بارون اومد یادم داد تو زورت بیشتره!

دیروز رو به هر زحمتی بود گذروندمش

اصلا نمیتونم بیکار باشم 

ولی به خودم قول داده بودم استراحت کنم 

و فعالیتم رو کم کنم 

دکتر میگفت جسم تو عین همه ی ادمهای دیگه است ولی فعالیتت دوبرابر ادمهای دیگه است

یه جا جسمت کم میاره خوب

واقعا استراحت خوبم کرد

نه سرگیجه دارم خدا روشکر نه ضعف

و اشتهامم بهتر شده قشنگ 

خداروهزار مرتبه شکر به قول امیر قدر سلامتی رو نمیدونیم 

و همش داره میگه بهم قدر سلامتیت رو بدون 

بعد در مورد فعالیتهام مشکل یه ادم کمال گرا اینه اصلا هیچ وقت از خودش راضی نیست

بعد میبینم بقیه میگن خوب روزی دوساعت ونیم ورزش سنگین روزی دوساعت و نیم کلاس زبان یا خوندن زبان 

و ۸ تا ۱۰ ساعت کار حرفه ای 

و کار خونه 

رو هرکسی نمیتونه هندل کنه 

و  بقول امیر همین دوتا ورزش و زبان که بابتش باید بری بیرون و زحمت داره رو هم هرکسی نمیتونه هندل کنه 

بعد من در جواب که میگن چیکار میکنی میگم فقط زبان ورزش میرم 

یعنی پیش خودم کمه وبه حساب نمیاد!

ولی بازم شکر با استراحت بهتر شدم حتما هم این هفته میرم ازمایش میدم 

خداروشکر نرم افزار خوابم نشون میده دو شبه کیفیت خوابم رسیده ۸۶ درصدکه این واسه من عالی

ویکی از دلایل حال خوبم هم خوابمه

این هفته رو گذاشتم هفته اهمال کاری

یعنی باید هرکاری در هفته های قبل اهمال کاری کردم انجام ندادم رو انجامش بدم!

دکتر یه سری تست هورمونی برا عضله هامم نوشته که چک بشه 

امروز یه مه  سنگین قشنگ شمال شدیم رفت 

به امیر میگم دیگه اینجا شمال شده دیگه سفر شمال نیازش برطرف شددرمن.

خوب امروز بشینم پای کارها که کلی کار دارم و تکالیف زبانمم یکم هست که باید انجام بشه. 

اوضاع اینجا اصلا خوب نیست!

هرکی بره بیرون غروب میگیرن!

یعنی در این حد

----------

اهمال کاری اول تیک خورد و انجام شد

اهمال کاری دوم هم همینطور

اهمال کاری سوم هم به جاهای خوبی رسوندم

یکساعتم خوابیدم

اهمال کاری شماره ۴ رو باید امشب تکلیفش رو روشن کنم 

میمونه یکی دیگه که خیلی اون قورباغه گنده است باید قورتش بدم حسابی!

میمونه ۴ تا دیگه ببنیم چقدرش رو میتونم انجام بدم امروز 

ورزشم که صبح رفتم باشگاه اون جز اهمال کاری ها نبود

ولی جز کارهایی که دوهفته اخیر یکم بی حال طور انجامش  دادم

ولی امروز پرفکت بودم تو باشگاه و از خودم راضی هستم بابت تمرینات امروز 

 

 

موجا ... ۱ خوشم اومد :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان