علائم کرونا یا چی؟

از دیروز که من و میم تو بارون راه رفتیم

من سردرد و سرگیجه دارم و حس کسالت

اونم همینطور

بعد من این دو سه هفته وحشتناک شام فقط مواد قندی مضر میخورم

مثل بامیه و باقلوا و کیک خامه ای و....

میم اما نه خیلی مراعات میکنه کلا تغذیه اش خیلی به راهه و به موقع است

ساعت از 8 بگذره دیگه شام نمیخوره 

استرسش رو این روزها با پیاده روی کنترل میکنه 

بارون شدیده این دوسه روز از دیشب بارون بند نیومده و حس خوبیه

پاشدم شیر گرم کردم خوردم ولی بهتر نشدم

یه قرص مسکن خوردم برای سرم 

حدس میزدم از سینوس هام باشه که باد سرد خورده خیسم شده 

میم که از شرکت برگشت اونم همینطوری بودمیگفت حس مریضی دارم 

دیگه فرنی درست کردم 

ساعت 12 قرار بود همدیگه رو ببنیم 

گفتم فرنی داغ بخوریم شاید بهتر بشیم 

رفتیم دیدم لرز کرده 

دیگه فرنی رو بهش دادم یکم کنار بخاری نشستیم بهتر شد

تاساعت سه ایقدی مسخره بازی درآوردیم 

که هردو دلدرد شدیم از خنده 

هفته اینده داداشش داره میاد 

و گفتم اونی که میذاره میره درد بیشتری رو تحمل میکنه 

باهاش راه بیا اونم وضعیت روحیش عین توهه اما درجه بدتری

بهش بگو به وجودش به کمکش نیاز داری

سرشم منت نذار که یکسال همه زندگیتون رو تو تنهایی هندل کردی

تو با عشق به مادرت و پدرت این کارو کردی

میم خیلی مغروره 

خیلی زیاد 

نسبت به بیان احساسش به ادمها و خانواده 

بعد دیشب به من میگفت میدونی تو خیلی مغروری در حین غرورت یه سادگی خاص وزیرکی و هوش سرشاری داری

که میشی یه پکیج کامل

تو مغرورتر از من بودی 

واینکه سه سال تو این محله زندگی کردی سالم زندگی کردی جوری که هیچ کس جرات نداره حتی برای خاستگاری قدم بذاره

جلو چه برسه برای پیشنهادات دیگه امتیازت رو میبره هزار

من نمیتونم خیلی عین تو قوی باشم

گفتم نه اتفاقا ادم خیلی قوی نیستم یعنی قرار نیس همیشه قوی باشم

هرجا ضعیف باشم میگم مثل همین روزها

مثل ضعفم نسبت به کنار اومدن با مرگ داداشم

مثل ضعفم نسبت به کنار اومدن با اوضاعی که الان جامعه درگیره

مثل ضعفم نسبت به مریضیم که این مدت درگیرش شدم و نتونستم ورزش کنم 

و گاهی هم افسرده شدم 

بعد میگه میدونی تو خیلی راحت درمورد احساساتت صحبت میکنی

کاش منم میتونستم عین تو ایقدی راحت ابراز کنم احساساتم رو حتی ضعفم رو

میم خیلی لایه لایه است

وقتی اعتراف ازش میگیرم واقعا خسته میشم 

برای اینکه خود ابراز گری کنه واقعا سختشه یه جاهایی...

 

من از چندروز پیش داروهام رو به صورت خودسر قطع کردم 

هرچند تپل میگه این کارت خطری 

ولی گوش نکردم

حس بهتری پیدا نکردم

بسه 

من 9 ماهه درگیر تست انواع دارو شدم 

 اثر مثبت چندانی ندیدم 

بسه واقعا 

انیل پیام داد امروز پایه ای بریم دور دور؟

گفتم اره فقط خبرم کن قبلش

هرچند انیل امتحان داره بهش گفتم بشین بخون 

ولی اگر اومد میریم دور دور چون دوست دارم تو بارون خونه نمونم

دوش گرفتم و باید سبزی هارو پاک کنم 

خونه رو یه دستمالی بکشم و گردگیری کنم و تی بکشم

این روزها خونه رو خوب تمیز و مرتب نگه میدارم 

فکر میکنم چون حالم بهتره 

 

موجا ... ۰ خوشم اومد :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان