اوپراتور لیزر!

من هرچی ارایشگر و اوپراتور لیزر و کارای زیبایی دیدم

90 درصد ادمهای خاله زنکی و پرحرفی بودن 

که همش دوست داشتن حرف بزنن

یارو داره بیکینی تورو لیزر میکنه بعد داره همزمان ازت میپرسه مجردی؟

بچه هم که نداری از بدنت مشخص

بعد به دروغ میگی اره متاهلم 

بعد پرسشهای بعدیشون شروع میشه

شوهرت چیکارست؟

خواهر مجرد نداری؟

قصد ازدواج نداره؟

یه لیست بلند بالایی سوال ازت میپرسن 

بخصوص توی این شهر

دخترای سفید و قد بلند رو مادرها و خواهرا میپسندن برای پسرا و برادرهاشون

بعد همزمان منشیشون برای اینه سرگرم بشه تورو هم سرگرم کنه

یه لیست دیگه سوال میپرسه 

کلی حرفای سکسی جوووون میخوامت و اینا میگه 

واقعا درک نمیکنم 

برای مشتری مداری به نظرم بیشتر به مشتری بی احترامی میشه!

دیشب به حجمه کلماتی که شنیده بودم فکر میکردم 

اینکه واقعا 

چرا یه قشربخصوصی تااین حد خاله زنکن 

فرقیم نمیکنه من تهران چندین مرکز میرفتم لیزر همینطوری بودن 

ته تهشم زود میخوان پسر خاله شن

خلاصه منتظرم جلسمون شروع بشه 

دیر کرد اقای حمید

دیشب فیلم  to the bone  بالاخره تموم کردم

تا استخوان!!

در مورد دختری هست که اختلال خوردن داره و درگیر بیماری آنورکسیاست

آقام کیانو ریوز هم توش بازی میکنه!

تو طول چند روز دیدمش چون یکم روندش کنده 

ولی خیلی خیلی دوسش داشتم

اگر نیاز به انگیزه دارید

یا اینکه فکر میکنید نجات دهنده ای هست

به نظرم دیدن این فیلم حس خوبی بهتون میده و به خودتون بر میگردید

داستان فیلم هم واقعی و بر اساس زندگی خود نویسنده هست!

خلاصه ببینید و لذت ببرید.

جلسه خیلی خیلی عالی بود

با یه تیمی از بچها اشنا شدم 

سه تا خانم سه تا اقا 

همگی عالی درجه یک

خیلی کمک کننده بود به کارم 

و تو افزایش کیفیتش نقش اساسی داشت

ممنونم از رییس

ازش تشکر کردم بابت این جلسه مفید و اشناییم با بچها 

بچها همدیگه رو به اسم کوچیک صدا میزنن 

بعد اوایل هی به من میگفتن خانم فلانی

و ایراد نداره ما بهتون بگیم موجا 

گفتم نه اوکیم من 

و هی اقا حمید میگفت خیلی تو ارومی 

بابا یکم صحبت کن نظر بده توهم

منم ایده هامو گفتم خوششون اومد 

گفت پس رو نمیکردی 

خلاصه دردسر شد واسم کارام حجمش بیشتر شدن

دوساعت جلسه مفید به این میگن

 

 

موجا ... ۱ خوشم اومد :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان