کمبود خواب دارم:(

هفته ای که گذشت واقعا دهن سرویس کن بود 

منظورم از نظر کاری و خواب وبیداریه!

خوبه که ساعت خوابم تنظیم شده 

اما بده که از اون ور باید زودتر بیدار میشدم 

و این دوروز گذشته هرکدوم دوساعت کمبود خواب داشتم 

که رو هشیاری امروزم اثر گذاشته 

و به تپل گفتم من فایلها رو صبح میشینم اماده میکنم 

و امروز دیر میشه کلاسمون تازه تموم شدم 

و منتظرم تپل هم جلسه اش تموم بشه وقت کلاس امروزمون رو تعیین کنه

دلم میخواد الان فقط بگیرم بخوابم اما نمیشه یه کوه لباس باشگاهی مونده 

یه عالمه خونه نامرتب و حتی کثیفه!

ولی وقتشو ندارم تمیزش کنم 

باید کمک داداشی کنم امروز تزشو تموم کنه بخش نرم افزایش نیاز به کمک داره 

مغزم خوابه ها من برم یکم دراز بکشم خوبه از دیروز ته چین مونده و من ناهار نباید درست کنم:)))))))

دیشبم کلاس رو یک ساعت اخرش رو شرکت کردم و خوب بود ولی استاد فهمید خستم همش میگفت توبرو بخواب:))

---------------------------

هنوز همکار جدیده جواب نداده و منم بنابر درخواست رییس مجبور شدم اسکرین شات اخرین گزارشهات و جلسات خودمو

دختر جدیده رو برا رییس بفرستم 

چون گفت برو چک کن با تاریخ برا من اسکرین بگیر بفرست 

اصلا حس خوبی به این کار نداشتم و خیلی خیلی منتظر شدم تاالان که خودش بیاد یه جواب

درست حسابی بده که نداد و سین کرد و سگ محل کرد تو گروه هم هیچ جواب نداد به رییس

دیگه هیچی منم برا رییس فرستادمش دیگه 

احتمالا امشب هم یه چالش و اعصاب خوردی داریم !

دیشبم بهش گفتم کم کاری من رو شما اثر میذاره کم کاری شما هم روی من

اگر فراموش کردی موردی نیس

بیا به من بگو 

خوب همه چی مشخص دیگه 

کارها رو من کی ارسال کردم کی به دستتون رسیده ولی خوب خروجی نداشته 

بیا اینارو به من بگو چی بوده من درک میکنم

هیچی دیگه احتمالا با خیال راحت نبوده الان که اومده خونده ودیده اشتباه کرده 

هم خودش شوکه است و دنبال یه جواب میگرده توپ بندازه تو زمین من

من تو گروه هم فقط در مورد خودم صحبت کردم 

و فقط الان تو پی وی برا رییس که ازم خواسته بود اسکرین ها رو فرستادم که تحویل من کی بوده

و بعدش هم گزارشها ثبت نشده! و....

منم اصلا اعصاب این چالشها و زیروروکشی ها رو ندارم 

سعی خودم اینه با اشتباهم بقیه رو به چالش نندازم ولی این دختره وقتیم اشتباه میکنه

از حسن رو بگیر تا خردترین فرد شرکت رو مقصر جلوه میده و یه تریلی پیام مینویسه!

موجا ... ۰ خوشم اومد :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان