شلوغ طوری!

دیشب باتری لپتاپ کار نمیکرد و شارژ نمیشد

ولی لپتاپ روشن میشد و..

از اونجایی بنده گیرم سر یه چیزی که خرابه رو خودم درست کنم

همه ترفندهای که بلد بودم زدم درست نشد گفتم این داغ کرده بسکه من ازش کار میکشم

صبح درست میشه از لپتاپ جداش کردم و خوابیدم 

زودم خوابیدم خداروشکر هوا چنددرجه خنکتر شده 

صبحم زودتر بیدارشدم 

هم کارهای کلاسم با تپل رو شب قبل تا جایی پیش بردم هم باقیش صبح انجام دادم

تپل هم هنگ بود تو چراایقدی از دیروزبهتر شدی

یعنی چی شده؟ 

یعنی چرا

بعدش یه اتفاق جالبی افتاد هراوکی شد اینجا میگم!

تا بعضی کارها انجام نشده نباید بگی

حالا هم برم تکالیف درس امروزمو انجام بدم تپل خوشحال کنم.

 

موجا ... ۱ خوشم اومد :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
موجا نام پیرترین تمساح جهان است...
تا جایی که علم پیش رفته تمساح ها تنها موجودات جهان هستند که پیر نمیشوند و ارگان های داخلی تمساح ها هیچ وقت پیر نمی شود!!و عمر نامحدود دارند مگر بر اثر شکار یا بیماری و.... بمیرند.
اینجا قرار از خودم بنویسم بدون هیچ روتوشی!!
پیوند ها
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان