از جولای!

از27 جولای گزارشها ثبت نشده!

 وای یعنی درک نمیکنم!

همه چی روهواست 

رییس چک نکرده بوده 

این دخترم ثبت نکرده یعنی از27 جولای تا 12 اگست رو فقط دو گزارش ثبت کرده! خیلی میلی

من رفتم چک کردم دیدم اوه اصلا اوضاع خیلی خرابه خدایی ترسیدم به رییس بگم سکته کنه

منم چک نمیکردم اصلا وظیفم نبوده چک کنم این چیزا رو وظیفه خود رییس بوده یا حسن 

دیگه خلاصه هیچی دختره غروب پیدا شد و کلی عذرخواهی کرد از من و بهانه اورد و...

گفتم حقیقا منم داری میبری زیر سوال من این همه صبوری کردم 24 ساعته 

خوب شرمنده ای درسته ولی باید یه جوابی بدی دیگه 

منو انداختی وسط نه جواب پیام میدی نه هیچی 

رییس هم یکم ارومتر کردم و خلاصه ختم به خیر شد 

پاشم اون شلوار بگ جینمو پوشیدم و با اون شومیز طوسی که ساده و شیکه 

دیدم یکم کوتاه یه جلیقه سبک تابستونه هم انداختم روش

یه رژ قرمز خوشگل زدم موهام اتومو کشیدم 

و فرق وسط باز کردم 

خیلی خوب بود ارایش و تیپم

کتونی هام پا کردم و رفتم تا سرمیدون ولی دیدم ای دل غافل تایم زده بودم رو چت خودمو و همکار سازمانی جدیده 

حذف شدن قراردادها تو گوشیم

 و باید از لپتاپ دوباره بفرستم رو گوشیم که ببرم پرینت کنم

دیگه هیچی نرفتم جلوتر و برگشتم خونه 

تو راهم لبنیات خریدم و تخم مرغ 

خونه رو هم ظهر دوساعت وقت گذاشتم قشنگ حسابی گرد گیری و تمیزکاری کردم وکلی لباس شستم

بعدش عود روشن کردم رسیدم

و نون پیتزا گذاشته بودم یخش وا شده 

با سوسیس های که خودم درست کردم و قارچ یه پیتزای خوشمزه درست کردم 

جدیدا از فلفل دلمه ای تو پیتزا دیگه خوشم نمیاد 

و خامش رو ترجیح میدم 

حین غذا هم با اقای ی تصویری حرف میزدیم میگه کوکب خانم ها همه تو خونه حین اشپزی ایقدی ترو تمیز وخوشگلن و ارایش کرده ان؟

:))))))))) میگم اره بیا کوکب ایرانی بسون 

کلی حرف زدیمو خندیدم 

منم حواسم نبود کل پیتزامو خوردم در حین مکالمه

بعدم کارای شرکت تموم کردم با مامانی حرف زدم 

داداشی مهمون داشت نشد کمکش فایل نرم افزارش اوکی کنم

بعد تپل نشست عکس از باغ فرستاد باغشون کردان هست 

همینطوری حرف حرف زد فایلو نخوند

میگم تکلیف منو بخون 

میگه خدایی تو چته مدل چیه اصن من نمیفهمتت چرا تو عین بتن میمونی؟

میگم همینم من تکلیفم با خودم سر رابطه و کار و رفاقت و دوستی مشخص 

بهش گفتم ببین من صمیمی ترین دوستم یه پسره که 12 سال دوستیم با وجود اینکه بعدش مهاجرتم کرد

مدل دوستیمون محکمتر شد 

هنوز که هنوز من واسش فقط رفیقم قرارم نیس نقشم عوض بشه 

پس الکی تلاش نکنیم رابطه کارمون خراب کنیم

میگه تو مدلت خیلی خارجی خدایی 

میگم نه خارجی چیه خوب میدونم دارم چیکار میکنم چی میخوام از زندگیم و از رابطه با یه مرد همین.

قاطیشون نمیکنم باهم 

توهم بجااین حرفها برو با یکی همسن و سال خودت دوست شو 

ایقدی حاشیه نرو 

حالا نمیذارم بنده خدا خیلی حاشیه بره 

دوتا حرف میزنه که بو عشق وعلاقه میده در هفته که با لگد میرم تو صورتش.

خلاصه همینا من برم لالا کنم که خیلی خستم.

موجا ... ۱ خوشم اومد :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان