مو حالوم خوب نی ! حالوم یه یه طورین مثل وقتی سیت جوک بگن بیشتر بغضت بگیرن....

واقعا حالوم خوب نی

استاد امروز میگفت همه بدبختی های عالم از خاور میانه شروع شده 

منم گفتم اره هرچی خرافه است از همین جا شکل گرفته بقیه مردم جهان دارن زندگیشون میکنن

این قطعه همیشه تاریخ شر بوده فقط

هرماجرایی استاد میخواد تعریف کنه یا هرفیلم من دیدم من شنیدم واستاد خیلی خوشش میاداز این موضوع 

هنوز معلوم نیست کلاسمون کی شروع بشه 

ولی این کلاسمون شنبه تموم میشه دیگه 

اجی زنگ زد گفت هرجوری هست اخر هفته بیا

چون به مامان قول دادی منتظره 

حالا سعیمو میکنم برم ولی احتمالا خیلی شلوغ باشم 

چون یه سری کار هست برا دوست تپل باید اوکی کنیم سایتشو

یه کارم برا استادم بود که انجامش دادم امروز یعنی کدنویسی هاش تموم شد و جواب داد

فردا بقیه کاراش میکنم

از استیل خودم ایقدی خوشم میاد که کیف میکنم دیگه:)))))))

ولی هنوز با هدفم فاصله دارم 

اما الانم دارم بابت زحماتم لذت میبرم 

به نظرم باید بیشتر به این چیزهای کوچیک دقت کنم 

تو راه مرغ خریدم و تخم مرغ 

و نون 

برگشتم خونه 

سریع مرغها رو بسته بندی کردم و بقیه چیزاها رو تو ظرفهای مخصوص خودشون گذاشتم

داشتم فکر میکردم توی این دوماه گذشته اونقدر دلخوشی نبوده 

که چقدر تغذیه من بد بوده 

و یه سری چیزایی سمبل کردم خوردم

به غذام اصلا نرسیدم 

دل و دماغ خرید هم نبوده 

باید این ماه یکم بیشتر توجه کنم بدنم داره از بین میره زیر این فشارهای روحی

من باید مراقبت کنم از خودم هممون باید از خودمون مراقبت کنیم توی این روزها 

باید انسانهای سالمی باشیم برای موندن برای مقاومت

اونقدری که من همه رو تشویق میکنم که این روزها ورزش کنن 

به سلامتیشون اهمیت بدن 

و.... واقعا کلامم رو خیلی ها موثر بوده 

این مدت بچهایی که الکی میومدن باشگاه وقت گذرونی هم دیگه دارن ورزش میکنن 

از بس من تشویقشون کردم 

خیلی هم دارن تغییرات خوبی میکنن

شونه سمت راستم همچنان درد میکنه یه درد بی وقفه که از کودکی هست

و هرچی عضلاتشم قوی میشه گاهی برمیگرده 

که بیشتر بخاطرکیفم هست که سنگین و کلی کتاب اینا و جزوه باید ببریم کلاس 

و ازهمشونم استفاده میکنیم 

یه دوهفته استراحت کنم و از رفت وامد خلاص شم

و بشینم یکم بخونم جزیی تر

اوه من برم که فایل باید تموم کنم فردا ساعت ۱۰ با دوست تپل جلسه دارم.

موجا ... ۰ خوشم اومد :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان