس زبان دارم 

استاد دیشب کلی تشکر کرده بود که چقدر عالی اینو انجام دادی و....

امروزم بشینم پای کارام

تااومدم از باشگاه برق رفته بود

دیگه یکم استراحت کردم و سیب زمینی ابپز کردم

لوبیا چیتی خیس کرده بودم از دیروز 

پختمشون 

و الان برق اومد بشینم کارام تموم کنم 

میم زنگ زد 

میگه الان اجازه دارم بهت زنگ بزنم؟ -_-

نزنم نصفش کنم؟

ناهارم دال عدس دارم دیشب دال عدس درست کردم 

اگر دال عدس رو این فصل شبیه ما جنوبیا درست کنید ازش سیر نمیشید و هم اینکه غذای مقوی برای روزهای سرد

هم با برنج خوشمزه است هم با نون. 

من دوهفته باید مصرف کربوهیدارتم رو بیارم پایین بدنم شوک بدم بهش

برنج رو باید محدود بخورم این دوهفته دارم فکر میکنم که 4شنبه برم یه سربه مامان بزنم

روز 5شنبه ظهر برگردم که به کلاسم برسم.

 

موجا ... ۲ خوشم اومد :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان