اعتراف!!

خوب خوب 

من امروز که در ترک اعتیاد به سر می برم

باید اعتراف کنم که یه بار اینستاگرام رو نصب کردم و در هر دو دقیقه و بعد هم سریع حذفش کردم 

کارای شرکت تموم شد

فایل کلاسم با تپل دوباره دیدم و نکته برداری کردم 

اصلاح کردم تمرینات اشتباه قبلی رو 

ویسهای زبانم رو گوش کردم

و کارای خونه هم که تموم شد

یک ساعتی هم رفتم بیرون پیاده روی و خرید

و کلی پرس و جو کردم از لینک هایی که اینجا دارم 

و سر یه استاد دیگه تصمیم گرفتم 

همه ازش تعریف کرده بودن

نزدیک خونمون هم هست اموزشگاهش

و رفتم دیدم تعطیلن 

شمارشون برداشتم تماس گرفتم گفت فردا بیا اموزشگاه صحبت کنیم 

هوا بهتر شده و شبها میشه رفت تو راه پله نشست و چایی میل کرد

میخوام الان برم بشینم هم چایی رو اونجا بخورم همینکه فایل زبانم رو مجددبه روش استاد گوش کنم و یادداشت برداری کنم

در کل روز اروم و خوبی بود 

استرس چندانی نداشتم 

همه چی خوب پیش رفت مطابق برنامم 

فردا باید برم بانک احتمالا 

و یه حساب باز کنم برا اون شرکته 

که چند وقته هی ازم شماره حساب میخوان از بانک خاص

دیگه احتمالا فردا صبح رو خیلی نتونم به درس و اینا برسم

من هنوز تغییرات هایفو رو احساس نمیکنم رو صورتم 

ولی امروز یهویی پوستم با روزهای قبل فرق داشت! دیگه نمیدونم این تغییراتش داره شروع میشه یا نه؟

فردا شبم میرم لیزر

ببنیم چی میشه دیگه 

 

موجا ... ۱ خوشم اومد :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان