جابه جایی شب وروز!

ساعت 3 بعداز ظهر بیدار شدم!

بااینکه دیشب ساعت 2 خوابیدم فکر کنم

قشنگ شب وروزم یکی شده 

امیر میگه باید استراحت مطلق باشی

کلی کار هست که یدی نیست 

میتونی اونارو انجام بدی 

اره راست میگه 

وبگردی خوندن زبان 

یوتیوب گردی و....

اما خوب نه بااین سرعت نت!

دیشب پاشدم نودل گوشت درست کردم 

من با گوشت چرخ کرده درست کردم!

خیلی طعم خوبی گرفته بود رفتم تو راه پله نشستم 

البته لباس گرم پوشیدم بارون بود 

یه غذای گرم و تند می چسبید!

البته با نت پرسرعت کراش اینا:))))))))

دیشب واتسپ پیام داد که نت اوکیه؟

جوابش رو ندادم 

بذار در همان مرحله کراش بودن هم باقی بمونیم کراش عزیز

دردم امروز کمی بیشتر شده 

دوش اب گرم گرفتم ببینم بهتر میشم یا نه؟

امروزم ناهار دارم 

یعنی اون روز که اجی اومده بود غذا زیاد گذاشت 

برای چندروز کباب تابه ای و کته هست 

ته چین هم هست 

صبونه پنکیک سیب درست کردم خیلی خوشمزه بود 

یعنی بهتربگم عصرونه ملت شد صبونه من 

مردم الان فکر شامن 

من تازه صبحانه خوردم 

تپل دیشب زنگ زد از همین گلایه داشت 

که الان از تایم استراحتت برای اموزش جدید چرا استفاده میکنی

باید روی همین فیلدهایی که دستمون کار کنی و قوی ترش کنی و....

ناراحتی من از اینه اینطوری منو حرص میدی قشنگم میای رک میگی بهم این کارو کردم:))))))))

پس چی بیام بهت دروغ بگم؟

الان ملت ناراحت میشن بهشون راستشو بگی والا من دیگه نمیدونم چه کنم با شماها

دلم قدم زدن میخواد کاش بتونم برم بیرون 

 

موجا ... ۱ خوشم اومد :)
مینا شین

موجا جونم سلام . چقدر ناراحتم که اوضاع کمرت اینجوری شده . چرا آخه . اصلا چی شد که همچین شدی .

وای موجا انقدر دوست دارم تو یخچالم یه عالمه غذا باشه یه هفته آشپزی نکنم ...

یعنی از غذاها که نوشتی اصلا دلم برای مامانم و شمال تنگ شد .زنگ میزد من برم . بعد میرفتم غذای دو روزمم میداد بهم . هعععی 

موجا پنکیک سیب چیه دیگه . چقدر تو تنوع خوردنیات بالاست لامصبببب

 

جونت سلامت قشنگ من 

قربون دلت ناراحت نشد پیش میاد دیگه حادثه است
تا قدر سلامتیم رو بیشتر بدونم و بیشتر مراقب خودم باشم
تو باشگاه اینطوری شدم حین یه حرکت سخت و سنگین 
عزیزدلمممممم وای خدا حفظش کنه مامانت رو 
ثریا هم که اشپزیش بیست بود 
پنیکیک سیب مثل همون دستور پنکیک ساده هست منتها توش رنده سیب زرد و دارچین فراون میریزی
من البته مواد پنیکیکم ارد واینا نیست 
موادش پودرسفیده تخم مرغ و پودر اب پنیر و شیرخشک هست بخاطر درصد پروتیینش
ولی درست کن خیلی خوشمزه است
من کلا همه موادش رو میذارم تو یه ماهیتابه کوچیک با یکم کره 
که عین کیک درست شه 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان