تست عدم اعتباد و سوپیشینه!

دیروز گفتم که یه خبری هست ولی تا اوکی نشده نمیگم!

خوب قضیه از این قرار من گفتم دیگه از اون مدرکی که دارم یه سری گریدها و مدارک و گواهینامه دارم

که مورد نیاز یه سری شرکت خاص هست!

بعد شرکت قبلی من بااین تخصصم کار میکردم 

شرکت جدید نه!

چون ایران نیست اصلا به این مجوزها نیاز ندارن و گرید های بین المللی دارن اونا

دیگه منم میخواستم که مدارکم کار کنه وواقعا و بیمه ام همین باهمین گریدها رد بشه

دیگه دیروز یکی از دوستان الف بهم زنگ زد 

البته شماره هموداریم وگاهی ارتباط داریم 

پسر بدی نیس

ولی الف ازش خوشش نمیاد که با من درارتباطه وقتی فهمید شمارمو گرفته ناراحت شد

ولی خوب میدونه اینو

چون ناراحتی اون برام مهم نبود اصل شماره دادن  و گرفتن هم کاری بود نه هیچ چیز دیگه ای

الف میگفت خیلی مخ زنه و....

خوب چیش به من؟

خیلی البته یارو کرم ریخت و تلاش کرد نتونست مخ منو بزنه و بعد دیگه تریپ بچه خوب و همکار فرستاد

گاهیم یه چیزایی میگه به من 

از ایده هاش از اینکه وقتی با من حرف میزنه ذهنش باز میشه رفته کلاس سنتور و نجوم و....

میدونه من عشق آسمونم یه بار تو گروه کاریمون حرفش شد

خلاصه گفتش ماتو شرکت به گرید های که داری نیاز داریم 

و مدارکت رو میدی؟ فقط بارزس باش هیچ کاری ازت نمیخوایم و....

توافق سر حقوق و اینا و انجام شد 

و منم مدارک فرستادم و امروز قرار داد فرستادن 

برای قرار داد این شرکت چون خصولتی 

باید عدم اعتیاد و سوپیشینه هم انجام میدادم

دیگه به داداش زنگ زدم صبح یعنی دقیقا ساعت ده به من گفتن 

از دیروز صدتااز مدیرانشون زنگ زدن صحبت کردن و....

وبچهای امور اداریشون

و هرکدوم یه چیزی خواستن 

درنهایت دیگه امروز گفتم بابا همتون بهم بگید چی میخواید؟

که من بدونم

خلاصه همه فرم ها و مدارک و... رو فرستاد یکی از خانمها

منو راحت کرد

به داداش زنگ زدم عدم اعتیاد میخوان گفت هماهنگ میکنم برو ازمایشگاه یکی از دوستام

اونجا میگم سریع کارتو انجام بدن 

دیگه رفتم و کارام رو خیلی سریع انجام دادن دکتر واقعا مرسیشم در حالت عادی جواب اینا 48 ساعت تا 1 هفته طول میکشه 

دیگه گفت بشین من همین الان جوابتو میدم 

نیم ساعت بعدش جوابم رو دادن و فرستادم براشون حالا مونده سوپیشینه که اون سامانه سنا اینا میخواد 

نصف کاراش کردم و مونده احراز هویت و....

دیگه یکم خرید کردم تا جواب تست رو بدن 

وفرم ها رو پرینت کردم

الانم خونه دیگه 

ناهار هم کباب تابه ای و کته گذاشته بودم صبح یعنی وسایلش رو

الان داره دم میکشه

به تره باری هم صبح زنگ زده بودم بنده خداالان زنگ زد گفت خودم میارم واست 

کلاسمون با تپل هم سر همین که اون بانک بود من باید میرفتم تست میدادم کنسل شد

و دیگه هیچی 

قرارشد ساعت یک برگذار کنیم کلاسو

دیگه هیچی همینطوری من دیروز تاالان گیر کارای اداریم 

هنوزم خیلیاش مونده کلی فرم باید پر کنم پست کنم 

حالا خوبه این دوست الف گفته اسکن بفرست من کارات ردیف میکنم تا پستی ها برسه!

جمعه هم میرم هایفو با راضی 

ببینیم چی میشه دیگه 

 

موجا ... ۱ خوشم اومد :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان