قطعی اینترنت!

خوب اینترنت بین الملل رو هم که قطع کردن

و عملا ما هیچ کاری از شرکت رو نمیتونیم انجام بدیم

چون سرورهامون ایران نیست

و از طرفی دامنه هامون هم دامنه های ایرانی نیست

دیگه فعلا منتظریم نت وصل شه 

من امروز خونه رو تمیز میکنم 

و فیلم میبینم 

دیروز غروب که با امیر حرف زدیم نت اونازودتر قطع شده بود

کلافه بود 

چون همه درسهاش رو نرم افزاره و انلاین 

و کلا کلافه شده بود 

منم باشگاه رفتم 

و ورزشمو انجام دادم

و برگشتم خونه 

بچها باشگاه میخواستن شب برن یه باغ خارج از شهر

که رستوران و قهوه خونه بود 

مربی و چندتااز بچها خیلی اصرار کردن

ولی واقعا مدل من نیستن که باهاشون برم بیرون 

حالا اگر انیل بود یه شب میرفتم باهاشون 

انیل هم ارشد قبول شده رفته بود دنبال کارا ثبت نامش

دیگه اومدم خونه وعده بعد ورزشمو خوردم

و زدم بیرون 

و رفتم اموزشگاه استاد سرکلاس بود

من با مسوولشون صحبت کردم و

در نهایت پولو واریز کردم

و ثبت نام کردم

و رفتم کوورش یکم خرید

خیلی خیلی خسته و خوابالود بودم

قشنگ وسط خیابون خمیازه می کشیدم

اومدم خونه شام درست کردم

کارا شرکت انجام میدادم که نت قطع شد

گرفتم خوابیدم 

صبح زودم بیدارم تو رختخواب داشتم برنامه می ریختم که چیکار کنم؟

کتاب خوندم تو رختخواب

قشنگ نت سه روز قطع باشه من سه چهار کتاب میخونم:)))))))

موجا ... ۴ خوشم اومد :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان