مشتری مهربان!!

یک مشتری داشتیم از شرق کشور

یک خانوم مهربان و ساده وصمیمی

چیزی شبیه آسمان کویر!!

امروز زنگ زد که آدرست رو میخوام 

گفتم ادرس من چرا؟

گفت شنیده ام که شما جنوبی هستی

یک جنوبی خون گرم و مهربان

گفت میخوام برات سوغاتی باغ خودمون رو بفرستم 

شیره انگور

مویز

نخودچی

من وظیفه ام رو انجام داده بودم و شرکت پولش رو داده بود!

قبول نکردم گفتم شما هم داری به من لطف میکنی

ولی نمیتونم بدون هزینه این کارتون رو قبول کنم

گفت هدیه است مال باغ خودمون 

و من دوست دارم به شما هدیه ای بدم 

و ناراحت شد

گفتم باشه به عنوان شیرینی کارتون قبول میکنم

الحمدالله بعد از اون برخورد 

دیگه میم پیامی نفرستاد

و دیشب با نسترن نشستیم تا نصف شب خندیدیم 

بعد از مدتها تونستیم باهم حرف بزنیم 

امروز ناهار ندارم 

باید ناهار درست کنم

از طرفی ساعت 3 هم باید برم فیزیوتراپی امروز بهم زود نوبت داده

دردم خیلی خیلی زیادتر شده

و خانم دکتر گفت طبیعی بخاطر دستگاه ها 

کی این درد تموم میشه 

امروز قرار معاینه کنه گفت شاید علت دردت چیز دیگه ای باشه

دوست امیر هم گفت فقط فیزیوتراپی فعلا

سعی میکنم کمی از برکه وجودم رو وسعت بدم 

این روزها خیلی مغزم درد میکنه 

کاش یکی میومد مغزم رو عمل میکرد....

موجا ... ۱ خوشم اومد :)
مینا شین

نوش جون ...  شیره ی انگور رو که خوردی به یاد من باشششششش

من در هر حالی بیادتم مینایی

اون روز زهرم شد تهچین
به یادت بودم و میگفتم باید مینا الان میبود باید میبود:(((

مینا شین

وای دختررر نکن اشتباه کردم . من خیلی ته چین مورد علاقه ام نیست کلا ولی اون که تو درست کردی با خاطره ی دیدارت آمیخته و دوست داشتنیش کرده برام .

اینجا هم شیره هست ولی خیلی در دسترسم نیست و مغازه اش ازم دوره . ولی میخرم گاهی . بوس بهت

هوم دقیقا برای منم تهچین با دیدن تو یه چیز خاطره انگیز شد چیزی که محاله هر جایی باشم و ته چین ببینم حتی یادت نیفتم مینای قشنگم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان