چیزهای قشنگ قشنگ:)))

این روزها در حین خستگی و پر بودن وقت 

حس ازادی رهایی دارم یه حس خوب که بعد از پس یه کاری براومدن میاد سراغت

سراغ ادمی که نصف زندگیش در جنگ بوده و خلاف جریان رودخونه شنا کرده!

و بیلاخش رو به اون ادمهایی که بهش گفتن نمیتونی الان داره نشون میده:))))

دیشب از گردن درد مجبور شدم گردن بند طبیم رو ببندم

از دوستم عذرخواهی کردم بابت اینکه نتونستم کلاسش شرکت کنم وگفتم دوره بعدی بهم خبر بده 

که خودشم همینو گفت بنده خدا 

تا 12 هم درگیرکارهای داداش بودم و داداش هم هی هر دو دقیقه یبار زنگ میزد سوال میپرسید

گفتم ببین جرات داری باز زنگ بزن ببین چه بلایی سرت میارم :))))))))))) دیگه جرات نکرد زنگ بزنه 

به تپلم گفتم کلاس امروز صبح رو کنسل کن بذار عصر جای باشگاهم 

کمپین هم داریم امروز 

بعد دیروز 

این دختر یه سری گزارش اشتباه ثبت کرده تو سامانه بجا گزارشهای من نمیدونم مال کدوم یکی از 

همکاراست چون منکه همه رو نمیشناسم تمایلی هم ندارم بشناسم واقعا ایقدی شرکت ما عریض و طویل 

که من حوصله اینو ندارم کسیم بشناسم ولی خیلی هاشون خودشون شماره منو میگیرن از واحد اداری

ارتباط میگیرن کاری داشته باشن 

رییس ویس داد این گزارشهات بعید از تو 

رو سامانه است

گفتم رییس دیگه خوب من الان 5 ماه کارمندتم

لحن نوشتاری منو و کلا نوع گزارش دادن من با عدد ورقم و دیتاست

اینارو دیگه باید بشناسی 

دقیقا سوال رییسم این بود که این گزارش که هیچ عدد ورقمی نداره که؟

گفتم خوب مال من نیست لحنشم که اصلا زبان نوشتاری من نیست 

ببین خانم جدیده اینو از کی گرفته گذاشته رو سامانه به نام من:))))

اخرش یا خودم میکشمش یا رییس:)

بسکه گیجه این دختر

به اجازتون منم دیشب رفتم دفترپیشخوان یه سری قراردادها رو یادم رفته پست کنم!

امروز مدیر واحد اداریشون پیام داده بود که بسلامتی اینارو هم فرستادی همراه اون دیشبی ها؟

گفتم نههههههههههههههههههه

هیچی دیگه کلی ناراحت شد وای باز باید بری دفتر پست 

گفتم حق ادم فراموشکار ایقدی خندید والا دروغ که نمیگم

تازه مقاله داداش هم افتاد گردن من 

استادش دیشب پیام داد حالا که داری کارشو انجام میدی مقاله اش رو هم امروز اماده کن 

و بفرست برااین مجله ! 

البته فارسی مجله اش

خوبیش همینه که کاری نداره چون فارسی

ببینم میتونم امروز کار داداش تموم کنم

تپل هم که قبول کرد کلاس جابه جا بشه ولی بعید بدونم من عصر بتونم اینو گیرش بیارم 

من خیلی ساله دلم تتو میخواد رو ساعد دستم ومچ پام 

بعد دیشب اقای ی پیام داده راستی تو تتو زدی اخرش؟

امروز یادت افتادم که تو خیلی تتو دوست داشتی

گفتم نه 

برام یه عکس تتو کله سگ دوبرمن فرستاده میگه فقط این مناسبته بسکه پاچه میگیری تو:))

منم کلی فحش نثار روح عمه و والده محترمش کردم تا تو پریودی دم پر من نذاره

خدایی فقط تتو شیر مناسب منه:)))))))

یه تیکه های از صورتم زخمه عین جای سوختگی!

ولی نه عمیق

زیر چونه و گوشه لبم 

لبمم زخم شده بااینکه هایفو رو لب انجام نمیشه 

درد فکم کمترشده خداروشکر

 

موجا ... ۱ خوشم اومد :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان