ورزش سنگین!

برنامم که این هفته عوض شد

و خیلی خیلی شدید سنگینه

بخاطر شرایط روحیم تو این هفته 

بدنم خالی میکنه تو تمرین

قشنگ ضعف میرم حالم بد میشه 

امروز  انیل اومد باشگاه وای یعنی ایقدی ذوق کردیم دوتامون یه ربع فقط بغل هم بودیم:)))

یار تمرینی خوبی بودیم واسه هم

کاش بازم بیاد

روحیه ام خوب کرد اومدنش

اومده بود بی خبر من وببینیه

پریسینگ ناف کرده بود خیلی قشنگ بود و بهش میومد چون استیلش هم عالی ساخته شده 

ولی من هنوز دوست ندارم 

تا موقعی که به وزنی که میخوام نرسیدم انجام نمیدم همیشه دوست داشتم 

دیشب پارسین میگفت پکهات نشونم بده:))

بعدم تهش گفتم بیا مثل من شو میگفت نه سخته:))))))

امروزم قشنگ تااخرین لحظه فقط من تو باشگاه بودم 

و اخرشم تایم کم آوردم 

الانم بشینم کارای شرکت تموم کنم 

اجی هم رفت عصری

زبانمم هست انجام بدم تکالیفم رو 

و بعد لالا

دست اجی درد نکنه هروقت میاد کارای عقب افتاده منو انجام میده 

رفت برام شوینده بهداشتی وزیبایی که لازم داشتم و داشتن تموم میشدن رو خرید 

دقیقا همشون هم 50 درصد افزایش قیمت داشتن

ظهر هم زنگ زدم امیر 

حالش پرسیدم نگه این دختر همش حالش بده که 

حالا خوبه دوتاییمون سراین مسائل تعارف نداریم هروقت حالم بده خسته ایم میگیم که طرف مقابل بدونه 

و گیر نده 

بهتر بود و داشت درس میخوند 

منم خیلی خیلی الان خسته ام یه اسکوپ پروتیین خوردم و الان برم یه چیزی براشام بپزم و بشینم پای کارام تا خوابم نبرده

فردا صبحم بااین حال باشگاه دارم.

موجا ... ۱ خوشم اومد :)
مرتضی پورظهیر

اووووف واقعا خسته نباشید

مرسی از شما زنده باشید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان